Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos tästä. Itse kyllä soimasin itseäni kypärän sisällä melko äänekkäästi, joten palaute oli välitönMinä se olineipä tuo oikeastaan turhia sydämen tykytyksiä aiheuttanut, mutta kiitos kuitenkin
nou haart viilings.![]()
Kiitoksia jo etukäteen kun jaksat väkästellä noita juttujas...Koitan lisäillä tämän illan aikana nuo kaksi nauhottamaani settiä, hidas ja keskinopea. Saatte muutkin aikoja pohtivat tarkastella menoanne.
Loput kuvat ilmaantunevat huomenna...
Mitä sinä pahoittelemaan. Hitaassahan saa ajaa ihan miten hiljaa vaanPahoittelut kaikille kaikille keiden tukkona olin tänään hitaassa ryhmässä tolla madalletulla matkalahnalla![]()
ihmettelinkin että kuka siellä edessä bussilla nyswääAamun päähänpistosta vedettiin ruukut päähän ja suunnattiin Alastaroon - pääsihän sitä pari settiä ajamaankin.
Pahoittelut kaikille kaikille keiden tukkona olin tänään hitaassa ryhmässä tolla madalletulla matkalahnalla![]()
Järjestäjien puolesta pitää kiitellä hyvin toimineita liputtajia ja porttivahteja. Kaikki tuntuivat olevan ajoissa paikalle ja homma sujui hyvin.
Jos uusista puhelimista ja luureista on palautetta ja kommentteja, niin ne voi laittaa vaikka tähän ketjuun tai vaihtoehtoisesti suoraan osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
/kimmo
Luurit on ihan *itun jees vs käsikapula.Jos uusista puhelimista ja luureista on palautetta ja kommentteja, niin ne voi laittaa vaikka tähän ketjuun tai vaihtoehtoisesti suoraan osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org