Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moi,en ole paikkaa saanu varattua, mutta uskaltaiskohan sitä tulla suoraan aamusta paikanpäälle? peräkärryllä joudun tulemaan velipojan kanssa ku lähti kortti kuivumaan perjantaina.
Paikalla...Tuleeko muita Tampereelta? Lahdesjärven ABC:ltä lähtö klo 7.15?
Joo, ei tule mopo ajoissa kuntoon, joten paikka menee myyntiin. Ry:n jäsenille hinta 35e (maksu mulle) ja muille tuon lisäksi +5e/+15e paikan päällä (ratavastaavat määritellee hinnan). Privalla irtoaa nopeimmalle.PS. Hitaasta ryhmästä vapautunee org-hintainen paikka pe-aamuna n. klo 10.
Juu lähetään vaan.Lähetäänkö PK-alueelta yhessä, vaikka keimolan Nesteeltä johonkin aikaan aamulla.....
Jos mulle irtoo paikka hitaaseen,niin minulta tulee paikka koulutukseen halukkaalle.Joo, ei tule mopo ajoissa kuntoon, joten paikka menee myyntiin. Ry:n jäsenille hinta 35e (maksu mulle) ja muille tuon lisäksi +5e/+15e paikan päällä (ratavastaavat määritellee hinnan). Privalla irtoaa nopeimmalle.PS. Hitaasta ryhmästä vapautunee org-hintainen paikka pe-aamuna n. klo 10.
Toadstool ja mä myös mestoilla.Paikalla...Tuleeko muita Tampereelta? Lahdesjärven ABC:ltä lähtö klo 7.15?
Jeps, mäkin oon taas tulossa sinne ABC:lle..Tuleeko muita Tampereelta? Lahdesjärven ABC:ltä lähtö klo 7.15?
Hep! Tuun absille kans.Tuleeko muita Tampereelta? Lahdesjärven ABC:ltä lähtö klo 7.15?
onko kello 7.00 liian myöhään,aikaisin vai sopivaJuu lähetään vaan.Lähetäänkö PK-alueelta yhessä, vaikka keimolan Nesteeltä johonkin aikaan aamulla.....
Messissä!Tuleeko muita Tampereelta? Lahdesjärven ABC:ltä lähtö klo 7.15?
Kuten myös...Mukana Nesteellä klo 7:00.![]()
vielä 7.20 lähdölläkin kerkee mainiosti +10nopeudella tankille/paikanpäälle ihmettelee, ei se portti kuiteskaan aukee ajoissa...?onko kello 7.00 liian myöhään,aikaisin vai sopivaJuu lähetään vaan.Lähetäänkö PK-alueelta yhessä, vaikka keimolan Nesteeltä johonkin aikaan aamulla.....
Eli Lähtö Keimolan Neste ? kello 7.00
Tällä kertaa portit aukenee ja riittävän ajoissa[
vielä 7.20 lähdölläkin kerkee mainiosti +10nopeudella tankille/paikanpäälle ihmettelee, ei se portti kuiteskaan aukee ajoissa...?![]()