• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Ahvenisto 19.5.2008, klo 9-20

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos vapaita paikkoja tulee hitaaseen ryhmään niin olen jonossa.

Olen maksanut sen jo viime kesänä valmiiksi
smile_org.gif
(se Ahveniston peruutusjuttu)

Niin semmosta tuli vaan mieleen, notta jos jotain sattuu kiinnostaa päästä tohon koulutusryhmään ajelee niin yksi takaportti saattaa avautua mikäli toi mun mopedi ei läpäise melumittausta. Eli Affennistolle väijyy vaa, kuinka miun mopon käy..

ps. eli toihan on maksettu jo niin samaan konkurssiin AlluR tarjoo ajot... eli ilmaista rata-ajoa tyrkyllä.

Niin ja nää järjestelijät oliko se ny andy ja jens voi vahvistaa onko tämmönen "veivaus" ylipäätänsä mahdollista.

Niin semmosta tuli vaan mieleen, notta jos jotain sattuu kiinnostaa päästä tohon koulutusryhmään ajelee niin yksi takaportti saattaa avautua mikäli toi mun mopedi ei läpäise melumittausta. Eli Affennistolle väijyy vaa, kuinka miun mopon käy..

ps. eli toihan on maksettu jo niin samaan konkurssiin AlluR tarjoo ajot... eli ilmaista rata-ajoa tyrkyllä.

Niin ja nää järjestelijät oliko se ny andy ja jens voi vahvistaa onko tämmönen "veivaus" ylipäätänsä mahdollista.
jepulis..itsekkin sponssaan jos ei mene läpi, eli ahneimmat väijymään jos vaan järjetäjille sopii.

Jos joku vielä tarjoo kahvit siinä myllykukossa lähtiessä ja ni porailen siellä parkkipaikalla vielä reikiä putkeen ni pääsee ilmaseks ajaankin
wink.gif

Älkääs nyt äijät vielä luovuttako, duunataan sellainen karvahattutötterö sinne änkkärin perään, niin ei kuulu kun vähän puhinaa.
biggrin.gif

Nyt äkkiä tuning-mittarinpohjia tulostamaan.. ei kai niitä kierroksia muusta kuin mopon mittarista tarkasteta siinä..
biggrin.gif

No joo, mä mitään oo luovuttanut. Ajatuksia ja pohdintoja omaan peruspessimistiseen tyyliin...
smile_org.gif

Mölyongelma saattaa täälläkin olla edessä
omg.gif
. Saa nähdä, täytyy katsoa ja koittaa onneaan, jos melumittauksista vaikka pääsisi läpi. Toivon parasta, pelkään pahinta
nixweiss.gif
.

Noniin,
maksamattomat on nyt poistettu listalta. Siellä on nyt vapaana kaksi paikkaa koulutusryhmässä ja 3 hitaassa. Myydään nopeimmille halukkaille ja hoitakaa maksut välittömästi kuntoon ja täyttäkää tarvittavat tiedot huolellisesti viestikenttään. Kiitos!

//Andy

ilmoittauduin koulutukseen. maksu tulee viimeistään tunnin päästä, kunhan pääsen kotia nettitunnuksien luokse.

Kai se sitä tarkoitti, kun siellä oli yksi paikka vielä tilaa koulutusryhmässä??

Huom! Maksanko 40e vai 50e?
confused_orig.gif
??

Kiire!

Maksettu tiedonpuutteessa 40e Klo17.27...

ilmoittauduin koulutukseen. maksu tulee viimeistään tunnin päästä, kunhan pääsen kotia nettitunnuksien luokse.

Kai se sitä tarkoitti, kun siellä oli yksi paikka vielä tilaa koulutusryhmässä??

Huom! Maksanko 40e vai 50e?
confused_orig.gif
??

Kiire!

Maksettu tiedonpuutteessa 40e Klo17.27...
Juu 40,- ennakkoon ei jäsenet.
Ja ilmoittautumisesi on myös ok, eli kunhan raha näkyy tilillä, tervetuloa
smile_org.gif

Jos joku hitaasta- tai koulutusryhmästä haluaa jättää ajot väliin, niin tarjoudun lunastamaan paikan
smile_org.gif

Yritin löytää ohjeita tuon melumittauksen suorittamiseen, mutta eipä pistänyt silmään. Viittiikö joku laittaa linkkiä?

Ilmeisesti mittauksisa käytetään A asteikkoa ja hitaasti reagoivana DB-mittaria?

Voi perse! Töissä ja pankkitunnukset kotona!!!!
veryangry.gif

-hh-

edit: Laskujeni mukaan olisi klo 11.10 ollut vielä 1 paikka.

Back