Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sääli, ettei yhdistelmää näe Ahvenistolla, Alastaron ankeutta ei edel SF värjää. Niin ja siis väärän värinenhän se vielä kaiken lisäks olivaikka luin tuon useasti, niin ei ymmärrä... Että ollakko vaiko eiNyt ajan jatkossa vain itse. Tosin jos sinne joku muu SF:llaan paikalle eksyy, niin sittenhän sitä silmänruokaa on
.![]()
Ei naisia aina tarvikaan ymmärtää
... Ja itsekin ymmärsin hieman väärin kommenttisi. Ilmeisesti tarkoitit sitä, että SINÄ näet minun SF:n rataa kiertämässä, en minä omaani
. Kun itsekin näin Kemoralla oman SF:n radalla toisen kuskin alla. Alastarossa siis tarkoitus ajaa sillä vain itse
. Minun ajossani tosin ei paljon ole katsomista, muutakuin ehkä silmänruokana![]()
...![]()
Nyt vaan toivotaan poutasäätä ratapäivälle.![]()
Kyl sitä Ahvenistollekin on houkuteltu... Ohiajomeluissa saattaisi olla, että Ducu menis vielä läpi noista melurajoista. Mut siinä paikallaan mittauksessa se ei mene.Sääli, ettei yhdistelmää näe Ahvenistolla, Alastaron ankeutta ei edel SF värjää. Niin ja siis väärän värinenhän se vielä kaiken lisäks olivaikka luin tuon useasti, niin ei ymmärrä... Että ollakko vaiko eiNyt ajan jatkossa vain itse. Tosin jos sinne joku muu SF:llaan paikalle eksyy, niin sittenhän sitä silmänruokaa on
.![]()
Ei naisia aina tarvikaan ymmärtää
... Ja itsekin ymmärsin hieman väärin kommenttisi. Ilmeisesti tarkoitit sitä, että SINÄ näet minun SF:n rataa kiertämässä, en minä omaani
. Kun itsekin näin Kemoralla oman SF:n radalla toisen kuskin alla. Alastarossa siis tarkoitus ajaa sillä vain itse
. Minun ajossani tosin ei paljon ole katsomista, muutakuin ehkä silmänruokana![]()
...![]()
Nyt vaan toivotaan poutasäätä ratapäivälle.![]()
![]()
Tänne kelpaa!Moi
Keskiryhmään 1 lippu tarjolla Orgin jäsenelle hintaan 40,-. Ensimmäinen joka ehtii viestiketjussa varaamaan saa itselleen, kunhan laittaa vielä mulle privaviestiä perään.
Toni
Kaikki ennakkomyynnillä. Jos paikkoja jää jostain syystä vapaaksi, myydään ne paikan päällä. Tällä hetkellä kaikki liput on myyty loppuun.onko portilla tapana myydä vielä lippuja vai meneekö kaikki ennakkomyynnillä?
Hep laitoin privaa.Moro, pakottavia duuneja ilmestyi tiistaille joten->
Keskiryhmään 1 lippu tarjolla Orgin jäsen hintaan 40,-. Ensimmäinen joka ehtii viestiketjussa varaamaan saa itselleen, kunhan laittaa vielä mulle privaviestiä perään!
Tomppa
Myyty Keljulle!Hep laitoin privaa.Moro, pakottavia duuneja ilmestyi tiistaille joten->
Keskiryhmään 1 lippu tarjolla Orgin jäsen hintaan 40,-. Ensimmäinen joka ehtii viestiketjussa varaamaan saa itselleen, kunhan laittaa vielä mulle privaviestiä perään!
Tomppa
No höh tuut sit ens kerralla, ois ollu kiva nähä pitkästä aikaaMyyty Keljulle!Hep laitoin privaa.Moro, pakottavia duuneja ilmestyi tiistaille joten->
Tomppa
HepHep privaa laitettu!Pahus en pääse tulemaan ja taskussa olis lippulunastettuna hitaaseen ryhmään, laittakaa postia minulle, nopeimmin yhteyttä ottanut saa lipun.
sopiiPk-seudulta perinteisesti lähtijöitä 6:45 Nihtisillan ABC?