Eipä kestä, en ole nähnyt sitä sen jälkeen kun iskut sen mun kouraan. Mihinkähän sekin joutui..?Iso kiitos Hannulalle joka lainasi etulämppäriä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä kestä, en ole nähnyt sitä sen jälkeen kun iskut sen mun kouraan. Mihinkähän sekin joutui..?Iso kiitos Hannulalle joka lainasi etulämppäriä
Unohditko sen sinne Ahvenistolle?Eipä kestä, en ole nähnyt sitä sen jälkeen kun iskut sen mun kouraan. Mihinkähän sekin joutui..?Iso kiitos Hannulalle joka lainasi etulämppäriä![]()
Se lämppäri on mulla tallilla. Lähetin sulle tekstarin asiasta, mutta ei vissiin tavoittanut?Siellä varmaan, ellei päätynyt ratavastaavien kyytiin. Laittelin Apparalle postia, eiköhän tuo löydy.
Siirrä päkijät tapeille, niin kengät säästyy. Sen lisäksi kannattaa roikkua enemmän tai vaihtaa sellaiseen pyörään joka sallii reilummat kallistukset jos tahtoo nopeutta mutkissa vielä nostaa. Toi jalkatapin raahaaminen on aina ns. oire joistain, eli siitä ei enää kannattaisi yrittää kiristää vauhtia. Itse ajelin tarkoituksella pitkään jalkatappien tuntosarvet paikallaan kun käytin niitä muistuttamaan että ajoasento on väärä jos tapit osuu mun vauhdeissa maahan.Olen ihmetellyt kenkien ja jalkatappien kulumaa tänä kesänä, mutta kuten kuvasta ilmenee
mä tarvin kulutuspalat kengänpohjaan!!
Meinasin, että teen "scuubat" ja tulen sanomaan sulle, että sun ajo näytti aika pelottavalta, kun hetken takana ajelin ja sitä katselin. En sitten ehtinyt, kun kaadoit niin pianpäivän eka kaataja ilmoittautuu...
Mie jo luulin etten saa enää mopoani takas, sen verran tunnuit sillä radalla viihtyvänKiitokset yennylle gikserin koeajosta, neljä kierrosta tyhjällä radalla ja aamulla oli niska kohtuu valmis. On tullut vissiin harrastettua liikaa näitä ergonomisia laitteita.
Hjyvä hjyvä, että lämppärit löyty!Se lämppäri on mulla tallilla. Lähetin sulle tekstarin asiasta, mutta ei vissiin tavoittanut?Siellä varmaan, ellei päätynyt ratavastaavien kyytiin. Laittelin Apparalle postia, eiköhän tuo löydy.![]()