• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Ahvenisto 30.6.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
*Kröhöm*
Matkaanhan voi lähteä jo kukonlaulun aikaan niinkuin esim. minä teen  
wink.gif
Silloin on ajoissa paikalla.
Jaahas, tuplaX joutuikin töihin, joten yksin matkaan sitten. Matkaa tulee semmoinen 180km.. Mutta, herään kukonlaulun aikaan ja veturi pyrkii olemaan paikalla klo. 9.oo aamulla..
smile_org.gif

Onko ketään muita tulossa Mikkelin/lahden suunnalta? Voisin hörpätä aamukaffet esim. hollolan abceella ja siitä voi liittyä seuraan.

Jaaha, vakuutusyhtiöstä kertoivat (Pohjola), että korvataan, jos: "Vahinko aiheutuu osallistuttaessa .... Liikenneturvan ennakoivan ajon kouluttajakurssin suorittaneen kouluttajan antamaan ajo-opetukseen... "

Onkos nämä orgin ratapäivillä olevat tyypit ko. ryhmään kuuluvia yksilöitä? Ja voidaanko tuo ajelu sitten lukea ajo-opetukseksi, kyllä kai jos ko. EAK-henkilö siellä edellä painelee ja näyttää miten pitäis ajaa?

Muutoin kuulema painellaan omalla vastuulla...
nixweiss.gif

Ja sitte vielä, että jos nyt ilmoittaudun ja maksan esim. tuon 11.7. vuoron ja sillon sataa vettä ku Esterin sieltä, ni oonko sitte 35 erkkiä köyhempi, ku ihan turha mun on sateella tulla sinne radalle tumpeloimaan, kun ei kuivallakaan kelillä uskalla kovin päästellä?
nixweiss.gif

sanoi:
Onkos nämä orgin ratapäivillä olevat tyypit ko. ryhmään kuuluvia yksilöitä? Ja voidaanko tuo ajelu sitten lukea ajo-opetukseksi, kyllä kai jos ko. EAK-henkilö siellä edellä painelee ja näyttää miten pitäis ajaa?

Juuri näitä EAK-kouluttajia paikalla olevat ovat.

sanoi:
Ja sitte vielä, että jos nyt ilmoittaudun ja maksan esim.
tuon 11.7. vuoron ja sillon sataa vettä ku Esterin sieltä, ni oonko sitte 35 erkkiä köyhempi?

Olet.

No sitte, eihän se ota jos ei annakaan...
biggrin.gif

Ja todennäkösesti saan mukaan muutaman ei-orgilaisen kaverinki, ni ei tarvi yksinään kuljeksia sinne!

Kiitoksia nopeista vastauksista!
062802jumpie_prv.gif

VIELÄ MUISTUTUKSEKSI KAIKILLE RADALLE TULIJOILLE, Ajajakokous pidetään 8.30 ja ylimääräinen, myöhemmin saapuville tarkoitettu kokous 12.00.

Ajajakokous on pakollinen kaikille radalle menijöille, joten saavuthan paikalle ajoissa.

haluaisin muistuttaa kaikkia pysymään kaukana pienistä perheyrityksistä. niissä näköjään vapaapäivät annetaan ja otetaan uudestaan pois ihan mielivaltaisesti.. ihan  
033102ass_1_prv.gif

eli tällä kertaa jää ahvenisto väliin - heinäkuussa uudestaan. silloin on loma ja toivottavasti vielä pyöräkin ehjä..  
biggrin.gif

hauskaa ajelua huomiselle!

bawling.gif

Eipä saanutkaan sählinkien takia vaihdettua ketjuja ja rattaita tänään, ja noilla vanhoilla en kyllä radalle enää uskalla lähteä. Enkä paljon muuallekaan.

Vieläköhän sitä tarvittaisiin lippumiehiä? Ja saiskohan sillä tavalla töitä tehden ehkä osan tuosta maksamastani summasta takaisin...
lookaround_orig.gif

nimim. lompakossa kaikuu

haluaisin muistuttaa kaikkia pysymään kaukana pienistä perheyrityksistä. niissä näköjään vapaapäivät annetaan ja otetaan uudestaan pois ihan mielivaltaisesti.. ihan
033102ass_1_prv.gif

eli tällä kertaa jää ahvenisto väliin - heinäkuussa uudestaan. silloin on loma ja toivottavasti vielä pyöräkin ehjä..
biggrin.gif

hauskaa ajelua huomiselle!
Sama juttu täällä. Piti olla perjantai vapaa mutta ukko ilmotti reissun päältä että ovatkin perillä vasta perjantaina iltapäivällä->eli hus hus poika töihin siitä. Ei auta
bawling.gif

No kyllä näitä ratapäiviä kai vielä tänä kesänä tulee.
Pitäkäähän kivaa älkääkä keitelkö koneitanne, kun tulee niin kuuma päivä prkl

JK

No voi prkl. Siirtyy mun saapuminen ~tunnilla eteenpäin. Pakko jatkaa mopon remppaa vielä huomenna töiden jälkeen ja ennen lähtöö kun tuli väärillä jenkoilla banjojen pultit punosletkuihin. Fuck. Mut kaippa siinä jonkun kierroksen ehtii kuitenkin vetäseen jos töistä lähtis yheltätoista.

