Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Me ollaan GuessWhon kanssa lähössä kanssa perjantaina mutkia pitkin joita riittää Mikkeliin saakka. Meillä on mökki Juvalla jossa majotutaan koko vkonloppu ja ollaan mutkailtu sinne sata kertaa joten mutkat on tullu tutuksRuuhkia ja valtatierangaistusta välttääkseni tein jonkinmoisen mutkareitin. Osa reitistä tuttua mutta suurta eksymisvaaraa ei pitäisi olla.Tarkoitus olisi lähteä Pukinmäen ABC:ltä Juvalle klo 16 ja ilmeisesti ainakin Streethawk mukana, mukaan mahtuu jos "pk-vauhti" ok.![]()
Me lähetään su PK-seudulle GuessWhon vetämänä. Saa liittyä seuraanNythän se lupaa jo hyvää keliä sunnuntaille![]()
Itse ajelen huomenna Keuruulle ja sieltä aamulla pääkallopaikalle, mutta sunnuntaina jos olisi hyvävauhtista letkaa takaisinpäin, voisin liittyä jonon jatkoksi
Varmaankin mukana, jos ei vain aikataulut mene ristiinMe lähetään su PK-seudulle GuessWhon vetämänä. Saa liittyä seuraanNythän se lupaa jo hyvää keliä sunnuntaille![]()
Itse ajelen huomenna Keuruulle ja sieltä aamulla pääkallopaikalle, mutta sunnuntaina jos olisi hyvävauhtista letkaa takaisinpäin, voisin liittyä jonon jatkoksi![]()
Kuulostaa hyvältä, koetetaan pysyä perässäMe lähetään su PK-seudulle GuessWhon vetämänä. Saa liittyä seuraanNythän se lupaa jo hyvää keliä sunnuntaille![]()
Itse ajelen huomenna Keuruulle ja sieltä aamulla pääkallopaikalle, mutta sunnuntaina jos olisi hyvävauhtista letkaa takaisinpäin, voisin liittyä jonon jatkoksi![]()
Ei, kyl se menee niin päin että MÄ koitan pysyy perässäKuulostaa hyvältä, koetetaan pysyä perässäMe lähetään su PK-seudulle GuessWhon vetämänä. Saa liittyä seuraanNythän se lupaa jo hyvää keliä sunnuntaille![]()
![]()
Lähin alko löytyy sit Juvalta jos en väärin muista. Mikäli siis matkalla pelipaikoille unohtaa käydä.Keli näyttää ennusteen mukaan siltä, että pitänee käydä Alkon kautta ja varautua ajan viettämiseen varikolla.
![]()
Keli näyttää enemmänkin siltä, että voi ajaa suoraan Savonsolmun pihaan ja kärry parkkiin. Mitä sinne sateiselle radalle vaivautumaan, kun voi suoraan pelipaikoille mennä lysthin pithoonLähin alko löytyy sit Juvalta jos en väärin muista. Mikäli siis matkalla pelipaikoille unohtaa käydä.Keli näyttää ennusteen mukaan siltä, että pitänee käydä Alkon kautta ja varautua ajan viettämiseen varikolla.
![]()
![]()
Pääsääntöisesti liput myydään tuolla verkkokaupassa. Joitain yksittäisä lippuja saattaa vapaantua myyntiin paikanpäällä, mutta siihen ei kannata luottaa.Sen verran pihalla olen, jotta pakko kysyä:
Voikos tuonne tapahtumaan ostaa lipun paikanpäällä?
Ja saako kilvettömällä vakuutetulla lelulla ajaa?
Onhan noi säännöt aika pahasti jemmattu tähän samaan osioon tonne ylös liimattuna:Näitä kysellään kokoajan... onkohan noi säännöt tarpeeksi selvästi esillä täällä foorumilla? Ehkä jokaisen ratapäiväketjun ekassa viestissä vois olla linkki jonnekin missä on nämä peruskyssärit vastattuna.