Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos ostat joltain toiselta lipun, lipun myyjä lähettää asiasta meiliä ratavastaaville, että henkilön N.N. lippu tapahtumaan X, ryhmään Y on myyty henkilölle nimeltä O.O..No en vastaa siihen, mutta jo yhdeltä kyselin saamatta vastausta ja koska olen kömpelö ensikertalainen, niin en tiedä kuinka sen lipun saan.Tässäkin ketjussa jo 3 myy koulutusryhmän paikkaansa, mikset ostaisi heiltä?Olisi nyt sitten tarve hitaan koulutusryhmän lipulle. Laittakaa vaikka yv:tä tulemaan. ORG-jäsenkortti löytyy. Joku tuolla oli valmis luopumaan omastaan jo ilmaiseksikin, talous ei kyllä kaadu, vaikka siitä vähän pitäisi maksaakin...
Ei tarvi vastata edelliseen kysymykseen, ihan yleisesti ihmettelen kun jokaisen tarvii pistää oma osto- tai myynti-ilmo, eikä jakseta lukea aikaisempia viestejä.
Onko se mallia printattava? Jos on, niin alkaa tulla kiire, koska lähden duunista kohta. Jos se pitää hakea jostain, niin asun Vantaalla.
ORG-jäsenkortti löytyy.
Siis tarvitsen lipun huomiselle koulutusryhmään, ja ostan sen siltä, joka ensimmäisenä sen mulle tarjoaa.
puh. nollaviisnolla-5211320 / Janne
Nopeat myy liput ja vielä nopeammat ajaa eri ryhmässä![]()
SEE UMeen Keimolan Nesteelle aamukafeelatteelle klo 6.30 ja poistun klo 6.40 konetielle.
Voin pamauttaa konetietä "nakuvauhtia"jos oot lähdössä tohon aikaan![]()
![]()
Ymmärtääkseni vielä viimehetken kaupan takia otat varmuudeksi myyjältä s-postissa saadusta lipusta printin tai puhelimeen kopion siitä, jonka tarvittaessa voit näyttää aamulla ilmoittautumisessa.Jos ostat joltain toiselta lipun, lipun myyjä lähettää asiasta meiliä ratavastaaville, että henkilön N.N. lippu tapahtumaan X, ryhmään Y on myyty henkilölle nimeltä O.O..No en vastaa siihen, mutta jo yhdeltä kyselin saamatta vastausta ja koska olen kömpelö ensikertalainen, niin en tiedä kuinka sen lipun saan.Tässäkin ketjussa jo 3 myy koulutusryhmän paikkaansa, mikset ostaisi heiltä?Olisi nyt sitten tarve hitaan koulutusryhmän lipulle. Laittakaa vaikka yv:tä tulemaan. ORG-jäsenkortti löytyy. Joku tuolla oli valmis luopumaan omastaan jo ilmaiseksikin, talous ei kyllä kaadu, vaikka siitä vähän pitäisi maksaakin...
Ei tarvi vastata edelliseen kysymykseen, ihan yleisesti ihmettelen kun jokaisen tarvii pistää oma osto- tai myynti-ilmo, eikä jakseta lukea aikaisempia viestejä.
Onko se mallia printattava? Jos on, niin alkaa tulla kiire, koska lähden duunista kohta. Jos se pitää hakea jostain, niin asun Vantaalla.
ORG-jäsenkortti löytyy.
Siis tarvitsen lipun huomiselle koulutusryhmään, ja ostan sen siltä, joka ensimmäisenä sen mulle tarjoaa.
Lisäksi lähetät itse varmistuksen ratavastaaville, että olet ostanut lipun henkilöltä N.N tapahtumaan X, ryhmään Y.
Ratavastaavat tarkentanevat tätä ohjetta jos tarpeellista. Muihin käytännön asioihin saat parhaiten vastauksen lukemalla ratapäivän säänöt ja jos jotain ei sieltä selvinnyt, laittamalla meiliä osoitteeseen ratavastaavat (ät) moottoripyora.org
Hyvin sanottu siellä takana.Ymmärtääkseni vielä viimehetken kaupan takia otat varmuudeksi myyjältä s-postissa saadusta lipusta printin tai puhelimeen kopion siitä, jonka tarvittaessa voit näyttää aamulla ilmoittautumisessa.Jos ostat joltain toiselta lipun, lipun myyjä lähettää asiasta meiliä ratavastaaville, että henkilön N.N. lippu tapahtumaan X, ryhmään Y on myyty henkilölle nimeltä O.O..No en vastaa siihen, mutta jo yhdeltä kyselin saamatta vastausta ja koska olen kömpelö ensikertalainen, niin en tiedä kuinka sen lipun saan.Tässäkin ketjussa jo 3 myy koulutusryhmän paikkaansa, mikset ostaisi heiltä?Olisi nyt sitten tarve hitaan koulutusryhmän lipulle. Laittakaa vaikka yv:tä tulemaan. ORG-jäsenkortti löytyy. Joku tuolla oli valmis luopumaan omastaan jo ilmaiseksikin, talous ei kyllä kaadu, vaikka siitä vähän pitäisi maksaakin...