Venyy päivä niin pitkäksi ettei jaksa aamuksi herätä, mutta tulenpa sitten puolen päivän ajajakokoukseen...

Puol kuudelta kello herättämään, kamat kasaan ja baanalle.
8.35 perillä, tyylikkäästi 5min myöhässä.

Homma toimi loistavasti, sää suosi ja rata tuntui haastavalta.

Pelkkää plussaa tästä päivästä - kannatti pitää töistä vapaata
cool.gif
Erityistä plussaa kokeneemmille ajajille, jotka antoivat aloittelijalle paljon hyviä neuvoja ja ajolinjoja! Kiitoksia järjestäjille (lippumiehille, ajokouluttajille yms), motoparkissa nähdään!

No nyt on mullakin Ahvenisto korkattu. Hauska rata. Korkeuserojen takia tota oli kiva vedellä silleen letkeesti, pykälää tai kahta liian isolla. Viimeinen stintti oli paras ku sai vetää tyhjällä baanalla. Jotenkin sai keskityttyä parhaiten ajoon silloin tai sit rata tuli vaan tutummaks.

Kiitokset järjestäjille. Kytkinkin toimi.

Varikkotyttö kiittää hauskasta päivästä ja hyvästä seurasta. Piti tulla aamupäiväksi katteleen ja puol viiden aikaan taisin loppujen lopuksi lähteä kotiin päin.
smile_org.gif

Pat: kiitos
wink.gif

Kuvia kehiin kunhan ehditte!!!

Mukavaa oli mullakin. Erityiskiitokset etanaryhmän liivimiehille, jotka jaksoi madella meidän kanssa. Oppia tuli päivän aikana niin paljon, että joku oli vieny tuolta julkisilta teiltä kaikki mutkat (jopa siitä risteyksestä mistä olis pitäny kääntyä). Ajoin vielä kotimatkalla yhden aikasemmin hyvänä pitämäni pätkän ja sehän oli suoristettu päivän aikana ihan piikkisuoraks, ei kallistunu mopo lainkaan..

Ja ens kerralla kun joku kysyy, että mistä pääsee Lahteen päin niin sanokaa vaan että on paras kun menee moottoritietä pitkin Helsingin suuntaan. Mä muutin omaa suunnitelmaani viime tingassa ja ajoin jonkun tuppukylän kautta --> kaikki Hämeenlinnalaiset päätti tehdä saman.. Jonoa riitti joka suuntaan.

Eniveis.. jos joku vielä epäröi että uskaltaako lähteä jos on vaikka kaikkein hitain, niin mä ainakin suosittelen. Mä olin ihan saletisti kaikkein hitain, mutta sen takiahan mä sinne meninkin. Oppimaan sitä oman mopon käsittelyä, että voi tuolla liikenteessä keskittyä niihin muihin muuttujiin kuin omaan mopoon.

PS. Mopolla pääsee radalta Mäkkärille asti jos ei avaa bensahanaa ollenkaan..  
wink.gif

Erittäin suuret kiitokset järjestävän tahon osalta! Kiitos, kun pysyitte pystyssä (pientä kellahtamista lukuunottamatta
tounge.gif
) ja olitte mukana!
smile_org.gif

Ilman teitä ajajia, ei olisi myöskään näitä ratapäiviä.
bowdown.gif

Sää oli paras mahdollinen ja esim. minä paloin... :o
Suurimmat ruhjeetkin taisin saada minä kompuroidessani kahvilan tuolinjalkoihin
biggrin.gif

Suurensuuri kiitos kaikille mukana olleille, tietysti päällimmäisenä järjestäjille eli Sumpalle ja Tommipommille!
bowdown.gif

Anteeksi kaikille lippumiesveljille ja -siskoille, lippuneitsyyttä korkatessa tuli ehkä sohlattua ja kohellettua, kiitos kuitenkin kärsivällisyydestä ja joustavuudesta. Onneksi viimeisissä seteissä ei ollu juurikaan väkeä joten vahinkojakaan ei päässyt sattumaan!
smile_org.gif

Myös omat ajot meni mukavasti, vähän välillä meinas luistaa renkaat alta (huomattiin ilmeisesti myös järkkäritasolla
wink.gif
) mutta kaikesta huolimatta homma luisti loppuun saakka oikein mukavasti.

Ensi kertaan, kiitos ja toivottavasti nähdään Motoparkissa!

Back