• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajokausi alko,röökilakko loppu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teme78
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ittellä on erityinen pankkitili mille siirrän viikottain rahaa mitä oon ollu polttamatta. Kyl tonne kiva summa on kuukaudessakin kertyny jos poltti askin päivässä, 3.80€ päivässä palo taivaalle.
Toi täytyykin ottaa tavaksi. Kevään lakko jäi lyhyeksi(taas kerran) mutta nyt 2,5 kk ilman eikä ole isompia mielitekoja ollut.
Suurinpyörtein tonni vuodessa meni savuna ilmaan, mutta eiköhän sille rahalle keksi jonkin muunkin kohteen.

N.22 v tullut polteltua,olin mä kerra lakossa ainaki 3 päivää,kyllä se tuntu kuukaudelta per##e
Pakkohan se on ihimisen äiteen pojala olla jottai pahheita ku ei tuota viinaakaa ennää siinä määrin kippaa ku juniorina ....
Pyörällä pistetään sitte enemmä ekuja savuna ilimaan
baaa.gif

Noin 18 vuotta tuli poltettua, pe 5.10.2007 oli kaverin bändin keikka raflassa. Lauantaina 6.10.2007 oli sitten kauhea krapula, jolloin ei tupakka maistunut. Ajattelin sitten pitää vähän taukoa tupakasta, eikä tähän mennessä ole tarvinnut polttaa. Sen kerran krapula on jo onneksi poistunut
wink.gif
. Muutaman kerran kuppiakin ottanut, eikä silloinkaan pahemmin mieli ole tehnyt. Yllättävän helppoa on ollut, onneksi. Jopa muutaman kerran käynyt tupakkapaikalla "passiivisella", eikä sekään ole aiheuttanut ongelmia!

Ai niin, joku kysyi onko säästyneitä rahoja näkynyt. Vastaus on ei, ei tupakoinnin lopettamisella rikastumaan pääse...
biggrin.gif

Todella vanha ketju, mutta vastaanpa silti kun samasta aiheesta lähes tarkalleen vuosi sitten keskustelin toisessa "nyt loppu röökillä sauhuttelu" tms.. nyttemmin poistetussa ketjussa?
Eli itselle tulee vajaan viikon päästä tasan vuositäyteen siitä kun lopetin tupakoinnin! Olen erittäin ylpeä siitä että tällä kertaa pidin pääni ja todellakin lopetin, helppoa se ei ollut, 17 vuotta tuli kuitenkin poltettua!! Lopettamisen kunniaksi ajattelin palkita itseni kunnon lomamatkalla etelään(ehkä Portugaliin ja espanjaan hengailemaan n.2-3 viikoksi) alk. ensi viikolla! matkan kulut ovat murto-osa(n.300€ majoituksineen/matkoineen) siitä mitä olis menny 1.vuoden kessutteluun (3,80€ x 365 pv.= 1387€, ilman känniaskeja)! suosittelen  
buttrock.gif

smile_org.gif

Eli itselle tulee vajaan viikon päästä tasan vuositäyteen siitä kun lopetin tupakoinnin! Olen erittäin ylpeä siitä että tällä kertaa pidin pääni ja todellakin lopetin, helppoa se ei ollut, 17 vuotta tuli kuitenkin poltettua!!
Hieno homma! Mulla on noi lakot ollu edelleen tosi lyhkäsiä, että rööki palaa kyllä tääl edelleen
sad_orig.gif

Tämän kuun loppupuolella tulee vuosi myös täyteen,saldona
paremmin kulkee henki ja varmaan muitakin + puolia,-puolelle
täytyy kirjata +15kg eikä noita rahojakaan missään näy
tounge.gif
,seuraavaksi loppuu tämä harrastus,no kaikkea aikansa 35vee
tupakkaa ja nyt viimeiset 10vee pyöräilyä,mitä seuraavaksi ....

Back