• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelutapahtuma Ahvenisto la 28.8.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AnDy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Huomasiko kukaan ajoinko neljännessä(?) setissä yhden ylim. kierroksen ruutulipun jälkeen? Ainakaan kukaan ei asiasta huomauttanut, mutta kaikki edeltä meni varikolle ja siinä vaiheessa kun saavutin varikolle menevät, olin jo ohittamassa ja katsoin parhaaksi jatkaa omaa linjaani enkä tehdä mitään ylimääräisiä koukkauksia.
Punaiset vilkkui sen ylimääräisen(?) kierroksen ja viimeisenä tulin sisään.  
nixweiss.gif
Huomasin..... ja punaiset valot olivat only for u. Tämän kerran menköön, mutta on tuommoisesta kovaakin rippiä jaettu.
Ruutulipun jälkeen tullaan varikolle piste. Eikä ohitella mitään ketään piste.

ahaa mä lähdin oikeaan aikaan... eli se rumempi duke.
pieni vesi pesi ahveniston pölyt visiiristä motarilla eikä kyyt ollu passissa..
tutustuin taas uusiin nickkeihin ja viimereissun kaataja tuntee mut nyt.
liukasta oli ja rengaskauppa saa asiakkaan (eiikinärosso).
kyllä oma kaato muistuttaa aina samassa paikassa, tulihan sekin todistettua.
hei kiitos aina niin asiallisesta toiminnasta... ja seurasta.
saunaan nyt..
033102bebe_1_prv.gif

Huomasiko kukaan ajoinko neljännessä(?) setissä yhden ylim. kierroksen ruutulipun jälkeen? Ainakaan kukaan ei asiasta huomauttanut, mutta kaikki edeltä meni varikolle ja siinä vaiheessa kun saavutin varikolle menevät, olin jo ohittamassa ja katsoin parhaaksi jatkaa omaa linjaani enkä tehdä mitään ylimääräisiä koukkauksia.
nixweiss.gif
Huomasin..... ja punaiset valot olivat only for u. Tämän kerran menköön, mutta on tuommoisesta kovaakin rippiä jaettu.
Olisi siitä voinut tulla paikan päällä mainitsemaankin?

Anyway, asia ymmärretty. Se oli vahinko ja ei tule toistumaan nyt kun tietää mihin katsoo.
talktohand.gif

Anyway, asia ymmärretty. Se oli vahinko ja ei tule toistumaan nyt kun tietää mihin katsoo.  
talktohand.gif
Ei pahoja tunteita, siinä oli lippu-ukkojen vaihto lähdössä joten napattiin sut sisään punaisilla, saatiin päivä jatkumaan ja kukaan ei ehtinyt murehtia asiaa sen enempää. Olit koulutusryhmässä keltanokkana, ihmisillä oli muuta hommaa yms, joten sait anteeksi ilman rippiä, ja koska et tee sitä enää
smile_org.gif
.

Kansa tahtoo kuvia!
biggrin.gif
Niin tahtoo!
biggrin.gif

Kiitokset järjestäjille,miinusta ainoastaan siitä että tilattua auringonpaistetta ei sitten saatukaan.
cool.gif

Kiitokset myös koulutusryhmän vetäjille,arvokasta oppia välittyi ainakin sen muutaman setin verran.

Ehkäpä sitä tuonne syyskuun päiville täytyy vääntäytyä paikalle,jos kelejä vaan riittää

Nyt Sauna ja
033102beer_1_prv.gif

Kansa tahtoo kuvia!
biggrin.gif

Ehkäpä sitä tuonne syyskuun päiville täytyy vääntäytyä paikalle,jos kelejä vaan riittää

Nyt Sauna ja  
033102beer_1_prv.gif
Rommitoti puree loistavasti jos päivällä tuli kylmä.

Eiköhän syyskuussa vielä keliä riitä sille että ahveniston rataa kierretään syyskuun lämpötilakeskiarvot

Hyvät järjestelyt ja järkevä meininki tänään, pitää päästä vielä ennen talvea, tilausnappi tässä hollilla.

No tehän hätäsiä ootte. Tässä jokunen kuva kakkoslippupisteeltä. Hetken kesti uppia noi megasella piuhalla.  
mad.gif
Olipahan aika hankalat olosuhteet aloittelijalle kuvauspuolella kun ei meinannu valo riittää, enkä oon mikään katuhaukka. Noin 50% kuvista meni suoraan hylkyyn, kun on vielä vähän hakemista toi kuvaus järkkärilla huimalla viikon kokemuksella. Joitakin ok otoksia jotka oli vaan pimeitä yritin vähän jälkikäteen säätää valosemmaks, että olis edes jotain näytettäväksi asti. Sit koitin vähän panoroinnilla saada liikettä näkyviin kuviin, päättäkää itse onnistuko vai ei, eli ei.

Niin ja kuvia saa vapaasti kopioda omaan käyttöön ja vaikka mihin käyttöön, kuhan ette kerro kenellekkään kuka ne on ottanut.
biggrin.gif

Olipahan aika hankalat olosuhteet aloittelijalle kuvauspuolella kun ei meinannu valo riittää, enkä oon mikään katuhaukka. Noin 50% kuvista meni suoraan hylkyyn, kun on vielä vähän hakemista toi kuvaus järkkärilla huimalla viikon kokemuksella. Joitakin ok otoksia jotka oli vaan pimeitä yritin vähän jälkikäteen säätää valosemmaks, että olis edes jotain näytettäväksi asti. Sit koitin vähän panoroinnilla saada liikettä näkyviin kuviin, päättäkää itse onnistuko vai ei, eli ei.

