• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Alastarolla tiistai 8.6.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tumeetti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hakusessa pari paikkaa keskiryhmään ....
Aika epätoivoista alkaa olla, mutta ilmoitelkaa YV:llä jos lippuja tarjolla.

sad_orig.gif

Nyt ajan jatkossa vain itse
biggrin.gif
. Tosin jos sinne joku muu SF:llaan paikalle eksyy, niin sittenhän sitä silmänruokaa on
wink.gif
.
vaikka luin tuon useasti, niin ei ymmärrä... Että ollakko vaiko ei
tounge.gif
wink.gif
Ei naisia aina tarvikaan ymmärtää
pftroest.gif
... Ja itsekin ymmärsin hieman väärin kommenttisi. Ilmeisesti tarkoitit sitä, että SINÄ näet minun SF:n rataa kiertämässä, en minä omaani
biggrin.gif
. Kun itsekin näin Kemoralla oman SF:n radalla toisen kuskin alla. Alastarossa siis tarkoitus ajaa sillä vain itse
smile_org.gif
. Minun ajossani tosin ei paljon ole katsomista, muutakuin ehkä silmänruokana
wink.gif
biggrin.gif
...

Nyt vaan toivotaan poutasäätä ratapäivälle
thumbs-up.gif
.
Sääli, ettei yhdistelmää näe Ahvenistolla, Alastaron ankeutta ei edel SF värjää. Niin ja siis väärän värinenhän se vielä kaiken lisäks oli ;)

Nyt ajan jatkossa vain itse
biggrin.gif
. Tosin jos sinne joku muu SF:llaan paikalle eksyy, niin sittenhän sitä silmänruokaa on
wink.gif
.
vaikka luin tuon useasti, niin ei ymmärrä... Että ollakko vaiko ei
tounge.gif
wink.gif
Ei naisia aina tarvikaan ymmärtää
pftroest.gif
... Ja itsekin ymmärsin hieman väärin kommenttisi. Ilmeisesti tarkoitit sitä, että SINÄ näet minun SF:n rataa kiertämässä, en minä omaani
biggrin.gif
. Kun itsekin näin Kemoralla oman SF:n radalla toisen kuskin alla. Alastarossa siis tarkoitus ajaa sillä vain itse
smile_org.gif
. Minun ajossani tosin ei paljon ole katsomista, muutakuin ehkä silmänruokana
wink.gif
biggrin.gif
...

Nyt vaan toivotaan poutasäätä ratapäivälle
thumbs-up.gif
.
Sääli, ettei yhdistelmää näe Ahvenistolla, Alastaron ankeutta ei edel SF värjää. Niin ja siis väärän värinenhän se vielä kaiken lisäks oli ;)
Kyl sitä Ahvenistollekin on houkuteltu... Ohiajomeluissa saattaisi olla, että Ducu menis vielä läpi noista melurajoista. Mut siinä paikallaan mittauksessa se ei mene.

Valkoinen on kaunis väri. Erityisesti HELMIÄISvalkoinen
033102bebe_1_prv.gif
!

Moi

Keskiryhmään 1 lippu tarjolla Orgin jäsenelle hintaan 40,-. Ensimmäinen joka ehtii viestiketjussa varaamaan saa itselleen, kunhan laittaa vielä mulle privaviestiä perään.

Toni

Moro, pakottavia duuneja ilmestyi tiistaille joten->

Keskiryhmään 1 lippu tarjolla Orgin jäsen hintaan 40,-. Ensimmäinen joka ehtii viestiketjussa varaamaan saa itselleen, kunhan laittaa vielä mulle privaviestiä perään!

Tomppa

Eiks ny kukaan voisi myydä Kattiselle paikkaa hitaaseen?
confused_orig.gif
Tulee vierotusoireita ilman sitä..

Moro, pakottavia duuneja ilmestyi tiistaille joten->

Keskiryhmään 1 lippu tarjolla Orgin jäsen hintaan 40,-. Ensimmäinen joka ehtii viestiketjussa varaamaan saa itselleen, kunhan laittaa vielä mulle privaviestiä perään!

Tomppa
Hep laitoin privaa.
Myyty Keljulle!
No höh tuut sit ens kerralla, ois ollu kiva nähä pitkästä aikaa
smile_org.gif

Pahus en pääse tulemaan ja taskussa olis lippulunastettuna hitaaseen ryhmään, laittakaa postia minulle, nopeimmin yhteyttä ottanut saa lipun.

Back