Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajelinpa Hannulan kanssa ohi juuri kun olit setä sinisen taksissa....kilttiä sinulta kun järjestit heille tekemistä, saatanpa tarjota yhdenJuu siinä kohtaa on enää 100km/h rajoitus... setä sininen muisti vielä kotimatkalla. Ovat näköjään muuttaneet rajoituksia sitten viime kesän, pitäs pitää näköjään silmät auki.![]()
![]()
Vuoden ensimmäinen ratapäivä jota ei tuon sään puolesta pysty kyllä yhtään kehumaan. 3 settiä sai kuitenkin ajaa ettei se ihan hukkaan mennyt. Kiitokset taas seurasta ja järjestelyistä!
Jos oli punavalkoinen R6, niin se olin minä...Kiitokset kaikille seurasta. Tunnustahan nyt millä nimimerkillä kirjoittaa se jannu joka minusta lykkäs siinä hevosenkengäs ohi törkeesti, tuli tippa linssiin![]()
Tais olla sie ja sitte tais tulla joku 1000ccJos oli punavalkoinen R6, niin se olin minä...Kiitokset kaikille seurasta. Tunnustahan nyt millä nimimerkillä kirjoittaa se jannu joka minusta lykkäs siinä hevosenkengäs ohi törkeesti, tuli tippa linssiin![]()
Kaitsu
Tuli sitten korkattua kaatosaldo omalta osalta. Liukasta oli joo, tihkusateen alkaminen taisi olla viimeinen niitti tuossa, vauhtia ei varmaan ollut yhtään enempää kuin edellisessä setissäkään mutta rengas lipsahti alta.Kesän ensimmäinen ratapäivä, joka jouduttiin sään vuoksi pistämään poikki kesken kaiken. Liukasta oli, kuten eritoten jälkimmäinen kaato osoittikin.
Kiitos tästä, taisi olla allekirjoittaneelle kauden viimeinen reissu. Nähdään päättäjäisissä!![]()
Jos se oli musta gsx-r ja meni sisäkautta ohi, niin saatoin olla minäkin. Jonkun ainakin ohitin siinä, kun linja veti edessä menevällä sen verran leveäksi, että välistä hyvin mahtui. En pannut merkille, että kuka se ohitettava oli.Tais olla sie ja sitte tais tulla joku 1000ccJos oli punavalkoinen R6, niin se olin minä...Kiitokset kaikille seurasta. Tunnustahan nyt millä nimimerkillä kirjoittaa se jannu joka minusta lykkäs siinä hevosenkengäs ohi törkeesti, tuli tippa linssiin![]()
Kaitsu![]()
Hahaa..KaitsuJos oli punavalkoinen R6, niin se olin minä...Kiitokset kaikille seurasta. Tunnustahan nyt millä nimimerkillä kirjoittaa se jannu joka minusta lykkäs siinä hevosenkengäs ohi törkeesti, tuli tippa linssiin![]()
Tais olla sie ja sitte tais tulla joku 1000cc![]()
Tais olla se toinen superduke kyseesJos se oli musta gsx-r ja meni sisäkautta ohi, niin saatoin olla minäkin. Jonkun ainakin ohitin siinä, kun linja veti edessä menevällä sen verran leveäksi, että välistä hyvin mahtui. En pannut merkille, että kuka se ohitettava oli.Tais olla sie ja sitte tais tulla joku 1000ccJos oli punavalkoinen R6, niin se olin minä...Kiitokset kaikille seurasta. Tunnustahan nyt millä nimimerkillä kirjoittaa se jannu joka minusta lykkäs siinä hevosenkengäs ohi törkeesti, tuli tippa linssiin![]()
Kaitsu![]()
Sen Ten Kate- katteilla varustetun ZZ-rekkarin perässä yritin roikkua, mutta jäin aika radikaalisti kun ohitettavia tuli väliin.
Orgin ratapäivät oli sitten omalta kohdaltani tältä kesää tässä. Kiitos ja etenkin anteeksi.
![]()
Totta jos puhutaan, niin saattoi olla joku kyykkykin... Ei mitään muistikuvaa pyörästä tai kuskista. Muutenkaan ei noi muiden pyörät/kuskit mulle mitenkään rekisteröidy. Vissiin kapasiteetti täynnä omaa säätämistä, niin ei enää pysty käsittelemään ns. ylimääräistä dataa. Paitsi tietysti jos on hyvännäköinen naiskuski. Sen havainnointi on sitten vaan omasta ajamisesta aina pois...Tais olla se toinen superduke kysees![]()
Noni löytyhä se syyllineHahaa..KaitsuJos oli punavalkoinen R6, niin se olin minä...Kiitokset kaikille seurasta. Tunnustahan nyt millä nimimerkillä kirjoittaa se jannu joka minusta lykkäs siinä hevosenkengäs ohi törkeesti, tuli tippa linssiin![]()
Tais olla sie ja sitte tais tulla joku 1000cc
Aiheesta pari sanaa jo ahvenistolla vaihdettiinkin mutta tunnustetaan nyt nimimerkkikin ..![]()
![]()
Vesikeliin sai tutustua lipun varressa ihan koko kesän edestä, harvoin on kamat hypännyt yhtä nopeesti kärryyn lähtöpäätöksen jälkeen...
Kiitoksia vaan hyvästä seurasta kaikille! Hauskaa oli vaikka ajot jäikin vajaaseen pariinkymmeneen kiekkaan..