ORG-jäsenkortti löytyy.
Lisäksi lähetät itse varmistuksen ratavastaaville, että olet ostanut lipun henkilöltä N.N tapahtumaan X, ryhmään Y.
Ratavastaavat tarkentanevat tätä ohjetta jos tarpeellista. Muihin käytännön asioihin saat parhaiten vastauksen lukemalla ratapäivän säänöt ja jos jotain ei sieltä selvinnyt, laittamalla meiliä osoitteeseen ratavastaavat (ät) moottoripyora.org
Nyt näyttää siltä, että ketään, jolla olisi lippu koulutusryhmään myytävänä, ei saa kiinni.Ymmärtääkseni vielä viimehetken kaupan takia otat varmuudeksi myyjältä s-postissa saadusta lipusta printin tai puhelimeen kopion siitä, jonka tarvittaessa voit näyttää aamulla ilmoittautumisessa.Jos ostat joltain toiselta lipun, lipun myyjä lähettää asiasta meiliä ratavastaaville, että henkilön N.N. lippu tapahtumaan X, ryhmään Y on myyty henkilölle nimeltä O.O..No en vastaa siihen, mutta jo yhdeltä kyselin saamatta vastausta ja koska olen kömpelö ensikertalainen, niin en tiedä kuinka sen lipun saan.Tässäkin ketjussa jo 3 myy koulutusryhmän paikkaansa, mikset ostaisi heiltä?Olisi nyt sitten tarve hitaan koulutusryhmän lipulle. Laittakaa vaikka yv:tä tulemaan. ORG-jäsenkortti löytyy. Joku tuolla oli valmis luopumaan omastaan jo ilmaiseksikin, talous ei kyllä kaadu, vaikka siitä vähän pitäisi maksaakin...
ORG-jäsenkortti löytyy.
ultimate tavoite olisi ollut mennä alle 1.30 mutta taitaa olla liian kylmä sää jotta olisi edes mahdollista. Mutta peesiin saa tietysti tulla.Hyvin sanottu siellä takana.Ymmärtääkseni vielä viimehetken kaupan takia otat varmuudeksi myyjältä s-postissa saadusta lipusta printin tai puhelimeen kopion siitä, jonka tarvittaessa voit näyttää aamulla ilmoittautumisessa.Jos ostat joltain toiselta lipun, lipun myyjä lähettää asiasta meiliä ratavastaaville, että henkilön N.N. lippu tapahtumaan X, ryhmään Y on myyty henkilölle nimeltä O.O..No en vastaa siihen, mutta jo yhdeltä kyselin saamatta vastausta ja koska olen kömpelö ensikertalainen, niin en tiedä kuinka sen lipun saan.Tässäkin ketjussa jo 3 myy koulutusryhmän paikkaansa, mikset ostaisi heiltä?Olisi nyt sitten tarve hitaan koulutusryhmän lipulle. Laittakaa vaikka yv:tä tulemaan. ORG-jäsenkortti löytyy. Joku tuolla oli valmis luopumaan omastaan jo ilmaiseksikin, talous ei kyllä kaadu, vaikka siitä vähän pitäisi maksaakin...
ORG-jäsenkortti löytyy.
Ratavastaavat tarkentanevat tätä ohjetta jos tarpeellista. Muihin käytännön asioihin saat parhaiten vastauksen lukemalla ratapäivän säänöt ja jos jotain ei sieltä selvinnyt, laittamalla meiliä osoitteeseen ratavastaavat (ät) moottoripyora.org![]()
Paljos menee huomenna appara? Uskallanko tulla roikkumaan peesiin iltapäivästä? Kelikin näyttäs suosivan tuota mun takarengas valintaa.![]()
Tyhmä kysymys, mutta liputetaanko huomenna ollenkaan ja jos niin monelta kukakin..![]()
Jos ei halukkaita ilmaisen ratapäivän lunastajia ole, niin mut voi laittaa lipulle 17-18. Tod.näk. ensi kaudellakin kausikortilla, että sen puolesta en ilmaista paikkaa kaipaa. Ilmoittele mulle aamulla, jos apua vielä tarvitaan. Muuten ehkä unohdan koko jutun, kun en ole lipulla ollut, niin ei pysty muistamaan, että sellaiseen lupautunutJos ei ole lippua niin tällä lunastaa paikan radalla. Jos on jo paikka ostettuna, mutta tulee liputtelemaan niin lunastaa oluset päättäjäisissä..Ei vaan, kyllä tämä avunanto korvataan ensi kesän ratapäivillä yhdellä ilmaisella päivällä.![]()
Juu siinä kohtaa on enää 100km/h rajoitus... setä sininen muisti vielä kotimatkalla. Ovat näköjään muuttaneet rajoituksia sitten viime kesän, pitäs pitää näköjään silmät auki.![]()