• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivät Kemora la-su 7-8.8.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AnDy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hieman jäsenissä tuntuu, mutta olihan hauskaa! Kyllä tuo kaksipäiväinen toimii... Kuvia odotellessa.

Kiitokset vaan täältäkin järjestäjille sekä jerryn ja rampin lainaajille.

Huomenta vaan!

Hyvin nukutun, mutta aivan liian lyhyen yön (kotona 00.30) jälkeen taas duunissa.

Olipa taas reissu
smile_org.gif
4 päivää ratailua putkeen alkaa näkymään ja tuntumaan ihan väkisinkin. Säät suosivat jälleen kerran kaikista maantamme vavisuttaneista myrskyistä huolimatta. Vain paluumatkalla osuimme keskelle myrskynsilmää hämeenlinnan kohdilla.

Ajot sujuivat nätisti, muutama pienempi kaato sattui sekä yksi nilkka otti sen verran kipeää, että herra buukkasi yösijan Kokkolan sairaalasta.

Porukkaa oli mukavasti jo botniallakin, mikä on oikein hyvä juttu. Eikös se olekin ihan mukava rata? Pinta on hiukan epätasaisen, mutta siihen tottuu nopeasti.

Kemora oli tuttua laatua ja jengiä tupa täynnä.

Itsellekin tuli se tälle kaudelle odotettu kaato karusellin vasurissa. Yamaha on pientä laittoa vaillle ja eiköhän se saada täyteen iskuun jo tulevaan Alastaroon.

Näillä puheilla ja väsyneillä silmillä tähän viikkoon.

//Andy

Juu kiitokset kouluttajille myös täältä Savonmualta. Hienoa että koulutusta saatiin vielä sunnuntaillekin kun meitä nyyppiä oli paikalla runsaasti.

Kivaa oli ja tämä ei jää tähän...
062802moto_prv.gif

Kiitokset järjestäjille ja säälle! Hikiset kaksi päivää takana kilogixxerillä. Kusiaisen jälkeen meni hieman totuttelussa muutenkin, mutta hauskaa oli. Vaikka hitaassa ajankin, niin takanen huusi armoa oikeasta kantista. Kiitokset Pasille "uusista" Dunlopeista
smile_org.gif

Kuvaajia näytti olevan useita radan varressa, joten kuvia luulisi olevan paljon luvassa.

Mikko, Janne, Pasi ja Jani suurkiitokset, teitte reissusta mahtavan  
062802jumpie_prv.gif
ens kerralla sit se pinkki sateenvarjo myös  
tounge.gif
Samoin, yhtiömme kiittää etenkin Kattista ja Jannea siitä, että teitte teille kuittailun niin helpoksi.
biggrin.gif
Joo, hyvä keikka hyvässä seurassa. Jätetään se pinkki sateenvarjo kotiin ja ostetaan sulle pinkit rukkaset, niin sä voit olla meidän mekaanikko.
smile_org.gif

Kaikille ratailijoille pahoittelut siitä öljykorkkiepisodista. Onneksi ei tarvinnut alkaa puhdistamaan rataa, vaan selvittiin tällä kertaa pelkällä pyörän ja oikean lahkeen pesulla. Takana ajaneelle bemarikuskille myös pahoittelut episodista Andyn kaadon yhteydessä.

P.S. Ei kellään ois tarvetta juuri ja juuri sisäänajetulle Bladelle jolla on ajetttu vain nättiä matka-ajoa sunnuntaisin?
biggrin.gif

KIITOKSET  
062802jumpie_prv.gif

* osaavalle porukalle - oli mukavaa ajella kun homma toimi täydellisesti. Ei tällaista olla aiemmin nähty.  
bowdown.gif

* loistaville kouluttajille - niin ne junnumokat löytyvät ja oma ajo saa lisää varmuutta ja nopeutta. Ilman teitä menis edelleen ihan ahterilleen...  
bowdown.gif

