Asia joka vaivasi (olin ajamassa siis sunnuntaina) oli suuret nopeuserot hitaassa. Olisiko mahdollista siirtää <-1.35 ajavat keskinopeaan? Jos kesk. nop. ryysistä niin sit ei mitään.
Luulisin kuitenkin että 1.20-1.35 mahtuu paremmin radalle kuin 1.30-2.30 samaan aikaan.
Itse huomasin myös suurehkoja nopeuseroja hitaan ryhmän (missä itse ajoin) lisäksi keskinopeassa. Siellä 1.35-1.40 aikoja ajavat olivat varmasti tulppana osalle kuskeja. Itse köröttelin samoja aikoja.
juu hemmetin hauskaa oli...! eka kertaa asfaltti radalla ja olihan se helkutin hauskaa...! kiitokset vaan kaikille mukana ajaneille ja JÄRJESTÄJILLE..!
eka setti meni hitaassa ryhmässä renkaisiin tutustuessa ja sori vaan jos tuli tuupattua jostain ohi liian läheltä sori..
keskiryhmässä oli hauskaa ajaa tosin nopeus eroa ehkä aavistuksen liikaa, en tiedä sitten olisko pitäny keskiryhmän nopeimpia siirtää nopeaan ryhmään vai ne keskiryhmän hitaimmat sinne hitaaseen ryhmään. en tidä tarkasti mikä oli sunnuntaina keskiryhmän nopeinpien mopojen kiekkatahti mutta luulisin että joku 1.22-1-18
ite oon ainkin sitämieltä että jos joutuu ohittamaan yhdellä kierroksella 3-5 kertaa niin siinä alkaa olemaan jo liikaa nopeus eroa, homma alkaa maistumaan pujottelulta, eihän ohittelu ikävää ole mutta kolari sattuu herkemmin.
ja KIITOKSET myös KUVAAJILLE..!!! komeita otoksia
ratakärpänen puri tiukasti, eiköhän vielä joudu lähtemään toistekkin