• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Alastaro ma 23.8.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AnDy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tossa kovan luokan äksön pätkää kaadosta

Kamera oli kokeellisesti takaraivossa kiinni ja eihän tuosta oikeen mitään selvää saa mutta ääniä voi ainakin fiilistellä  
tounge.gif
Kolmosmutkan avauksesta takapää alta?
Tais lähtee keskellä mutkaa etunen alta. Mut pitää sanoo, että sanansa mittanen mies, kuvas just sitä mitä suunnittelikin varikolla.
wink.gif

Kiitokset taas kaikille täältäkin suunnasta.

Esteristä ja parista ikävästä kaadosta huolimatta ihan mukava päivä. Scuuban hiekkarodeokin tuli nähtyä aitiopaikalta, hienosti meni mies X-asennossa pyörän päällä.

Rakentavana kritiikkinä; OLKAA JATKOSSA AJOISSA! Ilmoittautuminen oli tänään 9:00-9:30 ja viimeiset tulivat klo 11 kyselemään mihin voi ilmoittautua. Ei näin.
/seliseli alkaa/
Enpä tiedä oliko tumeetin kritiikki minulle.
Viikonlopuksi luvattu pyörä oli liikkeessä lukkojen takana (renkaanvaihto + ketjut+rattaat); maanantai-aamu kymmeneen asti.
Sen enempää tuota kämmiä viitsi kommentoida, kaikenlaista tapahtuu...enkä kuollut v**tukseen vieläkään.

Hivenen hatutti kärkkyä putiikin oven takana melkein kaksi tuntia...

Pyysin Alastarolla olevia tuttuja ilmoittamaan että olen tulossa.
/seliseli loppuu/

Kiitos täältäkin.
Omaan suoritukseen en ollut tyytyväinen, rentous jäi puuttumaan vauhdin lisäksi. Mutta kyllä se siitä varmaan ajamalla tulee; kumpikin.

Kiitos järjestäjille.
Hyvin hoidettu päivä, kiitos!

Ja kiitos kaikille hyvästä seurasta.

Laitan huomenna kuvia radan varrelta ja varikolta.

Kiitos taas järjestäjille erinomaisesta päivästä. Napsin muutaman kuvan varikkotunnelmista.

http://mulleteer.kuvat.fi/kuvat/Alastaro++23.8.2010/
Toi on ihan hauska näkökulma asiasta.. Ei niiden kaikkien kuvien tarvi olla radalla-enitentäysii-vetämistä.

Joku oli räpsinyt kesällä kuvia palmasin avauksesta, oli meinaan vähän erilaisia kuvia kuin normaalisti.

Joo, mutta muutkin kuvat esille.. Veikkaan että siitä kahvilan mutkasta osui muutama hyvä räpsy!

- T -

Kiittää ja kumartaa...ja olin myöhässä ilmosta ainakin 4minuuttia...satoi matkalla+gyyt+aikataulut+seliseli..

Mutta, hieno päivä, järjestelyt taas parasta A-ryhmää, ootte te velhoja, aivan
biggrin.gif
..thänks!

Kiitos järjestäjille ja Orgin laadukkaalle rata- ja varikkoseuralle hienosta päivästä!
Harmillisesti pari settiä jäi sateen takia ajamatta. Nyt ei tule kuvia, kun en sitten lähtenyt kuvailemaan, koska ajot jäi muutekin vajaaksi.

Kotimatkakin oli hauska "Karhunpolkua" pitkin. Kiitos Allu ja Kattinen.

Lauantaille aurinkoista keliä, niin pistetään Rosbergin rataennätys Ahvenistolla uusiksi.

Radalla kontanneille, pikaista toipumista!

Tumelle sydän hymiö
smile_org.gif
kiitos!
Kolme settii pääsin ajaa ja eihän siitä mittään tullu, mutta mahottoman hauskaa oli, ajamisen suhteen kotimatka oli ehkä päivän parasta antia, kiitti veturi ja perämies
biggrin.gif

mulleteer on näköjään oikein paparatsi
tounge.gif

Mukava päivä, vaikka ajot radalla jäi vähiin sateesta ja kaadoista johtuen. Onneksi oli pyörällä liikenteessä niin pystyi jatkamaan päivää tourinkii ala Kattinen&Streethawk merkeissä. Yhtä päämäärätietoista suunnistusta kuin pohjanmaankierroksellakin. Hyvin te vedätte!
smile_org.gif

Kotimatkakin oli hauska "Karhunpolkua" pitkin. Kiitos Allu ja Kattinen.

Mä naureskelin parin kilometrin jälkeen, että nyt tais Kattisen Karhut jäädä kauppaan.

Mukava päivä, vaikka ajot radalla jäi vähiin sateesta ja kaadoista johtuen. Onneksi oli pyörällä liikenteessä niin pystyi jatkamaan päivää tourinkii ala Kattinen&Streethawk merkeissä. Yhtä päämäärätietoista suunnistusta kuin pohjanmaankierroksellakin. Hyvin te vedätte!
smile_org.gif
Mä suunnistan tähtien mukaan ja aurinkoisella säällä se on hieman haastavaa  
biggrin.gif

Mä naureskelin parin kilometrin jälkeen, että nyt tais Kattisen Karhut jäädä kauppaan.
Yksi mihin pystyy aina luottamaan on se, että kun kello lähestyy 21:tä, niin Kattinen löytää Karhukaupan  
wink.gif

Onks joku naisten karhupäivä kun siellä eräs toinenkin lähti kiireellä viinakauppaan???
omg.gif

smile_org.gif
Mä suunnistan tähtien mukaan ja aurinkoisella säällä se on hieman haastavaa  
biggrin.gif

Yksi mihin pystyy aina luottamaan on se, että kun kello lähestyy 21:tä, niin Kattinen löytää Karhukaupan  
wink.gif
Byääähh, talvi tulee, tulee vallan vierotusoireita kun ei kuule vid****a...  
biggrin.gif

033102beer_1_prv.gif

(tsori off topic..)

Täältä löytyy lisää kuvia.
Siis täältä.

Kahvilan mutkan nojailua ja hetkiä varikolta.
Siellä meni monta rossia, heideniä, kalliota, ketä lie...

PS. hyviä kuvia Mulleterilla. Nasun ratailutarrat on kuvan arvoisia...

Back