Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla olis kanssa halua vaihtaa keskiryhmän paikka nopeaan. Viime kerralla kun olin ajamassa niin ajat tippu edellisistä muutaman sekunnin. Vissiin sit kuitenki keskiryhmään aluksi ja jos vauhti riittää ja on tilaa niin nopeaan?
Mulla on lippu nopeaan tiistaille, haluatko vaihtaa?
Itse voisin aloittaa uuteen (siis minulle) Motoon tutustumisen keskiryhmässä.
Ei vaan ollut muita enää myytävänä kun Moton vaihto viime tiistaina tehtiin.
Keskiviikolle onkin sitten keskiryhmän lippu olemassa.
Ps. Säätö apua saa tarjota.
T: Nim: Ei mtn hajua, paitsi ohjekirja.
Mikä mahtaa olla salasanaJoitain kuvia tältä päivältä
Ugh. Kaaduin, mutta näillä näkymin selvittävästi, joten huomenna uudestaan
![]()
Joo, tossa tulikin kaikki tarpeellinen jo sanottua. Eli kiitos, oli enemmän kuin hyödyllinen allekirjoittaneelle. Nyt vaan sit toistoja, toistoja, toistoja...Taas kerran syvä kumarrus kouluttajilleaivan loistavaa settiä, ja vaikka nuo jupinat olen jo muutamaan kertaan kuullut, ei niistä koskaan haittaa ole, varsinkin, kun ratapäivät tuppaavat jäämään ihan muutamiin kesässä. Aina sitä saapi ahaaa elämyksiä, hieno päivä ilmojenkin puolesta, tais olkapäät palaa. Nyt saunaan ja pari
, renkaat loppu, ketjut/rattaat loppu, äijä ihan sippi. Ei kun ens kertaan.![]()
![]()
Minä se olinMoi!
Heti alkuun pahoittelut nopean ryhmän viimeisen setin huonosta ohituksesta ekassa vasurissa eli kolmosmutkassa. Tuli mun puolelta täydellinen arviointivirhe, jonka takia oltiin hyvin lähellä vierekkäin radan oikeassa laidassa ennen taittoa vasemmalle mutkaan, kun kaverilla ei luonnollisesti voi olla silmiä kypärän oikeassa sivustassa. Pahoittelut siis tuosta, olisin käynyt jo varikolla juttelemassa, mutta en enää tunnistanut kuka oli kyseessä. Ei kuulu tapoihin tehdä tahallaan noin huonoja ohituksia.![]()
Sitten vielä isot kiitokset järjestäjille aurinkoisen ja lämpimän ratapäivän järjestämisestä, ja niin uusille kuin vanhoille tuttavuuksille varikolla. Kivaa oli vaikkei kovaa kulkenutkaan. Ens kerralla sitten.![]()
Nähdään taas!
Terveisin,
Toni #94