• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Alastaro 21.8.2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AnDy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos lippuvuorolle kaivataan täytettä ja kyyti Tampere-Alastaro-Tampere järjestyy, niin mua saa taas pyytää avuksi.
Ja mä voin lainata sulle kameraa.
Det passar mycket bra! Varsinkin kun ei ajaminen sitten pääsisi haittaamaan kuvaamista ko. päivänä..
lookaround_orig.gif

Hitaaseen ryhmään täälläkin kärkyttäis paikkaa jos jollekulle tulee ylipääsemättömiä esteitä.Pistä viestii privaan.

Jos nätti keli tulee kohdalle ja joku vois tarjota kyydin Tampere-Alastaro-Tampere niin voisin tulla räiskiin kuvia (olettaen et Scuuba sitä kameraansa tosiaan mulle uskaltaa lainata). Voisin sit samalla (=suositeltavaa ensi kautta ajatellen) olla back-up-henkilö liputuksessa...

Jos nätti keli tulee kohdalle ja joku vois tarjota kyydin Tampere-Alastaro-Tampere niin voisin tulla räiskiin kuvia (olettaen et Scuuba sitä kameraansa tosiaan mulle uskaltaa lainata). Voisin sit samalla (=suositeltavaa ensi kautta ajatellen) olla back-up-henkilö liputuksessa...
Kameraa mäkin voin lainata (EOS RebelXT. 8G, Sigma 18-200 putki, tupla akut ja jalusta. (500+ kuvaa saa otettua ilman salamaa)

Ilmeisesti en saa ajovuoroa alastarolle pe (muitakin halukkaita ajamaan), joten kameraa kyllä saa lainaan. Laita viestiä jos haluat paketin mukaan.

Täsmäsää lupaa perjantaille alastaroon koko päiväksi aurinkoa pilvettömältä taivaalta, ja asteita +20.
Kuten sanoin, kameran saat lainaan.

Liputtajavuorot lisätty ensimmäiseen viestiin.

//Andy
Olenko mä sitten lipulla tossa, missä lukeepi yenny? (Sen Athenen tilalle ku oon edelleenkin tulossa..)
Terhille mä oon "myyny" paikkani (ajo + liputus)
smile_org.gif
. En Yennylle (vaikka Vahvajussi sitä myohemmin kyselikin niin hänellekin ilmoitin, että luovutettu jo Terhille useampi päivä takaperin)... Pistin siitä kyllä koko järjestäjäporukalle viestii viimeviikolla
nixweiss.gif
. Siis Andylle, Jensille, Tumelle ja Gixerille....
mad.gif

Ja Andy muuten vielä vastasi mulle orgboxiin, että homma ok
omg.gif
!!

Pistetään ny vielä jonon jatkoks vaikka se pitkältä vaikuttaakin.
Eli yks hidas kuski olis täälläkin ilman paikkaa
sad_orig.gif
ja sellaisen lunastan mielelläni jos joltain joutaa.

Liputtajavuorot lisätty ensimmäiseen viestiin.

//Andy
Olenko mä sitten lipulla tossa, missä lukeepi yenny? (Sen Athenen tilalle ku oon edelleenkin tulossa..)
Terhille mä oon "myyny" paikkani (ajo + liputus)
smile_org.gif
. En Yennylle (vaikka Vahvajussi sitä myohemmin kyselikin niin hänellekin ilmoitin, että luovutettu jo Terhille useampi päivä takaperin)... Pistin siitä kyllä koko järjestäjäporukalle viestii viimeviikolla
nixweiss.gif
. Siis Andylle, Jensille, Tumelle ja Gixerille....
mad.gif

Ja Andy muuten vielä vastasi mulle orgboxiin, että homma ok
omg.gif
!!
Joo, asiat on kunnossa ja mielelläni kävisin nämä meidän väliset keskustelut yksityisesti enkä näin kaiken kansan parissa foorumilla.

//Andy

Täsmäsää lupaa perjantaille alastaroon koko päiväksi aurinkoa pilvettömältä taivaalta, ja asteita +20.
Kuten sanoin, kameran saat lainaan.
Kuulostaa hyvältä
smile_org.gif

Elikkäs kyytiä vaille enää homma. Jos joltain liikenee paikka autossa tai takapenkillä (nou hätä, mulla on toiset ajokamat rutattujen tilalle) matkalla Tampere-Alastaro-Tampere niin pistäkee tänään yv:tä. Voisin sit tulla kuvailemaan (ja tarvittaessa sinne lipulle häröilemään).
smile_org.gif

Mulla ois kyytiä tarjolla välillä Järvenpää-Alastaro-Järvenpää. Autossa 3 paikkaa ihmisille ja mopoille. Löpökulut n. 60€, jaetaan tasan.

jos joku haluaa luopua paikastaan hitaassa tai keskinopeassa ryhmässä niin lunastan paikan mielelläni.

Aika paljon näyttää olevan kysyntää peruutuspaikoille. Tiedoksi niille jotka jää ilman ja ei ole huomannut niin lauantaina ja sunnuntaina pääsee myös Alastarolle ajamaan mp-tuen vuorolle. Ajoissa paikalle niin saa vielä paikan päältä lipun. Hinta paikan päältä arkisin 60e. En tiedä onko viikonloppulisää.

Aika paljon näyttää olevan kysyntää peruutuspaikoille. Tiedoksi niille jotka jää ilman ja ei ole huomannut niin lauantaina ja sunnuntaina pääsee myös Alastarolle ajamaan mp-tuen vuorolle. Ajoissa paikalle niin saa vielä paikan päältä lipun. Hinta paikan päältä arkisin 60e. En tiedä onko viikonloppulisää.
Lauantaina ja sunnuntaina nopeassa ryhmässä jonkun verran enemmän paikkoja paikan päällä ostettavaksi, hitaaseen ja keskiryhmään jätetty myös joitakin.

Ennakkoon ostettuna 50 euroa/päivä, paikan päältä 60 euroa. Sisältää alv:n

Tapahtuma alkaa kumpanakin päivänä klo 13.00, lipunmyynti pyritään avaamaan viimeistään tuntia aikaisemmin, ajajakokous n. 25-30 min ennen ajojen alkua.

Yleisimmin esitettyyn kysymykseen, mikä on todennäköisyys mahtua mukaan jos ei ole lippua etukäteen ostanut, ohessa vastaus:
Ennen klo 08:00 jonossa oleville hyvin lähellä 1
Hyvän sään sattuessa klo 15 jälkeen paikalle saapuville hyvin lähellä 0. Loput sille välille. Kaatosateen sattuessa kaikki halukkaat ovat mahtuneet aina ajamaan.

Back