Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meiliosoitteesi on vanhentunut ja YV:tä en saa lähtemään, mutta olisi kiinnostunut kyydistä. Voitko antaa jotain yhteystietoja tms.Mulla ois kyytiä tarjolla välillä Järvenpää-Alastaro-Järvenpää. Autossa 3 paikkaa ihmisille ja mopoille. Löpökulut n. 60€, jaetaan tasan.
Näköjään oli jäänyt vanha meiliosoite orgiin, nyt vaihdettu. Olin kuitenkin saanut postisi myös edelleenohjattuna gmailiini ja org-boksiinkin oli viesti kopsahtanut. Vastasin orggiboksista. Palataan asiaanMeiliosoitteesi on vanhentunut ja YV:tä en saa lähtemään, mutta olisi kiinnostunut kyydistä. Voitko antaa jotain yhteystietoja tms.Mulla ois kyytiä tarjolla välillä Järvenpää-Alastaro-Järvenpää. Autossa 3 paikkaa ihmisille ja mopoille. Löpökulut n. 60€, jaetaan tasan.
Jos jollain sattuis olee rikkinäinen rengaslämppäri, niin voisin olla halukas ostamaanJos jollain sattuis oleen "ylimääräinen" eturengaslämppäri, niin voisin lainata/vuokrata/ostaa.
Rikkinäinen GPT:n takalämppäri löytyisJos jollain sattuis olee rikkinäinen rengaslämppäri, niin voisin olla halukas ostamaanJos jollain sattuis oleen "ylimääräinen" eturengaslämppäri, niin voisin lainata/vuokrata/ostaa.![]()
No otahan mukaan, jos haluat siitä halvalla luopua!Rikkinäinen GPT:n takalämppäri löytyisJos jollain sattuis olee rikkinäinen rengaslämppäri, niin voisin olla halukas ostamaanJos jollain sattuis oleen "ylimääräinen" eturengaslämppäri, niin voisin lainata/vuokrata/ostaa.![]()
Moi, mulla on varalla motogp etulämppäri ja sitä voi lainata. Kysäise aamulla.Jos jollain sattuis oleen "ylimääräinen" eturengaslämppäri, niin voisin lainata/vuokrata/ostaa.
Kiitos.Moi, mulla on varalla motogp etulämppäri ja sitä voi lainata. Kysäise aamulla.Jos jollain sattuis oleen "ylimääräinen" eturengaslämppäri, niin voisin lainata/vuokrata/ostaa.
Voi V! Nyt on jo myöhäistäJos joku tulee pidempää ja haluaisi ehkä herätä suoraan ratakahinoihin, niin allekirjoittaneella on varattuna 18 hengen mökki radan vierestä (löytyy sauna, mikrot, uunit, jääkaapit, grillit jne.)
Yöpaikka löytyy omavastuuhinnalla 10 euroa/naama. To-pe väliseksi yöksi on tilaa hyvin, pe-su välisiksi täyttä.
Parhaiten tavoittaa laittamalla spostia (jukka.relander(ät)pp.inet.fi) ja jos vastausta ei ajo-ohjeineen kuulu alle tunnissa, niin tekstiviestillä tavoittaa myös 050 359 7204.
Klo 01 jälkeen yöllä ei tarvitse enää tarjoutua tulemaan, silloin nukutaan jo.
Jukka
Tämän mukaan ainakin näyttäis olevan nopeassa 9 paikkaa..?vieläköhän löytyy ajopaikkoja keski tai nopeesta ryhmästä jos aamulla tulee paikalle??![]()
Moro,Tämän mukaan ainakin näyttäis olevan nopeassa 9 paikkaa..?vieläköhän löytyy ajopaikkoja keski tai nopeesta ryhmästä jos aamulla tulee paikalle??![]()
sanoi:Tulipa hieman mutkia matkaan, ja nopealla varoajalla nyt oli keskiryhmässä paikka myynnissä nopeimmalle. Nopeat syövät hitaat! Äkkiä viestiä peliin meneekö jollekkin, vai puljaanko itteni kuitenkin paikalle.