Ja mä voin lainata sulle kameraa.Jos lippuvuorolle kaivataan täytettä ja kyyti Tampere-Alastaro-Tampere järjestyy, niin mua saa taas pyytää avuksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja mä voin lainata sulle kameraa.Jos lippuvuorolle kaivataan täytettä ja kyyti Tampere-Alastaro-Tampere järjestyy, niin mua saa taas pyytää avuksi.
Ajanottolaitteistojen vuokraaminen ei ole mahdollista ainakaan järjestävän seuran (Motorg ry) puolesta. Suosittelen, että hommaat/lainaat/vuokraat itse laptimerin tai hommaat kännykkään racechronon... Onko mahdollisutta lainata/vuokrata ajanottolaitteistoa kyseisenä päivänä?
Det passar mycket bra! Varsinkin kun ei ajaminen sitten pääsisi haittaamaan kuvaamista ko. päivänä..Ja mä voin lainata sulle kameraa.Jos lippuvuorolle kaivataan täytettä ja kyyti Tampere-Alastaro-Tampere järjestyy, niin mua saa taas pyytää avuksi.
Kameraa mäkin voin lainata (EOS RebelXT. 8G, Sigma 18-200 putki, tupla akut ja jalusta. (500+ kuvaa saa otettua ilman salamaa)Jos nätti keli tulee kohdalle ja joku vois tarjota kyydin Tampere-Alastaro-Tampere niin voisin tulla räiskiin kuvia (olettaen et Scuuba sitä kameraansa tosiaan mulle uskaltaa lainata). Voisin sit samalla (=suositeltavaa ensi kautta ajatellen) olla back-up-henkilö liputuksessa...
Olenko mä sitten lipulla tossa, missä lukeepi yenny? (Sen Athenen tilalle ku oon edelleenkin tulossa..)Liputtajavuorot lisätty ensimmäiseen viestiin.
//Andy
Täsmäsää lupaa perjantaille alastaroon koko päiväksi aurinkoa pilvettömältä taivaalta, ja asteita +20.Jos nätti keli tulee kohdalle ja joku vois tarjota kyydin Tampere-Alastaro-Tampere niin voisin tulla räiskiin kuvia (olettaen et Scuuba sitä kameraansa tosiaan mulle uskaltaa lainata). Voisin sit samalla (=suositeltavaa ensi kautta ajatellen) olla back-up-henkilö liputuksessa...
Terhille mä oon "myyny" paikkani (ajo + liputus)Olenko mä sitten lipulla tossa, missä lukeepi yenny? (Sen Athenen tilalle ku oon edelleenkin tulossa..)Liputtajavuorot lisätty ensimmäiseen viestiin.
//Andy
Joo, asiat on kunnossa ja mielelläni kävisin nämä meidän väliset keskustelut yksityisesti enkä näin kaiken kansan parissa foorumilla.Terhille mä oon "myyny" paikkani (ajo + liputus)Olenko mä sitten lipulla tossa, missä lukeepi yenny? (Sen Athenen tilalle ku oon edelleenkin tulossa..)Liputtajavuorot lisätty ensimmäiseen viestiin.
//Andy. En Yennylle (vaikka Vahvajussi sitä myohemmin kyselikin niin hänellekin ilmoitin, että luovutettu jo Terhille useampi päivä takaperin)... Pistin siitä kyllä koko järjestäjäporukalle viestii viimeviikolla
. Siis Andylle, Jensille, Tumelle ja Gixerille....![]()
![]()
Ja Andy muuten vielä vastasi mulle orgboxiin, että homma ok!!![]()
Kuulostaa hyvältäTäsmäsää lupaa perjantaille alastaroon koko päiväksi aurinkoa pilvettömältä taivaalta, ja asteita +20.Jos nätti keli tulee kohdalle ja joku vois tarjota kyydin Tampere-Alastaro-Tampere niin voisin tulla räiskiin kuvia (olettaen et Scuuba sitä kameraansa tosiaan mulle uskaltaa lainata). Voisin sit samalla (=suositeltavaa ensi kautta ajatellen) olla back-up-henkilö liputuksessa...
Kuten sanoin, kameran saat lainaan.
Lauantaina ja sunnuntaina nopeassa ryhmässä jonkun verran enemmän paikkoja paikan päällä ostettavaksi, hitaaseen ja keskiryhmään jätetty myös joitakin.Aika paljon näyttää olevan kysyntää peruutuspaikoille. Tiedoksi niille jotka jää ilman ja ei ole huomannut niin lauantaina ja sunnuntaina pääsee myös Alastarolle ajamaan mp-tuen vuorolle. Ajoissa paikalle niin saa vielä paikan päältä lipun. Hinta paikan päältä arkisin 60e. En tiedä onko viikonloppulisää.