* mukaville uusille tuttavuuksille -  tullaan toistekin  
smile_org.gif

Niin ja erikoiskiitos Kattinen & Co upealle renkaanvaihdolle - oli ehdoton päivänpiristys siinä helteessä  
biggrin.gif

t. Mummeli sillä sinisellä Yamahalla hitaassa

Kaikille ratailijoille pahoittelut siitä öljykorkkiepisodista. Onneksi ei tarvinnut alkaa puhdistamaan rataa, vaan selvittiin tällä kertaa pelkällä pyörän ja oikean lahkeen pesulla. Takana ajaneelle bemarikuskille myös pahoittelut episodista Andyn kaadon yhteydessä.
Millaisia aikoja ajelit kun sait sen öljykorkin kiinni?

ps. sori kaikille joiden tulppana olin nopeassa launataina, tosin teidän takia/seuraamalla sain reilu 4 sekuntia ajasta pois, ja kengästä meinas kulua kylki auki..

Sunnuntain hitaanryhmän kouluttajille
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
Oli mukavaa kun vaivauduitte kouluttamaan hiukan enemmän, kun olisi tarvinnut.

Erityiskiitokset nimeltämainitsemattomalle kouluttajalle, etunimi alkaa T-kirjaimella
smile_org.gif
, kun korjasit ajoasentoni kuntoon. Kotimatka oli melkein yhtä juhlaa, kun vain perse puutui eikä kädet, niin kuin ennen entisellä ajoasennolla.

Kiitosta vaan kaikille järjästäjille ja keskinopeessa la mukana ajelleille. mukavaa oli vaikka tulihan vaikka tuota vähän talveks tekemistä
tounge.gif
mutta onneks pääsi jatkamaan... P.S kuva ois kiva.

Kiitokset järjestäjille myös täältäkin.  
smile_org.gif

Asia joka vaivasi (olin ajamassa siis sunnuntaina) oli suuret nopeuserot hitaassa. Olisiko mahdollista siirtää <-1.35 ajavat keskinopeaan? Jos kesk. nop. ryysistä niin sit ei mitään.

Luulisin kuitenkin että 1.20-1.35 mahtuu paremmin radalle kuin 1.30-2.30 samaan aikaan.  
nixweiss.gif

Asia joka vaivasi (olin ajamassa siis sunnuntaina) oli suuret nopeuserot hitaassa. Olisiko mahdollista siirtää <-1.35 ajavat keskinopeaan? Jos kesk. nop. ryysistä niin sit ei mitään.

Luulisin kuitenkin että 1.20-1.35 mahtuu paremmin radalle kuin 1.30-2.30 samaan aikaan.  
nixweiss.gif
Itse huomasin myös suurehkoja nopeuseroja hitaan ryhmän (missä itse ajoin) lisäksi keskinopeassa. Siellä 1.35-1.40 aikoja ajavat olivat varmasti tulppana osalle kuskeja. Itse köröttelin samoja aikoja.

nixweiss.gif
Itse huomasin myös suurehkoja nopeuseroja hitaan ryhmän (missä itse ajoin) lisäksi keskinopeassa. Siellä 1.35-1.40 aikoja ajavat olivat varmasti tulppana osalle kuskeja. Itse köröttelin samoja aikoja.
Olis se tylsää jos kaikki ajelisi tasan samoja aikoja
wink.gif

Tosin en tiedä millaisia aikoja edes itse olen ajellut... varmaan noita samoja
smile_org.gif

Kiitos järjestäjille loistavasta Pohjanmaan kierroksesta! Jäi kyllä niin hieno fiilis koko reissusta.

Mikko, Janne, Pasi ja Jani suurkiitokset, teitte reissusta mahtavan  
062802jumpie_prv.gif
ens kerralla sit se pinkki sateenvarjo myös  
tounge.gif

Minulta myös kiitos porukalle. Hauskaa oli, niin radalla kuin radan ulkopuolella. Kattiselle kiitos, kun toit väriä äijäporukkaan. Janille, Pasille ja Mikolle iso kiitos huoltoavusta. Ilman sitä apua olisi jäänyt Kemoran ajot ajamatta  
bowdown.gif

Kemorassa oli yksi pro kuvaaja (kliks) kuvailemassa ja juteltiin hänen kanssa, että pistää kaverinsa kautta tänne linkkiä mistä kuvat löytyy. Toivottavasti saadaan linkki tänne jossain välissä.

edit. ...niin ja paranemisia kontanneille.

Back