Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olarin busseista en tiedä, mutta Mankkaalla ajellaan ainakinOlarissa näköjään otettu Busakin liikenteeseen, onhan noita mopoja taas näkynyt ihan kiitettävästi liikenteessä viimepäivinä.
Hmm, taidan olla minä, kampin läpi tuun keskustaan töihin espoostaAamulla joku kurvaili gsr:llä kampissa..Pakko oli itekin lähteä tossa päivällä vähän vedättelemään..Lenkki vähän venyi, tulin vasta takas![]()
Ajokausi on määritelty sen takia, että vain ajokauden aikana seisottamisesta saa hyvitystä maksusta. Esim jos kuski tai pyörä menee lippojen ansiosta korjaamolle väh. kuukaudeksi.ot: mites kun on Tapiolassa vakuutukset ja siinä on määritelty ajokausi vaikkei varsinaista seisontaa olekkaan, niin jos esimerkiksi sunnuntaina himottas päästä ajelulle niin soittoa vaan sinnepäin?![]()
Ei ainakaan bussilla ajaessa paljoa kamppeet likaannu, mitä nyt takki vähän hartioista ja kypärä tietysti. Pyörän olen kyllä pessyt melkein jokaisen pidemmän n.200km ajolenkin jälkeen. En mä nyt pyörän ja kamppeiden likaantumisen takia pyörää talliin jättäis. Ajamista vartenhan noi on tehty.Kertokaapa talviajelijat minkälaiseen kuntoon menee mopo ynnä releet kohtuullisen ajolenkin aikana. Ainakin siitä päätellen mihin kuntoon tuo virkakotilo menee muutamassa tunnissa pesusta, taitaa mopo ynnä ajohaalari pyykkiä riittää.
Juuri näin. Kyllä tänäänkin rapa lensi, mutta so what. Kyllä ne vehkeet sen kestää.En mä nyt pyörän ja kamppeiden likaantumisen takia pyörää talliin jättäis. Ajamista vartenhan noi on tehty.
Semmonen lisävaruste kuin pikahaitarikumit etuteleskoopeille olisi kyllä poikaa. Mulla alkoi yhdellä kurakelilenkillä noi pumput vuotamaan, mutta Itsenäisyyspäivän ajojen aikaan taas pitivät kun olin koukkinut stefoja puhtaaksi rakotulkilla (no vaihtoonhan ne menee talvihuollossa).Kertokaapa talviajelijat minkälaiseen kuntoon menee mopo ynnä releet kohtuullisen ajolenkin aikana. Ainakin siitä päätellen mihin kuntoon tuo virkakotilo menee muutamassa tunnissa pesusta, taitaa mopo ynnä ajohaalari pyykkiä riittää.