Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saako kuvia laittaa naamakirjaan? siis semmosia missä itse näkyyKiitokset taas kaikille mopoilupäivästä. Saatoin jopa oppia jotain uutta ja noin kaikenkaikkiaan sellasta epätoivoa kun viime kerralla ei esiintynyt. Loppuu taas vaan kesä kesken...
Muutama turha kuva
Oli pakko ajella hetki perässä, kun äänimaailma oli niin törkeän hieno...Samasta muotista tulleita?
http://pgn1.kuvat.fi/kuvat/Alastaro%2015.8.2010/DSC_0316.JPG/full
Niimpä niin, mikäs sen rennompi tapa viettää aurinkoista ja lämmintä sunnuntaipäivää kun orgin ratapäivä.PS. Hansun kameran olin onnistunut kiertämään. Siellä tais olla muitakin fotoja ottamassa (Scuuba?). Laittakaahan tekin kuvat jakeluun kun ehditte.
sanoi:Niimpä niin, mikäs sen rennompi tapa viettää aurinkoista ja lämmintä sunnuntaipäivää kun orgin ratapäivä.
Toi irtosi jonkun kypärästä nopeassa ryhmässä vähän ennen pääsuoran jarrupaikkaa. Olin just perässä ja ihmettelin et mikä sieltä moposta irtosi...Ai niin, tämmöinen löytyi keskeltä pääsuoraa, ilmeisesti jonkun kypärästä tippunut.
Naamakirjaan varmaan tuleeonkohan se superDuken kypäräkameralla kuvaama setti nähtävis jossain?![]()
Tänään oli vissiin joku epäjatkuvuuskohta aikajatkumossa kun meikäläisellä petti racechrono samaan aikaan kun Simolla petti laptimeri. Eniten söi miestä se, että kun kerrankin onnistuu roikkumaan jonkun "oikeasti nopean" kuskin perässä pari kierrosta, niin sitten ei perkele ajanotto toimi.Naamakirjaan varmaan tuleeonkohan se superDuken kypäräkameralla kuvaama setti nähtävis jossain?![]()
ainut et 7 pätkästä 2 toimi.. eli kamera lähtee takuuseen
Parempi prosentti kuitenki ku tuon RaceChronon kanssa![]()
![]()