• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajokausi on sitten siinä, perkele

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tungtung
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Niin taisi mullakin loppua ajot tältä syksyltä jo viikko sitten  
bawling.gif
Tuli
Jos jotain hyvää, niin "nätisti" on kuvan perusteel "parkkeerattu" noinkin syvään ojaan
sad_orig.gif

Onneks oot ite kunnos (oletan)
smile_org.gif

Otan osaa ja suosittelen taas kaikille lukijoille ennalta varoittavaa hälytintä kuten Scorpio.

Jos ei olisi poistunut jo varoituksesta, niin olisit ehkä ehtiny ottamaan tuntomerkit.  
kaboom.gif

Ei vittu  
sad_orig.gif
Toi on aika  
033102ass_1_prv.gif
Eiks noilla homoilla ole muuta hommaa ku kaadella toisten pyörii  
mad.gif
Kyllä itelläki ois vitutus käyrä korkeella tommosen takia  
mad.gif
Mee ihmeessä tekee rikosilimotus . Liekö mittään apua mutta jos sulla ilkivaltavakuutus nii sitte ainaki . Otan osaa  
sad_orig.gif
Tommosia kusipäitä pitäs opettaa isän kädestä  
crazy.gif
+1

Aivan perseestä tuollainen käytös!
mad.gif

Niin taisi mullakin loppua ajot tältä syksyltä jo viikko sitten
bawling.gif
Tuli tunaroitua sen verran ettei tartte potkia muita kuin itseään päähän
nixweiss.gif
Pientä toivoa olisi ajojen jatkumisista, jos vaan tuo talvi ei tule liian aikaseen.

Edittii: Tuli ainakin oma moka julkisesti tunnustettua.
no eihän tuo pahan näkönen ole..vai kävikö muutaki?
Vitutusta, ei muuta. Osia tässä odotellessa....

Eikös tuo ole vain kasa rautaa ja muovia ? Koira tai vaimo tulee yleensä minua vastaan ovelle, mutta ei ole prätkä kertaakaan tullut vastaan parkista ei edes sateella. Eikä sillä ole kyllä silmiä eikä korviakaan.
Ei välttämättä. Toisille(kuten minulle) moottoripyörä on paljon enemmän kuin pelkkä ajoneuvo.

Omalle kohdalle ei ole tuollaista onneksi sattunut. Oikeasti tuollaiset ilkivallan tekijät saisi kyllä polttaa hengiltä jos eivät korvaa aiheuttamaansa tuhoa.

Minulle moottoripyöräilystä on tullut elämä. Voinkin jopa verrata pyörää ihmiseen.

Moottoripyörä:
-Kunnossa ollessaan tottelee kaikkia käskyjäni ja sinne mennään minne minä haluan.
-Ei etsi minua parempaa henkilöä.
-Ei ikinä valita hygieniastani.
-Ei valita jos olen jostakin syystä kauan poissa.
-Ei puhu minusta roskaa selkäni takana.

IRC-galleriassa joku teki aiheen "moottoripyörä korvaa miehet!", tämän voi kääntää näinkin päin: "moottoripyörä korvaa naiset!".

Eikös tuo ole vain kasa rautaa ja muovia ? Koira tai vaimo tulee yleensä minua vastaan ovelle, mutta ei ole prätkä kertaakaan tullut vastaan parkista ei edes sateella. Eikä sillä ole kyllä silmiä eikä korviakaan.
Ei välttämättä. Toisille(kuten minulle) moottoripyörä on paljon enemmän kuin pelkkä ajoneuvo.

Omalle kohdalle ei ole tuollaista onneksi sattunut. Oikeasti tuollaiset ilkivallan tekijät saisi kyllä polttaa hengiltä jos eivät korvaa aiheuttamaansa tuhoa.

Minulle moottoripyöräilystä on tullut elämä. Voinkin jopa verrata pyörää ihmiseen.

Moottoripyörä:
-Kunnossa ollessaan tottelee kaikkia käskyjäni ja sinne mennään minne minä haluan.
-Ei etsi minua parempaa henkilöä.
-Ei ikinä valita hygieniastani.
-Ei valita jos olen jostakin syystä kauan poissa.
-Ei puhu minusta roskaa selkäni takana.

IRC-galleriassa joku teki aiheen "moottoripyörä korvaa miehet!", tämän voi kääntää näinkin päin: "moottoripyörä korvaa naiset!".
+1
smile_org.gif

Back