Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiinnostaapa hyvinkin, kiitos. Olen yhteydessä!Meidän kärrystä löytyy yhdelle tilaa. Lähtö huomenna tiistaina klo 19.30 jälkeen Helsingin keskustasta. Pyörät oltava siihen mennessä pakattuina. Paluu keskiviikkona illalla n. 22.00.Mahtaiskohan löytyä joltakulta pakusta tilaa yhdelle mopolle ja kuskille?
Jos kiinnostaa, laita spostia jukka.relander ÄT pp.inet.fi ja soita sen jälkeen Mikolle, jonka kanssa pyörien pakkaus huomenna ennen lähtöä. Mikon tavoittaa numerosta 040 707 2477
Jukka
Itse tulen Kuopion suunnalta.onko ketä menossa motoparkkiin 6.8 keskiviikkona jns-varkaus -kuopio suunnista jos esim kokoonnuttas varkauteen vaikka severiin ja jatkettas sit porukalla siitä eteenpäin![]()
Eli huomenna olisi rajana tuo 103 db:tä? Voisin melkein tullakin, jos näin on.Joo, Lauri on oikeassa, tuo näyttääkin olevan ns. "melupäivä" joten db-raja onkin 103. Näköjään juurikin nämä päivät ovat suosittuja kun katsoo kalenterin varaustilannettaMotOrg ry:n järjestämä ajoharjoittelupäivä Motoparkin moottoriradalla Ke 6.8.2008!
>8 >8
Muistakaa myös Motoparkin meluraja 97dB, mittaukset suoritetaan tuttuun tapaan ennen radalle pääsyä.
Pitääkö tuo melumääritys paikkansa?
http://www.motopark.fi/index.php?sivu=kalenteri&kk=8&vv=2008
Tuolla kun lukee M2 kalenterissa 6.8, eli alle 103 dB.
-Lauri![]()
//Andy
minä tulen noin 8.30 varkauteen . . ajan siitä teboil severin kautta mikä on siinä abc :n vieressä ja katon näkyykö ketään sen näköstä joka ois lähössä virtasalmelleItse tulen Kuopion suunnalta.onko ketä menossa motoparkkiin 6.8 keskiviikkona jns-varkaus -kuopio suunnista jos esim kokoonnuttas varkauteen vaikka severiin ja jatkettas sit porukalla siitä eteenpäin![]()
Hidas ryhmän on ennakkoilmoittautumisten perusteella täynnä. Ainahan joku tietysti saattaa jättää tulematta.Terve!
Onko kenelläkään tietoa, että vieläkö tuohon hitaaseen ryhmään mahtuisi? Olen ajelemassa huomenna lomareissulla tampereelta varkauteen ja 1. ratapäivä kiinnostaisi kovasti.
Niin, ja riittääkö, että on 10:30 perillä?
Itse varmaan lähden ajelemaan tuossa kahdeksan maissa ja ajattelin osittain mutkien kautta tulla Motoparkiin.minä tulen noin 8.30 varkauteen . . ajan siitä teboil severin kautta mikä on siinä abc :n vieressä ja katon näkyykö ketään sen näköstä joka ois lähössä virtasalmelle![]()
Muiden tilannetta ei helpottanut pyöräsi parkkeeraaminen radalle, ja vieläpä kohtuullisen pahaan paikkaan.Oli siinä vehkeessä nyt loppujen lopuks mitä hyvänsä rikkipilalla, itse olen tapahtumaan tosi tyytyväinen kun selvisin tilanteesta kaatumatta, eikä kukaan muukaan saanut siipeensä tämän takia.
Jeps. Olis pitänyt ajaa suosiolla reilusti hiekan puolelle. Nyt jätin sivutuen asfaltille niin pysyi pystyssä. Normaalia ajolinjaa se ei kyllä ollut lähelläkään.Muiden tilannetta ei helpottanut pyöräsi parkkeeraaminen radalle, ja vieläpä kohtuullisen pahaan paikkaan.
Yksinkertaisesti, jos pyörällä ei voi ajaa, pyörä ehdottomasti parkkiin asfaltin ulkopuolelle turvalliseen (sisäkaarteen puolelle) paikkaan!
-Hese
Ei siellä kyllä öljyä radalla ollut sillä mä ajoin siitä varovasti läpiViimeisessä setissä alkoi sitten tapahtumaan enemmänkin. En ihan tiedä että mikä liittyy mihinkin vai liittyykö mitenkään, mutta kun tapahtumasta kiinnostuneita oli useampia niin kerron sen niin kuin koin. Elikkä pääsuoran päässä vilkaisin mittaria, näytti 249. (Yleensä en vilkuile sitä). Oikea nopeus siitä ehkä jotain -15. Polkasin vaihteen pienemmälle, mutta tuli välivapaa, jota ei oo tuolla pyörällä ennen sattunut. Ihmeissäni oudosta tilanteesta jarruttelin pääsuoran jälkeiseen vasempaan ilman moottorijarrua etusella, enkä kiireessä huomannut pitää kytkintä pohjassa. Vaihde nappasikin kurvissa itsestään päälle ja heitti takapään pieneen luistoon, ei paha paikka. Seuraavassa vasemmassa perä olikin sitten täysin pitelemätön, ehdin vaan ajatella että "nyt mennään" kun se tuli rinnalle, ja heti perään "eipäs mentykään", jotenkin sain pidettyä sen pystyssä ja annoin mennä hiekan puolelle. Takanatulijoilla oli varmaan mielenkiintoista katsottavaa
Mielessäni mä liitin nää tapahtumat yhteen ja ajattelin sen jälkimmäisen viittä-vaille highsiderin johtuneen jotenkin siitä välivapaasta, ja niinpä en pysähtynytkään vaan jatkoin jouheasti hiekalta suoraan vapaaseen rakoon radalla. Tämähän oli tietysti suuri moka, olisi pitänyt pysäyttää hiekalle ja tutkia tilanne, mutta kun se välivapaa-juttu sotki ajatukset. Onneksi sitä öljyä ei kuitenkaan haitaksi asti tainnut sinne radalle levitä.
Seuraavassa vasemmassa oli perä taas rinnalla, ja silloin tajusin että nyt on takarenkaassa vikaa ja vedin sivuun.