• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Alastaro su 15.8.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AnDy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
prkl. Loimaalle asti pääsin. Jostain kilahti jotain. Toisiovedon puolelta. Help.
omg.gif

E: pyöränlaakeri onneksi vain ja pyörä pakussa.

Kiitokset taas kaikille mopoilupäivästä. Saatoin jopa oppia jotain uutta ja noin kaikenkaikkiaan sellasta epätoivoa kun viime kerralla ei esiintynyt. Loppuu taas vaan kesä kesken...

Muutama turha kuva

No niin, ensimmäistä kertaa olin .orgin ratapäivillä ja täytyy sanoa että homma oli tosi hienosti organisoitu. Kiitos kouluttajille ja järjestäjille.

Hienoja kuvia. Himpun verran harmittaa kun matka katkesi aamulla kesken. Parempi kuiten että levisi matkalle eikä radalle.

sad_orig.gif

Niin ja kiitokset matkaseuralla sekä meno, että tulo suuntaan mennessä! Sekä kaikille ystävällisille ihmisille keitä tuolla taas morjenstaa!
smile_org.gif
Mukavaa oli! Kiitokset myös järjestäjille, joilta sain siirron kaverin kanssa tuonne keskiryhmään.. oli ihan hyvä juttu
biggrin.gif

Oma enkka tuli 1.35.7 nuilla touring renkailla :P Harmittaa vain ku ei ottanu koko päivältä ku yhteensä 14 kierrosta aikoja tuo laitos jostain syystä :/

Kuvaajille myös kiitos :P

Kiitos myös sinulle seriffi, joka ojensit minulle ja kahdelle muulle kaverille lapun n. 20 km alastarolta helsinkiin päin :P

Jep kivaa oli ja loppupeleissä kelikin suosi.

Ekan kerran kärrin kanssa liikenteessä ja selkäsuoja jäi kamoja pakatessa tietenkin kotiin. Oli olo vähän kuin ois kotilolla ilman vöitä ajanu, sen verran tohon suojaan on tottunut...

No parani se aika seuraavalle sekuntiluvulle silti vikassa setissä.

PS. Hansun kameran olin onnistunut kiertämään. Siellä tais olla muitakin fotoja ottamassa (Scuuba?). Laittakaahan tekin kuvat jakeluun kun ehditte.

sanoi:
Niimpä niin, mikäs sen rennompi tapa viettää aurinkoista ja lämmintä sunnuntaipäivää kun orgin ratapäivä.

No puuttuu multa näköjään selkäsuojan (ja jääkaapin) lisäksi vielä muutakin matkasta  
tounge.gif

Kaikenpuolen onnistunut päivä, poislukien tietysti nämä parit kaadot.

Asiaa on vain lippumiehille/naisille. Että kertakaikkiaan parasta toimintaa tälle kaudelle! Jokainen saapui paikalle ja kaikki tuli hyvissä ajoin vaihtoon. Ja tietysti itse liputtaminen ja porttitoiminta oli todella hyvää, ainakin näin sivusta seuraten. Enemmän näitä  
062802jumpie_prv.gif

Ai niin, tämmöinen löytyi keskeltä pääsuoraa, ilmeisesti jonkun kypärästä tippunut.

Oli hieno päivä!

Erittäin hyvin hoidetut järjestelyt.
Kovasti kiitoksia!
bowdown.gif

Jopa sää oli puolellamme, välittämättä ennusteista.

Mä otin noin tuhat kuvaa, menee hetki kun karsin noista huonoimmat veks.
Enimmäkseen lähikuvia radan reunalta, toivottavasti ovat tarkkoja.
Laitan ne jakoon lähiaikoina.

onkohan se superDuken kypäräkameralla kuvaama setti nähtävis jossain?
sport05.gif
Naamakirjaan varmaan tulee :P ainut et 7 pätkästä 2 toimi.. eli kamera lähtee takuuseen
biggrin.gif
Parempi prosentti kuitenki ku tuon RaceChronon kanssa
biggrin.gif
Tänään oli vissiin joku epäjatkuvuuskohta aikajatkumossa kun meikäläisellä petti racechrono samaan aikaan kun Simolla petti laptimeri. Eniten söi miestä se, että kun kerrankin onnistuu roikkumaan jonkun "oikeasti nopean" kuskin perässä pari kierrosta, niin sitten ei perkele ajanotto toimi.

Ei kyllä usein ole tehnyt tepposia toi chrono kun on ollut ulkoinen GPS-mokkula. Sisäisen mokkulan kanssa ajanotosta ei kyllä tule mitään.

Kyllä te osasitte järjestää hienon sään tälle päivälle  
smile_org.gif
Kiitos kaikille taas upeasta päivästä!

Kuvaaminen ei tänään oikeen maistunut, mutta jokunen kuva löytyy täältä ---> Kliks. Jos joku haluaa alkuperäisen 15Mpix jpeg kuvan, niin viestiä minulle ja viestissä kuvanumerot. Saas nähdä kauanko kamera enää kestää, kun alkoi tänään jo hieman reistailemaan
sad_orig.gif

Oma ajo alkoi loppupäivästä kulkea paremmin kuin olisi osannut toivoakaan. Jäi todella hyvä maku suuhun vaikka Juutana uudella rataohjuksella menikin lujempaa.

Edit. Paranemisia kontanneille.

Back