• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelutapahtuma Ahvenisto la 28.8.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AnDy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Iso kiitos Hannulalle joka lainasi etulämppäriä
Eipä kestä, en ole nähnyt sitä sen jälkeen kun iskut sen mun kouraan. Mihinkähän sekin joutui..?  
nixweiss.gif

Siellä varmaan, ellei päätynyt ratavastaavien kyytiin. Laittelin Apparalle postia, eiköhän tuo löydy.

Kiitokset tältäkin keltanokalta kaikille järjestäjille, kouluttajille ja kanssa-ajelijoille. Kivaa oli, kunnes ne "20-vaille sateet" alkoivat piinaamaan. Ensi kerralla sitten uudestaan koulutusryhmään, että pääsee läpikäymään koko paketin.

Olihan tuolla viesti näköjään, laite vaan liian hiljaisella.
smile_org.gif

päivän eka kaataja ilmoittautuu... Ennen lauantaita oli takana n. 250 km ahvenistolla tänä kesänä mutta ilmeisesti se ei selkä taivu aamuisin sitäkään vähää mitä muuten.

Vahingot sitten kuitenkin melko pienet, ainoa mikä pisti tosiaan miettimään oli nuo housut jotka meni aivan päreiksi... Vauhtia oli race chronon mielestä n. 65 km/h mutta Yokon kangashousut antautu aivan totaalisti... Äijälle ei onneksi käynyt kuinkaan, ei naarmun naarmua.

Jalkatappi ja pleksi meni roskiin, pleksi sitten minun onnellani osui sen verran kaiteeseen että siihen riitti! Sain vielä vähän ajettua päivän mittaan, nyt voi todeta että takana on n. 300 km ahvenistolla, korva ollut maassa vain kerran..!

Kiitoksia järjestäjille, varmasti tulen uudestaan!

Olen ihmetellyt kenkien ja jalkatappien kulumaa tänä kesänä, mutta kuten kuvasta ilmenee
DSC_02390001.JPG

idea3.gif

mä tarvin kulutuspalat kengänpohjaan!!

T: TiuSo

Olen ihmetellyt kenkien ja jalkatappien kulumaa tänä kesänä, mutta kuten kuvasta ilmenee

mä tarvin kulutuspalat kengänpohjaan!!
Siirrä päkijät tapeille, niin kengät säästyy. Sen lisäksi kannattaa roikkua enemmän tai vaihtaa sellaiseen pyörään joka sallii reilummat kallistukset jos tahtoo nopeutta mutkissa vielä nostaa. Toi jalkatapin raahaaminen on aina ns. oire joistain, eli siitä ei enää kannattaisi yrittää kiristää vauhtia. Itse ajelin tarkoituksella pitkään jalkatappien tuntosarvet paikallaan kun käytin niitä muistuttamaan että ajoasento on väärä jos tapit osuu mun vauhdeissa maahan.

Tosin sulla voi tulla jo ihan pyörän tekniset ominaisuudet rajoittavaksi tekijäksi jos vauhtia haluat lisää.

päivän eka kaataja ilmoittautuu...
Meinasin, että teen "scuubat" ja tulen sanomaan sulle, että sun ajo näytti aika pelottavalta, kun hetken takana ajelin ja sitä katselin. En sitten ehtinyt, kun kaadoit niin pian 
sad_orig.gif
Lähes joka mutkassa mitä näin, niin jalkatapit raahasi rataa ja meinasi jo mennä pitkäksi/nurin siinä sillan jäkeisessä vasurissa, kun tappi otti hieman enemmän kiinni. Onneksi ei mieheen sattunut!

Kiitokset yennylle gikserin koeajosta, neljä kierrosta tyhjällä radalla ja aamulla oli niska kohtuu valmis. On tullut vissiin harrastettua liikaa näitä ergonomisia laitteita.
Mie jo luulin etten saa enää mopoani takas, sen verran tunnuit sillä radalla viihtyvän
smile_org.gif
.

Olis kyllä ollu kiva ajaa vähän enemmän ja päästä liputtamaankin, mut ens kesänä sit! Kiitos ja kumarrus  
sport05.gif

Back