Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja vahvistetaan nyt tämäkin: EAK-kouluttajia on paikalla 2 kpl.No, ei tässä ole jääty asian suhteen tuleen seisomaan. Näillä näkymin EAK-kouluttaja on paikalla, ja voi olla että niitä on kaksi.Täytyy pahoitellen kertoa, että lomapäivä paloi ja duuniin pitää mennä, joten mä en pääse EAK-kouluttajaksi tähän tapahtumaan.PAIKALLA EAK-KOULUTTAJA.![]()
*Kröhöm*Tuli pyörähdettyä motoparkissa viime orgin ajoissa.. Täytyy myöntää, että innostuin kovasti.
Punainen paholainen (VTR1000F) liittyy seuraanne perjantaina. Luultavasti alkuun hitaaseen, ensimmäistä kertaa tuolla radalla. Jos sitten jossain vaiheessa voisi siirtyä keskinopeaan?
Niin, täältä on matkaa n. 200km hämeenlinnaan, joten voi olla että saavutaan vasta puolen päivän maissa. Matkassa mukana myös hopeinen tupla-X.
*Potkii pärsiille* Siinä sulle vähän vauhtia!Nyt vähän kannustusta peliin.. mieli tekisi lähteä, mutta yksin, nainen, hiiidaaas kuski jne.. hyväähän se tekis ja olis vapaatakin.. nyt ollaan niin kahden vaiheilla että ei oo tosikaan..
Pyrimme siihen, että kaikilla ajoharjoittelupäivillämme olisi vähintään yksi EAK-kouluttaja. Ja meitsi on alleineni paikalla kyllä joka tapahtumassa*Potkii pärsiille* Siinä sulle vähän vauhtia!Nyt vähän kannustusta peliin.. mieli tekisi lähteä, mutta yksin, nainen, hiiidaaas kuski jne.. hyväähän se tekis ja olis vapaatakin.. nyt ollaan niin kahden vaiheilla että ei oo tosikaan..![]()
Ku kerta säkin, ni kai mäkin sitten uskallan, tosin en tähän sessioon vaan sitte 11.7.
Onks Sumppa silloin paikalla, löytyiskö sieltä sun allien suojista tilaa tällaselle vähän isommalle suojatille?![]()
Onks tuolla 11. päivän sessioissa myös EAK-kouluttaja mukana? Kun vakuutusyhtiön tädit sanos, että jos ei oo, ni jos telon itteni ni ite joudun maksamaan...![]()
Hyvähyvähyvä!!!Pyrimme siihen, että kaikilla ajoharjoittelupäivillämme olisi vähintään yksi EAK-kouluttaja. Ja meitsi on alleineni paikalla kyllä joka tapahtumassa![]()
No, mä en ehkä ole paras mahdollinen kallistamaan pyörää mutkissaHyvähyvähyvä!!!Pyrimme siihen, että kaikilla ajoharjoittelupäivillämme olisi vähintään yksi EAK-kouluttaja. Ja meitsi on alleineni paikalla kyllä joka tapahtumassa![]()
![]()
Luulis nyt sitten olevan vakuutusyhtiön täditki tyytyväisiä, mua jaksaa aina vaan ihmetyttää, että miksi dissaavat tollasia tapahtumia, jotka kuitenki vaan (toivottavasti) parantavat kuskin mahdollisuuksia selvitä yleisessä liikenteessä ilman ruttuja!![]()
Joten jollei maailmanloppu napsahda ennen 11. päivää ja miehen lomat ei kusahda, niin Affenistolle siis silloin...
Ja jos sulla ei kerran oo pyörää, ni voiskos sulle tarjota ajettavaks tota mun lehmää, ku olis ihan kiva nähdä, että sitä oikeesti voi kallistaa enemmänki, ku mihin mun kyvyt riittää?
Ku suomalainenhan ei usko ennenku näkee...![]()
Viittiskö joku vastailla. Jos tulen about yhden aikoihin niin pääsenkö ajamaan jos kokoukset on kerran pidetty jo? Ja ajot alkais tosiaan hitaasta ja siittä todnäk siirtyminen keskinopeeseen. Radalla ajaminen ei ole mulle uutta, mutta ahvenistolla on.Jos vaan työt antaa periksi niin periaatteessa voisin tuonne tulla. Paikalle pääsisin kuitenkin vasta iltapäivällä (ehkä n. klo 13), joten onnistuuko (ajajakokoukset pidetty..)?
Toinen homma on et kuinka tiukat noi melurajat on? Jonkin verran metelöi toi tellu ja vakiputket Raisiossa..
Ja sit kun ekaa kertaa apparalla ajelisin niin aloittaisin hitaasta ja siitä varmaan siirtyisin keskinopeaan. Onnistuuko ja onko tilaa?
Töiden takia kuvio on tosiaan vielä täysin auki..
Vastataan vastataanViittiskö joku vastailla. Jos tulen about yhden aikoihin niin pääsenkö ajamaan jos kokoukset on kerran pidetty jo? Ja ajot alkais tosiaan hitaasta ja siittä todnäk siirtyminen keskinopeeseen. Radalla ajaminen ei ole mulle uutta, mutta ahvenistolla on.Jos vaan työt antaa periksi niin periaatteessa voisin tuonne tulla. Paikalle pääsisin kuitenkin vasta iltapäivällä (ehkä n. klo 13), joten onnistuuko (ajajakokoukset pidetty..)?
Toinen homma on et kuinka tiukat noi melurajat on? Jonkin verran metelöi toi tellu ja vakiputket Raisiossa..
