Jos kerran laitat lainausmerkkeihin niin laita koko lause. Ja tietenkin anteeksi hölmö oletus, eli oletus on tietenkin että neulansilmässä kukaan ei ole juuri tuupannut ajolinjallesi.
Neulansilmä on radan hitain kohta ja jos olet itse nopeimmalla ajolinjalla, eikä kukaan ole oikealla puolellasi voit huoletta kiihdyttää reippasti mutkan jälkeen, kuten kirjoitin ja siirtyä aivan vapaasti oikeaan laitaan himmailemaan.
Turhaa saivartelua, mutta ihan hyvä pointti sinullakin.
Mintun tilanne taisi tulla aivan eri kohdassa, joten näitä kahta asiaa lienee turha yhdistää. Mutta kuitenkin, itse olen huomannut huomattavasti paremmaksi tavaksi siirtyä suorilla sivuun ajolinjalta reippassa vauhdissa ja nostaa käden pystyyn. Ymmärsit kirjoitukseni väärin. Tavoitteena on ajaa neulansilmä normaalia vahtia, kiihdyttää siitä normaalisti ja SEN JÄLKEEN siirtyä oikeaan laitaan ENNEN tornin mutkaa. Kyse ei ole SISÄÄN tai ULOS tulosta vaan siitä suoralta.
Pointti kai tässä on että ENNEN tornin mutkaa ollaan oikeassa laidassa räpylä taivasta kohti ja vauhti pois...
kyllä taas saatiin yksinkertaisesta asiasta pitkä, mutta siksihän tämä foorumi kai on olemassa...
Ai niin.. taisit tulkita väärin
tosin sitä tuskin tarvii laittaa sinun piikkiin...