Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lippu myytyHakusessa lippu keskiryhmään.
p. o5o4860423
Onko havaintoa millaisia kierrosaikoja ajelet Alastarolla? Kannattaa meinaan huomioida se, että jos olet ihan väärässä ryhmässä ja muiden ryhmien ollessa täynnä ei järkkärit pysty siirtämään ryhmästä toiseen ja pahimmillaan loppuu ajosi siksi aikaa kunnes toisesta ryhmästä löytyy tilaa. Ei siis ole mikään oletus, että kunhan ostaa lipun vaan jostain ryhmästä ja pääsee aina ajelemaan.Mukana menossa.. tosin touring renkailla ja valitettavasti nopeassa ryhmässä, kun ei lippuja keskiryhmään ollut![]()
[/QUOTE]<table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td>Koodi esimerkki </td></tr><tr><td id="CODE">
Mitäs muut sanoisi säästä![]()
Ennusteet on taas niin perinteiset. " ehkä sataa ehkä ei"??![]()
Hyvät herrat, ja rouvat. Mikäli joku ryhmä on täynnä, älkää nyt missään tapauksessa ostako sitä lippua väärään ryhmää sillä ajatuksella, että teidät automaattisesti siirretään johonkin toiseen ryhmään paikanpäällä. Näin tämä ei toimi, eikä tule jatkossakaan toimimaan. Ugh, olen puhunut.Onko havaintoa millaisia kierrosaikoja ajelet Alastarolla? Kannattaa meinaan huomioida se, että jos olet ihan väärässä ryhmässä ja muiden ryhmien ollessa täynnä ei järkkärit pysty siirtämään ryhmästä toiseen ja pahimmillaan loppuu ajosi siksi aikaa kunnes toisesta ryhmästä löytyy tilaa. Ei siis ole mikään oletus, että kunhan ostaa lipun vaan jostain ryhmästä ja pääsee aina ajelemaan.Mukana menossa.. tosin touring renkailla ja valitettavasti nopeassa ryhmässä, kun ei lippuja keskiryhmään ollut![]()
Niinhän se taitaa mennä. Sateen sattuessa sateessa....<table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td>Koodi esimerkki </td></tr><tr><td id="CODE">
Mitäs muut sanoisi säästä![]()
Ennusteet on taas niin perinteiset. " ehkä sataa ehkä ei"??![]()
En tiedä muista, itse lähden koillis-Helsingistä pyörällä. Sama matka , joten voisi mennä yhtä matkaa. Missä/mihin aikaan lähtöä kaavailit?Oliko tänne mahdollisesti jotain yhteislähtöä pk-seudulta mopolla meneville?
( Oiva @ Elo. 14 2010 @ 13:57) sanoi:Lainaa (Waille @ Elo. 13 2010,21:51)
Oliko tänne mahdollisesti jotain yhteislähtöä pk-seudulta mopolla meneville?
En tiedä muista, itse lähden koillis-Helsingistä pyörällä. Sama matka , joten voisi mennä yhtä matkaa. Missä/mihin aikaan lähtöä kaavailit?
Ite Espoosta lähdössä ja ajoseuraa kaipailen kans( Oiva @ Elo. 14 2010 @ 13:57) sanoi:Lainaa (Waille @ Elo. 13 2010,21:51)
Oliko tänne mahdollisesti jotain yhteislähtöä pk-seudulta mopolla meneville?
En tiedä muista, itse lähden koillis-Helsingistä pyörällä. Sama matka , joten voisi mennä yhtä matkaa. Missä/mihin aikaan lähtöä kaavailit?
Mie oon kans Helsingistä lähössä ja voisin samaa kyytiä tulla.
Näimpä, mutta tuskin kiinnostaa ostaa kahta lippuaHyvät herrat, ja rouvat. Mikäli joku ryhmä on täynnä, älkää nyt missään tapauksessa ostako sitä lippua väärään ryhmää sillä ajatuksella, että teidät automaattisesti siirretään johonkin toiseen ryhmään paikanpäällä. Näin tämä ei toimi, eikä tule jatkossakaan toimimaan. Ugh, olen puhunut.Onko havaintoa millaisia kierrosaikoja ajelet Alastarolla? Kannattaa meinaan huomioida se, että jos olet ihan väärässä ryhmässä ja muiden ryhmien ollessa täynnä ei järkkärit pysty siirtämään ryhmästä toiseen ja pahimmillaan loppuu ajosi siksi aikaa kunnes toisesta ryhmästä löytyy tilaa. Ei siis ole mikään oletus, että kunhan ostaa lipun vaan jostain ryhmästä ja pääsee aina ajelemaan.Mukana menossa.. tosin touring renkailla ja valitettavasti nopeassa ryhmässä, kun ei lippuja keskiryhmään ollut![]()
p.s. Seuratkaa foorumia, tälläkin hetkellä lippuja on myynnissä. Jopa keskiryhmästä.
/Tommi
sanoi:Näimpä, mutta tuskin kiinnostaa ostaa kahta lippua Jos joku haluaa vaihtaa keskiryhmän lipun nopeeseen ryhmään, niin onnistuu..
Ite en pääse, mutta Nihtisillalta on monesti lähetty. Lähtöaika vähän riippuu reitistä ja porukan koosta yms. toiveista. Seiskalta on varmaan sellanen turvallinen lähtöaika...Oisko tuo Espoon nihtisillan abc hyvä lähtöpaikka vai perinteinen bembölen kahvitupa? Joku paikan päällä käyny varmaan osais arvoida lähtöajan.