• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Motopark La-Su 18-19.6.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ephedrine
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mökkipaikkaa kaipailen minäkin. Jos johonkin mahtuis niin kiva.

Kamoille tarttis kans kyydin pk-seudulta pelipaikalle.

Pyörän ajan itte.

Vielä ois lippu myynnissä sunnuntaille keskinopeaan..

Nyt sopivasti.. 30eur

edit: Lippu myyty tomppa06 :lle

lippua olisin vailla tuolle lauantaipäivälle. hidas- tai keskiryhmä...

***lippu hommattu***

Muistaakseni olin laittanut s-postia ratavastaaville, että mun paikan lunastaa Biksu. Eli vaihdatteko mun tilalle liputuspaikoille Biksun. Laitan kyllä vielä uudelleen (varmuuden vuoksi) asiasta mailia ratavastaaville
smile_org.gif

Hakusessa lippu keskinopeeseen lauantaille... Enivan???

Muoks.... Lippu kuosissa.

Ja täälläki myynnissä jäsenhintaset liput hitaaseen, joista lauantai koulutuksella. Yv:llä tavoittaa.

Korjaa Vidi se mopos.
blush.gif
Liput myyty Anulle.

Pahoittelut lauantain lippua kyselleille joille en ehtinyt sairastelultani vastata mitään. Olin juuri palaamassa asiaan kun Anu tuli ja tyhjensi pöydän.
smile_org.gif

Hauskaa viikonloppua kaikille. Muistakaa pakata mukaan sadeasut ja pilkkihaalarit, niin ehkä esteri vihdoin lannistuu.
tounge.gif

^ Eilen tuo näytti sadetta "vain" lauantaille.. Tällä kaudella ei ole onnistunut tuo aurinkoisen kelin tilaaminen viime kesien tapaan.

Joo, sää lupaa tosiaan esterin p*rsettä taas kerran vklopulle.. ylläri kun ratapäiviä tiedossa
smile_org.gif

Luovutan työesteiden johdosta la ja su keskiryhmän liputuspaikat halukkaalle.

Myös majoituspaikkani eräässä mökissä vapautuisi tämän johdosta, sitä voi kysellä myös YV:llä. 37.5eur/ 2 yötä.

Edit. Majoituspaikat meni jo mut ilmasta ajoaikaa on vielä tarjolla kahdelle päivälle!! Luulis kelpaavan

Perkeleellisesti nyppii tuo sääennuste... mutta sen verta tulis tappiota jos skippais, että pakko sitä kai on paikalle ilmaantua.

sad_orig.gif

Tuossa työkaveri varoitteli, että Hesasta Lahteenpäin olis ruuhkaa noin perjantaisin? Kuinka paljon, eli onko riskinä stoppailu, vai vaan hidastelu?

Tuossa työkaveri varoitteli, että Hesasta Lahteenpäin olis ruuhkaa noin perjantaisin? Kuinka paljon, eli onko riskinä stoppailu, vai vaan hidastelu?
Aikalailla jonoajeluahan se tuohon suuntaan on perjantaisin ja sama homma sunnuntaina takaisin päin. Nykyisin ei taida kuitenkaan liikenne varsinaisesti stopata missään ellei ole poikkeuksellisen paljon autoja liikenteessä (juhannus), mutta ei siellä kovin reippaastikaan pääse laskemaan. Pahin ruuhka on Heinolan tuolla puolen kun moottoritie loppuu. Hyvä vaihtoehtoreitti on ajaa Kouvolan kautta Mikkeliin ja vasta Mikkelistä 5-tielle. Kilometrejä tulee karvan enemmän, mutta liikennettä on huomattavasti vähemmän.

Moro. Sääennuste näyttää siltä että pelkällä slicksillä hohtavan auringon alla harrastava allekirjoittanut on pikkasen vittuuntunut.

Vaan minkä mahtaa, jussina sitten paremmalla onnella lasken ku mummo vajan katolta  
biggrin.gif

Tästä nyppiintymisestäni on tuloksena ylimääräinen keskiryhmän lippu lauantaille, jonka saa vaikkapa hintaan 40e.?/tarjoa?

Jos joku ostaa lipun niin minä ostan lonkeroa ja lähen katsomaan rallicrossia ja sen jälkeen möykkäämään rantasaunaan. Tosin sittenkin harmittaa kun ei pääse rääkkäämään jamppua
sad_orig.gif

päivitys: lipulla uusi omistaja.

Back