Suosittelen myös ja et varmaan ole tielläHitsi, polttelis kyllä kokeilla rata-ajoa. Aik. kokemusta ei ole. Kaikki ovat kehuneet kokemuksiaan, joten josko sitä uskaltautuisi toisten tielle..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suosittelen myös ja et varmaan ole tielläHitsi, polttelis kyllä kokeilla rata-ajoa. Aik. kokemusta ei ole. Kaikki ovat kehuneet kokemuksiaan, joten josko sitä uskaltautuisi toisten tielle..
Just ton kärpäsen takia en suosittele... On niin koukuttavaa, että siinä alkaa koko harrastus kärsiä, kun tekee jatkuvasti mieli radalle ja perus mutkapätkäkin alkaa tuntua löysältä...Suosittelen lämpimästi. Saattaa purasta rata kärpänenHitsi, polttelis kyllä kokeilla rata-ajoa. Aik. kokemusta ei ole. Kaikki ovat kehuneet kokemuksiaan, joten josko sitä uskaltautuisi toisten tielle..![]()
Toivottavasti, muuten tulee hukkareissu kun tuo noisentappaja on vielä hankkimatta.Muistakaa myös Motoparkin meluraja 97dB, mittaukset suoritetaan tuttuun tapaan ennen radalle pääsyä.
Mites toi Motoparkin meluraja, kun kalenteriin on merkattu 3.6 M2 päiväksi, eli 103dB sais lähteä ääntä..?
Ihan kiva, niin ei tarvii mun yksin ajellaNo kun ei kelpaa, niin taidan ajella sen 400 km ja mennä itse.Annetaan maksettu paikka keskiryhmään nopeimmalle.
Paa yv:tä ja jos olet nopein olet saanut paikan.
(siis nopein yv:n laittaja)
sanoi:Mites toi Motoparkin meluraja, kun kalenteriin on merkattu 3.6 M2 päiväksi, eli 103dB sais lähteä ääntä..?
No katsopas, näinhän se näkyy tuolla kalenterissa olevan. Siihen luottaisin mutta epäileviä joonaksia varten varmistan tämän vielä varoiksi radan edustajilta.sanoi:Mites toi Motoparkin meluraja, kun kalenteriin on merkattu 3.6 M2 päiväksi, eli 103dB sais lähteä ääntä..?
Tälle ois kiva saada virallinen vahvistus järjestävän seuran taholta...
Mitään hirvityksiä ei tarvitse tuntea, ei se ole mitään mika kalliomaista menoa, voi ajaa täysin omaan tahtiin hitaassa ryhmässä. Pari kierrosta porukan hännillä, jollei sinne ole mahdotonta tunkua, sitten se jo meneekin ilman turhia pelkoja. Peilit vain pois, ettei turhaan väistele mahdollisia ohittajia. Hitaassa ryhmässä tuo ohittaminenkin taitaa ollla sallittu vain takasuoralla.Ilmoittauduttu ja maksettu hitaaseen ryhmään.
Hirvittää vähän jo nyt.
Kokemukset mopoilusta rajoittuu tähän kesään (4000km).
Mutta jos en tuu, niin kadun jälkeenpäin.
Tervetuloa radalle ja mopoilun pariin muutenkin! Sullahan on tullut jo paljon kilsoja vaikka kesä on vasta alussa..Ilmoittauduttu ja maksettu hitaaseen ryhmään.
Hirvittää vähän jo nyt.
Kokemukset mopoilusta rajoittuu tähän kesään (4000km).
Mutta jos en tuu, niin kadun jälkeenpäin.
Jos vanhat renkaasi ovat kuluneet epätasaisesti (takanen keskeltä ja etuseen kantikkaasi tms.) niin kannatta ehdottomasti vaihtaa uudet renkaat alleEi helv.... oikeesti noin vähän väkeä ilmoittautunut? Vois kyllä mennä juttelee esimiehen kanssa vapaapäivästä.
Pari kysymystä vain ekana. Uudet z6:t on tallissa odottamassa, kannattaisiko nuo vaihtaa alle ennen radalle menoa? Paljoa en kyllä kerkeä niillä ajamaan ennen tuota ratapäivää..