Ja sit kun ekaa kertaa apparalla ajelisin niin aloittaisin hitaasta ja siitä varmaan siirtyisin keskinopeaan. Onnistuuko ja onko tilaa?
Ja sitten mielipiteitä/arvioita onko tarvikepöntöt twinissä liian äänekkäät. Eikös ahvenistolla ole ainakin jollain tasolla valvottu desibelejä.![]()
Turhaan ei viittis tulla kun täytyy järjestellä iltapäivä vapaaksikin..
OK. Veikkaan että aika rajoilla varmaan mennään melun kanssa, mut koitan saada vapaata huomiseks kuitenkin.Vastataan vastataanViittiskö joku vastailla. Jos tulen about yhden aikoihin niin pääsenkö ajamaan jos kokoukset on kerran pidetty jo? Ja ajot alkais tosiaan hitaasta ja siittä todnäk siirtyminen keskinopeeseen. Radalla ajaminen ei ole mulle uutta, mutta ahvenistolla on.Jos vaan työt antaa periksi niin periaatteessa voisin tuonne tulla. Paikalle pääsisin kuitenkin vasta iltapäivällä (ehkä n. klo 13), joten onnistuuko (ajajakokoukset pidetty..)?
Ja sitten mielipiteitä/arvioita onko tarvikepöntöt twinissä liian äänekkäät. Eikös ahvenistolla ole ainakin jollain tasolla valvottu desibelejä.![]()
Turhaan ei viittis tulla kun täytyy järjestellä iltapäivä vapaaksikin..![]()
Twineillä on saanut ajaa kyllä tuolla. Erittäin räikeisiin melurajojen ylityksiin on puututtu. Melurajoista Ahvenisto ilmoittaa seuraavaa:
Ahvenistolla ovat desibelit normaalipäivinä rajoitettu 100 db, mitattuna 45 asteen kulmassa, 0,5 metrin päästä pakoputken suuaukolta, 4500 kierroksella. Mikäli laite ylittää kyseisen rajan, EI sillä voi ajaa alueella.
Jos tulet myöhässä, etsi minut käsiisi niin saadaan sinut radalle.
Trust me, tunnistat kyllä. Se kaikista kovaäänisin naisihminen joka todennäköisesti heiluu paikalla keltaisissa liiveissä ja ruutulippu kädessä...Jaa niin, mistäs sut tunnistaa?
Nykäise hihasta ketä tahansa jolla keltainen huomioliivi yllään, niin asia hoituu.Jaa niin, mistäs sut tunnistaa?
Juu, kyllä mut siellä tunnistaasanoi:OK. Veikkaan että aika rajoilla varmaan mennään melun kanssa, mut koitan saada vapaata huomiseks kuitenkin.
Tarkastetaan vielä tämmöinen et jos joku tuon häksättimeni toteaa parin kiekan jälkeen häiriöksi, niin olenko silti 50€ köyhempi? Tulis kalliita kierroksia; 50€ + matkat + menetetyt työtunnit. Joo, ei parane laskee.
Jaa niin, mistäs sut tunnistaa?
Herran jestas. Ja missäs muiden naisten liivit on ollu?Tähän asti ollut ainoa naispuolinen liivillinen siellä.
Ei ton meteli nyt totaalisen järjetön ole, mut pauke moottorijarruissa yms. kyllä herkästi kiinnittää huomion.Ja Kyllä. Jos meteli on aivan järjetön ja sinua ei radalle radan toimesta päästetä, olet 50€ köyhempi. Jos haluat ottaa varman päälle, menet ensin radan pitäjien puoleen ja pyydät mittauttamaan äänet, sitten vasta maksat jos pääset ajamaan.Tässä se riski, että sinua ei pienellä ylityksellä radalle päästetä. Tätä ei välttämättä mittaamatta edes huomaisi.
Sama kävi mullakin mielessä, mutta piti oottaa että joku muu sen tuo ilmi. Hulluksihan ne minut muuten leimais.Herran jestas. Ja missäs muiden naisten liivit on ollu?Tähän asti ollut ainoa naispuolinen liivillinen siellä.![]()
Anteeks, pitkä ja väsyttävä päivä töissä...
JK
Paukkuu siellä muidenkin mopot, joten en sinuna olisi välttämättä kovinkaan huolissaniEi ton meteli nyt totaalisen järjetön ole, mut pauke moottorijarruissa yms. kyllä herkästi kiinnittää huomion.Ja Kyllä. Jos meteli on aivan järjetön ja sinua ei radalle radan toimesta päästetä, olet 50€ köyhempi. Jos haluat ottaa varman päälle, menet ensin radan pitäjien puoleen ja pyydät mittauttamaan äänet, sitten vasta maksat jos pääset ajamaan.Tässä se riski, että sinua ei pienellä ylityksellä radalle päästetä. Tätä ei välttämättä mittaamatta edes huomaisi.
Perkele sentään kun ne pöntöt on siellä Resossa ja tän täytyy olla näin vaikeeta. No tuun nyt paikan päälle kuitenkin katteleen tilanteen. Pahimmassa tapauksessa tää on siis vaan tyhjä arpa ja iso lovi mun opiskelijabudjettiin.
Hmm...
Idea: Ratamaksuhan on henkilö- eikä mopokohtainen. Joku vois testailla tolla mun rähjällä et mitä mieltä arvon ratavalvoja on..
Ehkä mä teen tästä vaan liian ison "ongelman" itelleni. Huomiseen.