Eipä kitisemistä, sillä vedin sen minkä pystyinja kiitos karifille vetoavusta.
ai niin, Andylle iso kiitos selkäpanssarin lainasta parille ekalle setille - taas. Ehkä mä jo ens kerralla muistan ottaa omani mukaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä kitisemistä, sillä vedin sen minkä pystyinja kiitos karifille vetoavusta.
Mää ihan järkytyin Aratan hiljaisuudesta killerin kanssa, mittari näytti jotain rapiat 89dB. Sumppa joskus mittaili ilman killeriä 98dB.Meluihin kiinnitetään jatkossa entistä tarkempaa huomiota radan ympäristöluvan takia. Jatkossa raja voi jopa tiukentua nykyisestä 97dB:stä.
Ei pääse katsomaan kuvia vaati salasanan.Ah, nättiä ilmaa pukkasi. Sääli että lomalaisena en jaksanut olla liikkeellä aamusta, vaan meni ihan nopeaksi visiitiksi ennen puoli kiireellistä kotiin lähtöä.
Järjestäjille pahoittelut sosiaalisen kömpelyyden johdosta koskien rata-alueella liikkumista. Koitin kyllä olla ylivarovainen itseni.
Kuvia, http://www.pgn1.kuvat.fi/kuvat/Ahvenisto+lauantai+19.7.08/
(Uppimiseen mennee noin tunti postauksesta)
passuna: orggi
Aika rankalla kädellä karsin, mutta valotuksen ja sommittelun osalta vain hiukan pieleen menneet kelpuutin, asianomaisille saattaa olla teknisesti huonoistakin iloa. Nimim. Ainakin itselle ollu kun olen päässy kuviin.
Kröhöm, luetaan niitä viestejäEi pääse katsomaan kuvia vaati salasanan.
Laittakaas SP-miehet kuvia tänne komeasta rivistöstä. Harvoin näkee noin montaa oikeaa Hondaa samassa paikkaaSP kokoontuminen oli vielä piste iin päälle![]()
Oli muuten hauskaa lippumiehillä, kun metsän siimeksestä alkoi kuulua menloinen musiikki kesken setinKiitokset järjestäjille ja kouluttajille!
Terveiset myös koulutusryhmän kuskeille jotka saitte kipinöitä silmille, rohjakkeen keskituki ja jalkatapit on nyt hiottu aavistuksen virtaviivaisemmaksi.
Hauska päivä!![]()
![]()
![]()
Iku
Se olit siis sinä sillä lt:lläKiitokset järjestäjille ja kouluttajille!
Terveiset myös koulutusryhmän kuskeille jotka saitte kipinöitä silmille, rohjakkeen keskituki ja jalkatapit on nyt hiottu aavistuksen virtaviivaisemmaksi.
Hauska päivä!![]()
![]()
![]()
Iku
Mä olen näemmät todistetusti tyhmä tai väsynytKröhöm, luetaan niitä viestejäEi pääse katsomaan kuvia vaati salasanan..![]()
passuna: orggi
Linkkinähttp://kuvablogi.com/nayta/1291929/
Kuvia ihan muutamia vasta laitan illan aikana lisää. takkuaa linjat...
Kiitos kaikille aivan sairaan kivaa....