Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samoin, yhtiömme kiittää etenkin Kattista ja Jannea siitä, että teitte teille kuittailun niin helpoksi.Mikko, Janne, Pasi ja Jani suurkiitokset, teitte reissusta mahtavanens kerralla sit se pinkki sateenvarjo myös![]()
![]()
Millaisia aikoja ajelit kun sait sen öljykorkin kiinni?Kaikille ratailijoille pahoittelut siitä öljykorkkiepisodista. Onneksi ei tarvinnut alkaa puhdistamaan rataa, vaan selvittiin tällä kertaa pelkällä pyörän ja oikean lahkeen pesulla. Takana ajaneelle bemarikuskille myös pahoittelut episodista Andyn kaadon yhteydessä.
Olihan se ekaks renkaanvaihdoks melkein proo suoritusNiin ja erikoiskiitos Kattinen & Co upealle renkaanvaihdolle - oli ehdoton päivänpiristys siinä helteessä![]()
t. Mummeli sillä sinisellä Yamahalla hitaassa
1.16.3 jäi parhaaksi. Ei vaan pää kestänyt ajaa enempää tolla alustalla.Millaisia aikoja ajelit kun sait sen öljykorkin kiinni?
Itse huomasin myös suurehkoja nopeuseroja hitaan ryhmän (missä itse ajoin) lisäksi keskinopeassa. Siellä 1.35-1.40 aikoja ajavat olivat varmasti tulppana osalle kuskeja. Itse köröttelin samoja aikoja.Asia joka vaivasi (olin ajamassa siis sunnuntaina) oli suuret nopeuserot hitaassa. Olisiko mahdollista siirtää <-1.35 ajavat keskinopeaan? Jos kesk. nop. ryysistä niin sit ei mitään.
Luulisin kuitenkin että 1.20-1.35 mahtuu paremmin radalle kuin 1.30-2.30 samaan aikaan.![]()
Olis se tylsää jos kaikki ajelisi tasan samoja aikojaItse huomasin myös suurehkoja nopeuseroja hitaan ryhmän (missä itse ajoin) lisäksi keskinopeassa. Siellä 1.35-1.40 aikoja ajavat olivat varmasti tulppana osalle kuskeja. Itse köröttelin samoja aikoja.Asia joka vaivasi (olin ajamassa siis sunnuntaina) oli suuret nopeuserot hitaassa. Olisiko mahdollista siirtää <-1.35 ajavat keskinopeaan? Jos kesk. nop. ryysistä niin sit ei mitään.
Luulisin kuitenkin että 1.20-1.35 mahtuu paremmin radalle kuin 1.30-2.30 samaan aikaan.![]()
Kuvia oli paljon, mutta kaikki otettu just silloin kun oon ollut lipulla
Mikko, Janne, Pasi ja Jani suurkiitokset, teitte reissusta mahtavanens kerralla sit se pinkki sateenvarjo myös![]()
![]()
Kiitokset Janne taas näistä, aivan upeita otoksia ja mukana myös hienoja varikkokuvia.
Kiitokset erinomaisista kuvista!
Oli pakko vahän vakoilla, nim. merkillä voi jospa olisin saanut olla mukana