• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Motopark La-Su 18-19.6.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ephedrine
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ja tietty Hotelli Savonsolmu Pieksämäellä, jos haluaa illalla laittaa jalalla koreasti  
033102beer_1_prv.gif
Tätä minäkin ajattelin...
Varsinkin kaikille, jotka tulee pohjoisen/Jyväskylän suunnasta ei oikein toi Juvan suunta kannata varsinkin perjantai-iltana

Ite varasin Mikkelistä hotellista huoneen itelle ja emännälle, siitä taitaa olla 63 km motoparkkiin.

Hotelli Juva taitaa olla pois laskuista, tosin en ole tätä itse paikan päällä käynyt toteamassa. Motomajoilla käytiin viime kesänä uimassa jonkun ratareissun päätteeksi ja ainakin silloin siellä oli runsaasti porukkaa ja rannassa vähän uudempaakin rakennuskantaa (ainakin sauna?) joten en ole aivan 100-prosenttisen varma, kannattaako boikotoida kun on kuitenkin aivan vieressä.
Hoitokoti kyltit näkyi olevan tienvarressa joten hotelli ei ole enää toiminnassa

Juvalta (25km Parkiin) kannattaa kysellä noista aamiaismajoituspaikoista yösijaa. Juva camping tosiaan voi olla jo täynnä, samana vkl joku mp kokoontumis häppeninki siellä. Aina ne mopo-porukat vie kaikki majoituspaikat...
biggrin.gif

Oisin ehkä kallistumassa Savonsolmun majoituspalvelujen puoleen pe-su. Kuka tulee huonekaveriksi? (pitäis olla nainen)

cool.gif

No perskutarallaa, ne liput meni jo. Liian kauan jahkasin. Nooh, jos joku estyy niin voin lunastaa lipun lauantaille 18.6. hitaaseen tai keskinopeaan ryhmään. Yhteydenotot orgin-postiin tai ak_ku@hotmail.com.

Kiitän.

Pk-seudulta/Uudeltamaalta kelpaa myös kyyti (pyörä+kuski), nimimerkillä bensakulut puoliksi.
tounge.gif

Yksi mökkipaikka vapautui, mökki on tämä ja hintaa tulee pe-su 37,5e/hlö (plus liinavaatteet ja pyyhe kympin jos tarvii) neljälle hengelle.

edit. mökki täynnä

Savonsolmussa oli vieläkin tilaa. Hinta kahdeltakin ilmeisesti tuo 80€, eli 40€ lärvi. Ei paha.

sanoi:
Onko helsingin suunnalta lähdössä ketään autolla jonka autoon mahtuis 1 pyörä ja kuski
biggrin.gif
.
Mun kyytiin pääsee. Bensat puoliksi. Iso pakettiauto löytyy johon mahtuu useampi pyörä.

Itse olen tulossa säävarauksella. Jos sadetta lupaa molemmiksi päiviksi niin sit pitää kattoo, kannattaako lähteä paikanpäälle.

Laitoin mailia.
033102beer_1_prv.gif

Back