• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelutapahtuma Ahvenisto la 28.8.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AnDy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jäsenhintainen hitaan ryhmän paikka myynnissä. Vastaus sähköpostilinkin kautta tai YV

Ei pääse ku töitä

sad_orig.gif

Iku

Tää tuli vähän äkkiä, mutta kyllä kiinnostais paikka koulutusryhmässä. Siis luin tän vasta nyt, onhan tämä ilmoitus täällä ollut jo iät ajat.

Mitäs luulette, Bandit 1250, jossa LeoVince noisekillerillä, meneekö läpi melutestistä?

Miten Pohjola suhtautuu rata-ajoon ??

ja saanko vaimolta luvan lähteä ?
biggrin.gif

Onko tsadista/kyliltä lähtijöitä? Oisko ideaa pörräillä samaa matkaa?
Keimolan Nesteeltä se possujuna on joskus lähteny
062802moto_prv.gif
siinä 7 maissa? Viimeks kyllä suoritin siinä kohtaa vain varikon läpiajon kun siinä oli vain yx
062802moto_prv.gif
paikalla ja jo vetelemässä pottaa päähän.
Olen myös huomannut että vaikka siihen tuleekin porukkaa niin meillä monilla on niin erillainen vauhti tuossa konetiellä.
Itse ajan yli rauhallisesti

Tää tuli vähän äkkiä, mutta kyllä kiinnostais paikka koulutusryhmässä. Siis luin tän vasta nyt, onhan tämä ilmoitus täällä ollut jo iät ajat.

Mitäs luulette, Bandit 1250, jossa LeoVince noisekillerillä, meneekö läpi melutestistä?

biggrin.gif
eikös vakuutuksista lue tuolla link vink

Ittellä pohjolan vakuutukset myös ja sillä asenteella oon että korvaa jos konttaan.

Eikös vaimolta kannata kysyä , toisaalta jos epäilet, että lupaa ei tule niin kannattaa sanoa että lähet tankkaamaan huomenaamulla klo 7, sitten tekstarilla viesti että tuut klo 18 mennessä niin ei oo huolissaan. Tota sitten voi talvenmittaan koittaa korjailla eritavoin , mutta talvella ei ahvenistolla voi ajaa.

Ittellä ollu flunssa koko viikon mutta silmä kiiluen huomenna mukaan ekaan koulutusryhmään. Kuumeessa en lähe mutta kypärähän on alhaalta auki niin klyyvarin vuotaminen ei haittaa.
sport05.gif

biggrin.gif

Ittellä pohjolan vakuutukset myös ja sillä asenteella oon että korvaa jos konttaan.

Eikös vaimolta kannata kysyä , toisaalta jos epäilet, että lupaa ei tule niin kannattaa sanoa että lähet tankkaamaan huomenaamulla klo 7, sitten tekstarilla viesti että tuut klo 18 mennessä niin ei oo huolissaan. Tota sitten voi talvenmittaan koittaa korjailla eritavoin , mutta talvella ei ahvenistolla voi ajaa.

Ittellä ollu flunssa koko viikon mutta silmä kiiluen huomenna mukaan ekaan koulutusryhmään. Kuumeessa en lähe mutta kypärähän on alhaalta auki niin klyyvarin vuotaminen ei haittaa.
sport05.gif
Vaimo hoidettu, öö, siis lupa saatu  
tounge.gif

Pohjolan puolesta ilmeisesti asia kunnossa, pitänee tarkistaa vielä,

mitenkähän ton LeoVincen kanssa, huilu olis paikallaan. Onko kokemuksia? Anyone ?

mitenkähän ton LeoVincen kanssa, huilu olis paikallaan. Onko kokemuksia? Anyone ?
Se on aina vähän henkimaailman hommia että meneekö läpi vai ei. Korvakuulolta sitä ei oikein voi sanoa. Tietääkseni aika hyvin noi sliparivirityksetkin on läpi menneet jos niissä on killerit paikallaan. Itsekin ajattelin yrittää josko gikserin Akran täydellä rännillä olisi mitään asiaa radalle. Sittenhän sen näkee.

biggrin.gif

sport05.gif
Vaimo hoidettu, öö, siis lupa saatu  
tounge.gif

Pohjolan puolesta  ilmeisesti asia kunnossa, pitänee tarkistaa vielä,

Hyvä että vaimo ymmärtää , äijälläkään ei oo niin pipo kireellä kun pääsee tuulettumaan.

