Jos jotain hyvää, niin "nätisti" on kuvan perusteel "parkkeerattu" noinkin syvään ojaanNiin taisi mullakin loppua ajot tältä syksyltä jo viikko sittenTuli![]()
Onneks oot ite kunnos (oletan)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos jotain hyvää, niin "nätisti" on kuvan perusteel "parkkeerattu" noinkin syvään ojaanNiin taisi mullakin loppua ajot tältä syksyltä jo viikko sittenTuli![]()
no eihän tuo pahan näkönen ole..vai kävikö muutaki?Niin taisi mullakin loppua ajot tältä syksyltä jo viikko sittenTuli tunaroitua sen verran ettei tartte potkia muita kuin itseään päähän
Pientä toivoa olisi ajojen jatkumisista, jos vaan tuo talvi ei tule liian aikaseen.![]()
Edittii: Tuli ainakin oma moka julkisesti tunnustettua.
+1Ei vittuToi on aika
Eiks noilla homoilla ole muuta hommaa ku kaadella toisten pyörii
Kyllä itelläki ois vitutus käyrä korkeella tommosen takia
Mee ihmeessä tekee rikosilimotus . Liekö mittään apua mutta jos sulla ilkivaltavakuutus nii sitte ainaki . Otan osaa
Tommosia kusipäitä pitäs opettaa isän kädestä![]()
![]()
Vitutusta, ei muuta. Osia tässä odotellessa....no eihän tuo pahan näkönen ole..vai kävikö muutaki?Niin taisi mullakin loppua ajot tältä syksyltä jo viikko sittenTuli tunaroitua sen verran ettei tartte potkia muita kuin itseään päähän
Pientä toivoa olisi ajojen jatkumisista, jos vaan tuo talvi ei tule liian aikaseen.![]()
Edittii: Tuli ainakin oma moka julkisesti tunnustettua.
Ei välttämättä. Toisille(kuten minulle) moottoripyörä on paljon enemmän kuin pelkkä ajoneuvo.Eikös tuo ole vain kasa rautaa ja muovia ? Koira tai vaimo tulee yleensä minua vastaan ovelle, mutta ei ole prätkä kertaakaan tullut vastaan parkista ei edes sateella. Eikä sillä ole kyllä silmiä eikä korviakaan.
+1Ei välttämättä. Toisille(kuten minulle) moottoripyörä on paljon enemmän kuin pelkkä ajoneuvo.Eikös tuo ole vain kasa rautaa ja muovia ? Koira tai vaimo tulee yleensä minua vastaan ovelle, mutta ei ole prätkä kertaakaan tullut vastaan parkista ei edes sateella. Eikä sillä ole kyllä silmiä eikä korviakaan.
Omalle kohdalle ei ole tuollaista onneksi sattunut. Oikeasti tuollaiset ilkivallan tekijät saisi kyllä polttaa hengiltä jos eivät korvaa aiheuttamaansa tuhoa.
Minulle moottoripyöräilystä on tullut elämä. Voinkin jopa verrata pyörää ihmiseen.
Moottoripyörä:
-Kunnossa ollessaan tottelee kaikkia käskyjäni ja sinne mennään minne minä haluan.
-Ei etsi minua parempaa henkilöä.
-Ei ikinä valita hygieniastani.
-Ei valita jos olen jostakin syystä kauan poissa.
-Ei puhu minusta roskaa selkäni takana.
IRC-galleriassa joku teki aiheen "moottoripyörä korvaa miehet!", tämän voi kääntää näinkin päin: "moottoripyörä korvaa naiset!".