Haha, taisi ne tosikuskit olla muissa ryhmissä. Itse olen tällainen vanha kehäraakkiPääs Ebeli onneks tosikuskin viemäksi, vaikka tais se garse sitä vähän vaan osakaasulla ajella![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haha, taisi ne tosikuskit olla muissa ryhmissä. Itse olen tällainen vanha kehäraakkiPääs Ebeli onneks tosikuskin viemäksi, vaikka tais se garse sitä vähän vaan osakaasulla ajella![]()
tossa on jotain videota keskinopeasta. Ääni tulee ja menee välillä ja vimeo pakkasi tuosta ihan järkky rumaa ja juutuubi ei suostunut toimimaan tänään. Mutta kai tuosta voi joku itsensä bongata. Mitään kritiikkiä ajolinjoista tai muusta ajoon liittyvästä ei oteta vastaan![]()
sanoi:edit. Kuvat upattu, laitoin nyt melkein kaikki vaan nettiin, ottakaa sielt sivun alareunasta se tallenna Zippinä niin on omalta koneelta helpompi selata kuvat läpi...
No nythän mä sen hokasinItsekin opin sen, että rataa pitäisi kiertää siihen tarkoitukseen tehdyillä laitteilla.
Tämä on muuten hyvä pointti ja tärkeä muistaa. Itselle moinen kävi viimeksi Gotlandringillä. Vaikka mulla on kokemusta ajamisesta jonkin verran ja olen pitänyt itseäni hyvinkin analyyttisenä kuskina, joka itseään ja kaikkea muutakin koko ajan pohtii vähän liiankin kanssa, ajoin kolmantena päivänä uskomattomassa hurmiossa ja tuntui todella hyvältä kaikin puolin. Sitten yhden kierroksen aikana sekä Tommi että Tume päräyttivät ohi ja hyvänolontunne katosi siihen paikkaan. Huomasin olevani aivan täysin puhki ja ajoin varikolle huilaamaan. Sitä se endorfiini teettää.Itse tämän viimeisen oman ajosessioni kohokohdasta sen verran, että tulipa tehtyä oikein klassinen tapahtumaketju tyyliin: hyvältä tuntuu -> yli-innostus -> vauhdin kasvatus -> paremmalta tuntuu -> rajojen etsintä -> rajojen löytäminen -> nyt tuntuu vähemmän hyvältä. Hemmetti kun ei vieläkään ole sen vertaa järkeä päässä, että tajuaisi himmata ja/tai pitää vähän taukoa, silloin kun alkaa meno maistua.
Ajoin takanasi juurikin tuon lippaamisen aikaan, joskin juuri sen verran kaukana, että kerkesin huomaamaan vain pyörän liukuvan hiekalle/pöllyävän hiekan.Itse tämän viimeisen oman ajosessioni kohokohdasta sen verran, että tulipa tehtyä oikein klassinen tapahtumaketju tyyliin: hyvältä tuntuu -> yli-innostus -> vauhdin kasvatus -> paremmalta tuntuu -> rajojen etsintä -> rajojen löytäminen -> nyt tuntuu vähemmän hyvältä. Hemmetti kun ei vieläkään ole sen vertaa järkeä päässä, että tajuaisi himmata ja/tai pitää vähän taukoa, silloin kun alkaa meno maistua.