Mitään erillisiä säilytyspaikkoja ei ole tarjolla. Kaikkien pyörillä saapuvien kamat ovat yleensä katoksessa. En ole kuullut, että mitään olisi koskaan hävinnyt.sanoi:Ja toinen, miten tuo koko homma oikein toimii. Saako tavarat (reppu/tankkilaukku) jonnekkin varmaan säilöön ajon ajaksi? Jos tulen tuonne, niin tulen yksin. Joten saattaa olla aika orpo olo.
Mukaviahan siellä on aikaa jutella koko päivä. EA-kouluttajat ovat jakelemassa neuvoja ja opastamassa ajelussa. Kouluttajia kannatta nyppästä hihasta ja kysellä kaikkea mahdollista ratailuun liittyen.sanoi:Ilmeisesti muiden ryhmien ajaessa vain ihmetellään niitten nopeutta? Vai onko joku viisaampi antamassa neuvoja, mitä tulisi radalla tehdä? Toki aika varmaankin menisi hyvin jutellessa mukavia..
Riippuu siitä, missä kunnossa vanhat renkaat on ja mitkä ne on. Z6 on erinomainen rengas ja pitää, vaikka olisi vähän kuluneetkin. Touringrenkailla en menisi edes ensimmäistä kertaa radalle.Ei helv.... oikeesti noin vähän väkeä ilmoittautunut? Vois kyllä mennä juttelee esimiehen kanssa vapaapäivästä.
Pari kysymystä vain ekana. Uudet z6:t on tallissa odottamassa, kannattaisiko nuo vaihtaa alle ennen radalle menoa? Paljoa en kyllä kerkeä niillä ajamaan ennen tuota ratapäivää..
Ja toinen, miten tuo koko homma oikein toimii. Saako tavarat (reppu/tankkilaukku) jonnekkin varmaan säilöön ajon ajaksi? Jos tulen tuonne, niin tulen yksin. Joten saattaa olla aika orpo olo. Ilmeisesti muiden ryhmien ajaessa vain ihmetellään niitten nopeutta? Vai onko joku viisaampi antamassa neuvoja, mitä tulisi radalla tehdä? Toki aika varmaankin menisi hyvin jutellessa mukavia.. Varmaankin .Orgilaiset haukkuu kotilokuskeja yhteen ääneen yms?![]()
No voithan sä kiertää meidän mökin kautta. Tervetuloa Juukaan. Soittele satamasta, niin tuun hakee.Ihan kiva, niin ei tarvii mun yksin ajellaNo kun ei kelpaa, niin taidan ajella sen 400 km ja mennä itse.Annetaan maksettu paikka keskiryhmään nopeimmalle.
(siis nopein yv:n laittaja)![]()
No voithan sä kiertää meidän mökin kautta. Tervetuloa Juukaan. Soittele satamasta, niin tuun hakee.Ihan kiva, niin ei tarvii mun yksin ajellaNo kun ei kelpaa, niin taidan ajella sen 400 km ja mennä itse.Annetaan maksettu paikka keskiryhmään nopeimmalle.
(siis nopein yv:n laittaja)
Aamupala tarjotaan varmasti![]()
![]()
Voisit sitten antaa vähän vinkkejä miten aloitetaan kanttaaminen polvi maassaIte oon kouluttajana ko. päivällä
Ostat riittävät renkaat alle.Voisit sitten antaa vähän vinkkejä miten aloitetaan kanttaaminen polvi maassaIte oon kouluttajana ko. päivällä![]()
![]()
Kiitos!Ostat riittävät renkaat alle.Voisit sitten antaa vähän vinkkejä miten aloitetaan kanttaaminen polvi maassaIte oon kouluttajana ko. päivällä![]()
![]()
Hyvän ajopuvun, hanskoineen kaikkineen.
Mietit, että onko se pyörälläsi edes mahdollista.
Sitten alat hakemaan vartalon yläpäätä peilia kohden.
Kun se alkaa sujumaan kaikkinen teknisine kommelluksineen haet pyllyä reunemalle sisäpuolen kurviin ja alat tarjota polvea sivulle. Käske jonkun kaverisi ottaa kuvia ajoasennostasi ja näin saat siitä paremman ja paremman fiilaamisella ja höyläämisellä.
Ole usein radalla ja anna itsellesi aikaa. Ahneella on tunnetusti paskanen loppu.
Muistaakseini tuolla rataajo puolella puhutaan paljonkin ajotekniikasta. Siellä enemmän.
sanoi:Mietit, että onko se pyörälläsi edes mahdollista.
sanoi:anna itsellesi aikaa. Ahneella on tunnetusti paskanen loppu.