Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hitaassa ryhmässä saa ajaa vapaasti myös omaa ajoaan vaikka koko päivän. Ensikertalaisille koulutukseen osallistuminen on suotavaa. Eli mitään esivaatimuksia ajamiseen ei ole. Tulet paikalle, kuuntelet ajajakokouksen ja menet ajamaan. Helppoa.Tyhmä kysymys, mutta kysyn silti. Kun tuossa motoparkin hitaassa lukee, että omaehtoista harjoittelua ajotaito II jälkeen. Tarkoittaako tuo, että siellä on vain koulutusryhmä vai ajotaito II pitää olla suoritettuna?
Kannattanee kysellä tuolta edellisella sivulla mainostetusta Brocolin ja Streethawkin mökistä. Katuhaukka on kisoissa viikonlopun, joten Brocolin varmaan saa paremmin kiinni.Nyt on sunnuntaille paikka varattu. Oisko jossaki mökissä tyhjää la-su yöksi?
NoNii eli myyt Reisille sen ja mie ostan siltä hitaan ja kaikilla hyvä mieliJos toi mun la 18.6. keskiryhmän paikan varaaja/ostaja ei tänään maksa ja vahvista niin mulla on keskiryhmän paikka myynnissä.
Meni se lippu joNoNii eli myyt Reisille sen ja mie ostan siltä hitaan ja kaikilla hyvä mieliJos toi mun la 18.6. keskiryhmän paikan varaaja/ostaja ei tänään maksa ja vahvista niin mulla on keskiryhmän paikka myynnissä.![]()
=mie maksasin siulle mania ja Reisin kaa vaan vaihetaan.
Vielä olisi tarvettaJos jollain on ylimääräistä lippua lauantaille hitaaseen niin...![]()
Hakusessa olisi paikka motorg jäsenä ajotaito 2:een ja radalle hitaaseen ryhmään lauantaille 18.6. tarjotkaahan, jos oma meno estyy.
Laitoin yv:tä.Myynnissä jäsenhintaset liput koulutusryhmään