Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ottaako joku jäsen tästä ilmaisen koulutuspaikan, kun ei myymällä mene?Ja jälleen vapautuu org-hintainen koulutusryhmän paikka.
Keimolan Nesteeltä se possujuna on joskus lähtenyOnko tsadista/kyliltä lähtijöitä? Oisko ideaa pörräillä samaa matkaa?
eikös vakuutuksista lue tuolla link vinkTää tuli vähän äkkiä, mutta kyllä kiinnostais paikka koulutusryhmässä. Siis luin tän vasta nyt, onhan tämä ilmoitus täällä ollut jo iät ajat.
Mitäs luulette, Bandit 1250, jossa LeoVince noisekillerillä, meneekö läpi melutestistä?
Miten Pohjola suhtautuu rata-ajoon ??
ja saanko vaimolta luvan lähteä ?![]()
Vaimo hoidettu, öö, siis lupa saatueikös vakuutuksista lue tuolla link vinkTää tuli vähän äkkiä, mutta kyllä kiinnostais paikka koulutusryhmässä. Siis luin tän vasta nyt, onhan tämä ilmoitus täällä ollut jo iät ajat.
Mitäs luulette, Bandit 1250, jossa LeoVince noisekillerillä, meneekö läpi melutestistä?
Ittellä pohjolan vakuutukset myös ja sillä asenteella oon että korvaa jos konttaan.
Eikös vaimolta kannata kysyä , toisaalta jos epäilet, että lupaa ei tule niin kannattaa sanoa että lähet tankkaamaan huomenaamulla klo 7, sitten tekstarilla viesti että tuut klo 18 mennessä niin ei oo huolissaan. Tota sitten voi talvenmittaan koittaa korjailla eritavoin , mutta talvella ei ahvenistolla voi ajaa.
Ittellä ollu flunssa koko viikon mutta silmä kiiluen huomenna mukaan ekaan koulutusryhmään. Kuumeessa en lähe mutta kypärähän on alhaalta auki niin klyyvarin vuotaminen ei haittaa.![]()
Se on aina vähän henkimaailman hommia että meneekö läpi vai ei. Korvakuulolta sitä ei oikein voi sanoa. Tietääkseni aika hyvin noi sliparivirityksetkin on läpi menneet jos niissä on killerit paikallaan. Itsekin ajattelin yrittää josko gikserin Akran täydellä rännillä olisi mitään asiaa radalle. Sittenhän sen näkee.mitenkähän ton LeoVincen kanssa, huilu olis paikallaan. Onko kokemuksia? Anyone ?
Hyvä että vaimo ymmärtää , äijälläkään ei oo niin pipo kireellä kun pääsee tuulettumaan.Vaimo hoidettu, öö, siis lupa saatueikös vakuutuksista lue tuolla link vinkTää tuli vähän äkkiä, mutta kyllä kiinnostais paikka koulutusryhmässä. Siis luin tän vasta nyt, onhan tämä ilmoitus täällä ollut jo iät ajat.
Ittellä pohjolan vakuutukset myös ja sillä asenteella oon että korvaa jos konttaan.
Eikös vaimolta kannata kysyä , toisaalta jos epäilet, että lupaa ei tule niin kannattaa sanoa että lähet tankkaamaan huomenaamulla klo 7, sitten tekstarilla viesti että tuut klo 18 mennessä niin ei oo huolissaan. Tota sitten voi talvenmittaan koittaa korjailla eritavoin , mutta talvella ei ahvenistolla voi ajaa.
Ittellä ollu flunssa koko viikon mutta silmä kiiluen huomenna mukaan ekaan koulutusryhmään. Kuumeessa en lähe mutta kypärähän on alhaalta auki niin klyyvarin vuotaminen ei haittaa.![]()
![]()
Pohjolan puolesta ilmeisesti asia kunnossa, pitänee tarkistaa vielä,
mitenkähän ton LeoVincen kanssa, huilu olis paikallaan. Onko kokemuksia? Anyone ?
Tässäkin ketjussa jo 3 myy koulutusryhmän paikkaansa, mikset ostaisi heiltä?Olisi nyt sitten tarve hitaan koulutusryhmän lipulle. Laittakaa vaikka yv:tä tulemaan. ORG-jäsenkortti löytyy. Joku tuolla oli valmis luopumaan omastaan jo ilmaiseksikin, talous ei kyllä kaadu, vaikka siitä vähän pitäisi maksaakin...
No en vastaa siihen, mutta jo yhdeltä kyselin saamatta vastausta ja koska olen kömpelö ensikertalainen, niin en tiedä kuinka sen lipun saan.Tässäkin ketjussa jo 3 myy koulutusryhmän paikkaansa, mikset ostaisi heiltä?Olisi nyt sitten tarve hitaan koulutusryhmän lipulle. Laittakaa vaikka yv:tä tulemaan. ORG-jäsenkortti löytyy. Joku tuolla oli valmis luopumaan omastaan jo ilmaiseksikin, talous ei kyllä kaadu, vaikka siitä vähän pitäisi maksaakin...
Ei tarvi vastata edelliseen kysymykseen, ihan yleisesti ihmettelen kun jokaisen tarvii pistää oma osto- tai myynti-ilmo, eikä jakseta lukea aikaisempia viestejä.
Toi klo 7.00 on meikäläiselle vähän liian myöhään kun ajelen kans vähän rauhallisemmin. Meen Keimolan Nesteelle aamukafeelatteelle klo 6.30 ja poistun klo 6.40 konetielle.Keimolan Nesteeltä se possujuna on joskus lähtenyOnko tsadista/kyliltä lähtijöitä? Oisko ideaa pörräillä samaa matkaa?siinä 7 maissa? Viimeks kyllä suoritin siinä kohtaa vain varikon läpiajon kun siinä oli vain yx
paikalla ja jo vetelemässä pottaa päähän.![]()
Olen myös huomannut että vaikka siihen tuleekin porukkaa niin meillä monilla on niin erillainen vauhti tuossa konetiellä.
Itse ajan yli rauhallisesti
Mä voin kanssa tulla tohon lähtöön ajeleen rauhallisesti, jos saan sen lipun hommattua tänään.Toi klo 7.00 on meikäläiselle vähän liian myöhään kun ajelen kans vähän rauhallisemmin. Meen Keimolan Nesteelle aamukafeelatteelle klo 6.30 ja poistun klo 6.40 konetielle.Keimolan Nesteeltä se possujuna on joskus lähtenyOnko tsadista/kyliltä lähtijöitä? Oisko ideaa pörräillä samaa matkaa?siinä 7 maissa? Viimeks kyllä suoritin siinä kohtaa vain varikon läpiajon kun siinä oli vain yx
paikalla ja jo vetelemässä pottaa päähän.![]()
Olen myös huomannut että vaikka siihen tuleekin porukkaa niin meillä monilla on niin erillainen vauhti tuossa konetiellä.
Itse ajan yli rauhallisesti
Voin pamauttaa konetietä "nakuvauhtia"jos oot lähdössä tohon aikaan![]()
![]()