Niin ja kuvia saa vapaasti kopioda omaan käyttöön ja vaikka mihin käyttöön, kuhan ette kerro kenellekkään kuka ne on ottanut.  
biggrin.gif
Ai, jos nää on huonoja kuvia niin haluun sitten joskus nähdä millaisia ne hyvät on.
cool.gif
Kiitti kuvista
sport05.gif

No tehän hätäsiä ootte. Tässä jokunen kuva kakkoslippupisteeltä. Hetken kesti uppia noi megasella piuhalla.  
mad.gif

biggrin.gif
Hyviä kuvia.

Varmaan oli haasteelliset olosuhteet kuvata kun meinas olla haasteellista sateella ajaakkin. Harmaa taivas on aina kuvaukselle myrkkyä mutta hyvin noihin kuviin oli värit tarttunut.

Minusta ottamasi kuvat on ainakin onnistunut kun ei näy sitä jonoa perässä
biggrin.gif
, kun tänään oli vähän sellanen "Karavaanari on kaikkien kaveri" fiilis

<table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td>Koodi esimerkki </td></tr><tr><td id="CODE">

kiitos kaikille:)
vähän jäi päivä lyhyeeksi, ensimmäine sateinen ratapäivä tältä kesältä. " elämä on"
[/QUOTE]

Iso kiitos Hannulalle joka lainasi etulämppäriä ja telttakaverille joka antoi sateen suojan.  Ei olis telttaa voinut parempaan aikaan enää pystyttää.
Nyt on varmaan oma kausi pulkassa ja pyörä talven aikana osiksi. Jos päivittelis hieman osia siihen ja muutenkin siistisi sen ensi kesän koitoksia varten.
Kiitos järkkäreille, kurvaillaan taas ensi kesänä.

Tässä jokunen kuva kakkoslippupisteeltä.
Kiitos kuvista! Jatka ihmeessä kuvaamista ratapäivillä, koska niille kuville on aina tilausta. Itselläni alkaa olemaan sellainen fiilis, että nyt alkaa ajaminen viemään voiton ja kuvaaminen ratapäivillä jää vähemmälle. Ensi kaudella ei ehkä kamera enää kulje mukana ratapäiville ollenkaan.

Juu, toi oli vasta eka kerta kun kuvia napsin, vielä ei motivaatio loppunut vaikka en ihan tyytyväinen kuviin ole. Ajaminen se on mullekkin se ensisijainen asia, mutta eiköhän sitä tuu kuvattua jatkossakin, ainakin jos lipulle eksyy. Ajatuksissa on opetella eka itse kuvaamaan ja sitten laittaa parempi puolisko radan varteen kameran kans.

Sen Ten Kate- katteilla varustetun ZZ-rekkarin perässä yritin roikkua, mutta jäin aika radikaalisti kun ohitettavia tuli väliin.

Olisit tullu perässä vaan.
smile_org.gif

Sen Ten Kate- katteilla varustetun ZZ-rekkarin perässä yritin roikkua, mutta jäin aika radikaalisti kun ohitettavia tuli väliin.

smile_org.gif
Miten ihmeessä sä lähdit vetämään niin lujaa heti alusta alkaen noin kylmissä olosuhteissa? Onko sulla mitkä renkaat? Itse sai ajella aika sukkasilteen eikä missään vaiheessa löytynyt kunnollista luottoa pitoon (racetec k3 eikä lämppäreitä). Tai sitten siellä vaan oli pitoa paljon enemmän mitä itse uskalsi luottaa.

smile_org.gif
Miten ihmeessä sä lähdit vetämään niin lujaa heti alusta alkaen noin kylmissä olosuhteissa? Onko sulla mitkä renkaat? Itse sai ajella aika sukkasilteen eikä missään vaiheessa löytynyt kunnollista luottoa pitoon (racetec k3 eikä lämppäreitä). Tai sitten siellä vaan oli pitoa paljon enemmän mitä itse uskalsi luottaa.
Renkaina Michelin PP 2CT, ei lämppäreitä mullakaan ja paineetkin oli parin viikon takaisen Mp-tuen Ahveniston keikalta jolloin oli noin 10 astetta lämpösempää, eli en katsonut niitä eilen ollenkaan. Ekalla setillä tuli aloitettua rauhallisesti, mutta tokassa oli jo sen verta luottoa, että uskalsi ekan kiekan jälkeen jo laskee suht normisti. Etunen muuten ajettu jo noin 13 tkm ja vielä kestää, ihme rengas.
tounge.gif

nixweiss.gif

talktohand.gif
Pari settiä joo pääs ajamaan mut hauskaa oli eli kiitoksia vaan järjestäjille.

Jonkin verran pelästys kyl kun yks kaveri ruutulipun jälkeen ku laskettelin hiljakseltaan tuli vauhdil ohi olisko ollu keltainen yammu no joku keltainen kuitenkin ei niitä hirveesti hitaasryhmäs ollu et hiukan vois pitää kiinni säännöistä...

Kiitos taas järjestelyistä. Harmi vain että keli ei ollut ihan kohillaan mutta vielä on 1 kerta ahvenistolla jäljellä
062802moto_prv.gif

Reissu oli mitä oli, mutta aika vähän näitä on kohdalle sattunut. Kolme vuotta sitten oli vastaavan kaltainen reissu Apparalle, silloin taidettiin ajaa yksi setti ja tunnin verran ihmeteltiin.

Kiitokset yennylle gikserin koeajosta, neljä kierrosta tyhjällä radalla ja aamulla oli niska kohtuu valmis. On tullut vissiin harrastettua liikaa näitä ergonomisia laitteita.

Back