Ei mitään hajua sliparista , mutta monesti on lukenu sen että joku huomauttaa porukan ottamaan noisekillerit mukaan , eli sen mukaan pitäis toimia.
Itte meinaan vaihtaa TDM:ään myös leot niin hyvä tietää myös meneekö jatkossa putkihommiksi ennen ratapäiviä.

Jos joku turusta/lähistöltä on menossa autolla ja kyytiin mahtuis yks äijä+reppu, niin voisin pummii kyytii ja tulla vain kuvaamaan.
Yv kiits.

Olisi nyt sitten tarve hitaan koulutusryhmän lipulle. Laittakaa vaikka yv:tä tulemaan. ORG-jäsenkortti löytyy. Joku tuolla oli valmis luopumaan omastaan jo ilmaiseksikin, talous ei kyllä kaadu, vaikka siitä vähän pitäisi maksaakin...

Olisi nyt sitten tarve hitaan koulutusryhmän lipulle. Laittakaa vaikka yv:tä tulemaan. ORG-jäsenkortti löytyy. Joku tuolla oli valmis luopumaan omastaan jo ilmaiseksikin, talous ei kyllä kaadu, vaikka siitä vähän pitäisi maksaakin...
Tässäkin ketjussa jo 3 myy koulutusryhmän paikkaansa, mikset ostaisi heiltä?

Ei tarvi vastata edelliseen kysymykseen, ihan yleisesti ihmettelen kun jokaisen tarvii pistää oma osto- tai myynti-ilmo, eikä jakseta lukea aikaisempia viestejä.

Nyt sitten kävi näin, että flunssa kaatoi miehen petiin. Lääkkeitä on kasa pöydällä nautittavaksi ja jokaista etikettiä koristaa kolmio
sad_orig.gif
Ei uskalla tulla huonossa kunnossa ajelee tai edes köröttelee. Voin sanoa, että kyllä harmittaa
bawling.gif

Olisi tarjolla .ORG jäsenhintainen paikka hitaaseen ryhmään

Yhteyttä voi ottaa YV, s-posti tai soittamalla (o4o7578191)

Tässäkin ketjussa jo 3 myy koulutusryhmän paikkaansa, mikset ostaisi heiltä?

Ei tarvi vastata edelliseen kysymykseen, ihan yleisesti ihmettelen kun jokaisen tarvii pistää oma osto- tai myynti-ilmo, eikä jakseta lukea aikaisempia viestejä.
No en vastaa siihen, mutta jo yhdeltä kyselin saamatta vastausta ja koska olen kömpelö ensikertalainen, niin en tiedä kuinka sen lipun saan.
Onko se mallia printattava? Jos on, niin alkaa tulla kiire, koska lähden duunista kohta. Jos se pitää hakea jostain, niin asun Vantaalla.

ORG-jäsenkortti löytyy.

Siis tarvitsen lipun huomiselle koulutusryhmään, ja ostan sen siltä, joka ensimmäisenä sen mulle tarjoaa.

puh. nollaviisnolla-5211320 / Janne

Nopeat myy liput ja vielä nopeammat ajaa eri ryhmässä
biggrin.gif

062802moto_prv.gif
siinä 7 maissa? Viimeks kyllä suoritin siinä kohtaa vain varikon läpiajon kun siinä oli vain yx  
062802moto_prv.gif
Olen myös huomannut että vaikka siihen tuleekin porukkaa niin meillä monilla on niin erillainen vauhti tuossa konetiellä.
Toi klo 7.00 on meikäläiselle vähän liian myöhään kun ajelen kans vähän rauhallisemmin. Meen Keimolan Nesteelle aamukafeelatteelle klo 6.30 ja poistun klo 6.40 konetielle.
Voin pamauttaa konetietä "nakuvauhtia"
062802moto_prv.gif
jos oot lähdössä tohon aikaan
sport05.gif

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
Toi klo 7.00 on meikäläiselle vähän liian myöhään kun ajelen kans vähän rauhallisemmin. Meen Keimolan Nesteelle aamukafeelatteelle klo 6.30 ja poistun klo 6.40 konetielle.
Voin pamauttaa konetietä "nakuvauhtia"
062802moto_prv.gif
jos oot lähdössä tohon aikaan
sport05.gif
Mä voin kanssa tulla tohon lähtöön ajeleen rauhallisesti, jos saan sen lipun hommattua tänään.

Back