• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Alastaro Ti-Ke 26-27.7.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ephedrine
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En kerkee ekaan ajajakokoukseen:( toivottavasti kerkeen tokaan.

Lipulle tulossa vaikka kotilolla jos en muuten pääse.

Laitettu ratavastaaville maili.

Mulla olis kanssa halua vaihtaa keskiryhmän paikka nopeaan. Viime kerralla kun olin ajamassa niin ajat tippu edellisistä muutaman sekunnin. Vissiin sit kuitenki keskiryhmään aluksi ja jos vauhti riittää ja on tilaa niin nopeaan?

Mulla on lippu nopeaan tiistaille, haluatko vaihtaa?
Itse voisin aloittaa uuteen (siis minulle) Motoon tutustumisen keskiryhmässä.
Ei vaan ollut muita enää myytävänä kun Moton vaihto viime tiistaina tehtiin.
Keskiviikolle onkin sitten keskiryhmän lippu olemassa.

Ps. Säätö apua saa tarjota.
T: Nim: Ei mtn hajua, paitsi ohjekirja.

Myydään tiistaille 26.7 lippu nopeeseen ryhmään tai vaihdetaan se keskiviikon 27.7 nopeen ryhmän lippuun

Juuso
050 392 7507

Tossa sää ennusteet.

http://www.foreca.fi/Finland/Alastaro

Toivottavasti tuo keskiviikonsää tuosta vielä paranisi, niin ei tarvitsisi töihin mennä.
biggrin.gif

Ite tulossa nopeaan, kun viimeksi alastarolla keskiryhmässä ei tullu kukaan ohi. Parhaat ajat chronolla otettuna pyörii 1.31.xx! Sekaan tulee hitaampia kierroksia kun oma ajo ei pysy syystä tai (yleensä) toisesta kasassa.

Ostetaan normilippu keskiviikon keskiryhmään! Soita tai laita tekstari ku oon reisussa: 0503747632 / Julle
lookaround_orig.gif

Moro - jos jollain kesiviikon hitaaseen lippua myydä niin soita tänään puol kasiin mennessä. Nol-viis-nol 4835381.

-tapsa

Alastaro 27.7.2011

Onko lippuja myynnis vielä keskiryhmään portilla??

Jollain lippua myynnis?

Soita 044 359 6156

Taas kerran syvä kumarrus kouluttajille
bowdown.gif
aivan loistavaa settiä, ja vaikka nuo jupinat olen jo muutamaan kertaan kuullut, ei niistä koskaan haittaa ole, varsinkin, kun ratapäivät tuppaavat jäämään ihan muutamiin kesässä. Aina sitä saapi ahaaa elämyksiä, hieno päivä ilmojenkin puolesta, tais olkapäät palaa. Nyt saunaan ja pari
033102beer_1_prv.gif
, renkaat loppu, ketjut/rattaat loppu, äijä ihan sippi. Ei kun ens kertaan.
buttrock.gif

Taas kerran syvä kumarrus kouluttajille
bowdown.gif
aivan loistavaa settiä, ja vaikka nuo jupinat olen jo muutamaan kertaan kuullut, ei niistä koskaan haittaa ole, varsinkin, kun ratapäivät tuppaavat jäämään ihan muutamiin kesässä. Aina sitä saapi ahaaa elämyksiä, hieno päivä ilmojenkin puolesta, tais olkapäät palaa. Nyt saunaan ja pari
033102beer_1_prv.gif
, renkaat loppu, ketjut/rattaat loppu, äijä ihan sippi. Ei kun ens kertaan.
buttrock.gif
Joo, tossa tulikin kaikki tarpeellinen jo sanottua. Eli kiitos, oli enemmän kuin hyödyllinen allekirjoittaneelle. Nyt vaan sit toistoja, toistoja, toistoja...
smile_org.gif

Edit: Unohtui kiittää myös kaikkia kanssapyöräilijöitä. Ja monta mielenkiintoista keskusteluakin tuli käytyä.  

F.

Moi!

Heti alkuun pahoittelut nopean ryhmän viimeisen setin huonosta ohituksesta ekassa vasurissa eli kolmosmutkassa. Tuli mun puolelta täydellinen arviointivirhe, jonka takia oltiin hyvin lähellä vierekkäin radan oikeassa laidassa ennen taittoa vasemmalle mutkaan, kun kaverilla ei luonnollisesti voi olla silmiä kypärän oikeassa sivustassa
withstupid.gif
. Pahoittelut siis tuosta, olisin käynyt jo varikolla juttelemassa, mutta en enää tunnistanut kuka oli kyseessä. Ei kuulu tapoihin tehdä tahallaan noin huonoja ohituksia.

Sitten vielä isot kiitokset järjestäjille aurinkoisen ja lämpimän ratapäivän järjestämisestä, ja niin uusille kuin vanhoille tuttavuuksille varikolla. Kivaa oli vaikkei kovaa kulkenutkaan. Ens kerralla sitten
smile_org.gif
.

Nähdään taas!

Terveisin,

Toni #94

Moi,

Saako tänne lippuja vielä paikanpäältä, jos huomenna innostuu tulemaan ajamaan muutaman kierroksen?

Nopea ryhmä, ajat n. 1.29-1.33

Moi!

Heti alkuun pahoittelut nopean ryhmän viimeisen setin huonosta ohituksesta ekassa vasurissa eli kolmosmutkassa. Tuli mun puolelta täydellinen arviointivirhe, jonka takia oltiin hyvin lähellä vierekkäin radan oikeassa laidassa ennen taittoa vasemmalle mutkaan, kun kaverilla ei luonnollisesti voi olla silmiä kypärän oikeassa sivustassa
withstupid.gif
. Pahoittelut siis tuosta, olisin käynyt jo varikolla juttelemassa, mutta en enää tunnistanut kuka oli kyseessä. Ei kuulu tapoihin tehdä tahallaan noin huonoja ohituksia.

Sitten vielä isot kiitokset järjestäjille aurinkoisen ja lämpimän ratapäivän järjestämisestä, ja niin uusille kuin vanhoille tuttavuuksille varikolla. Kivaa oli vaikkei kovaa kulkenutkaan. Ens kerralla sitten
smile_org.gif
.

Nähdään taas!

Terveisin,

Toni #94
Minä se olin
smile_org.gif
eipä tuo oikeastaan turhia sydämen tykytyksiä aiheuttanut, mutta kiitos kuitenkin
smile_org.gif
nou haart viilings.

Mä starttailen Jäken suunnillta kohtapuoleen Alastarolle. Noi stanan sadetutkat näyttää tooosi huonoilta...
mad.gif

Back