Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No käännä nyt vielä veistä haavassaEt sitten ottanu sitä toista vaihtoehtoa (valkosipuliperut + possun ulkofile) - sai valita....ja syömässä (älä lue: nauttimassa) lounaan (oli muuten ehkä paskin keitto ikinä, terveisiä vaan keittiöön).
Silmät kiinni?
Joo ei joka jätkä vedä Ahvenistoa alle 2min silmät kiinni
Oli muuten hyvää se possu ja perunatNo käännä nyt vielä veistä haavassaEt sitten ottanu sitä toista vaihtoehtoa (valkosipuliperut + possun ulkofile) - sai valita....ja syömässä (älä lue: nauttimassa) lounaan (oli muuten ehkä paskin keitto ikinä, terveisiä vaan keittiöön).![]()
En minäkään nyt alle kahteen.Joo ei joka jätkä vedä Ahvenistoa alle 2min silmät kiinni![]()
Yllättävän hyvää, harvoin saa moistaOli muuten hyvää se possu ja perunatNo käännä nyt vielä veistä haavassa![]()
![]()
![]()
Haistakaa itte, mä sirpaloidunYllättävän hyvää, harvoin saa moistaOli muuten hyvää se possu ja perunatNo käännä nyt vielä veistä haavassa![]()
![]()
![]()
![]()
Ai niin Kiitos oli TOSI hyvät ruuat, mmmmmHaistakaa itte, mä sirpaloidunYllättävän hyvää, harvoin saa moistaOli muuten hyvää se possu ja perunatNo käännä nyt vielä veistä haavassa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Minähän se olin. Eipä mulla sen kummempaa ollut kuin Mivv:n noise killerit, tuollaiset:Kuka mahtoi olla mukana keltaisella Ducati 748:lla? Näyttäis olevan termin putket, kiinnostais vähän kysellä miten ihmeessä tuossa on saatu melut tarpeeks alas...
Linssin lainaaja (siis minä) päässyt oikein paraatipaikalleNiin ja suurkiitos linssin lainaajalle, nimi ei tarttunut mieleen.
Tämä ruokakeskustelu on ilman muuta se kaikista tärkeinAsiaan palataksemme, se possu oli todella mureaa ja sitä sai buffet-tyyliin vetää niin paljon kuin jaksaa.
![]()
Joo kiva oli katella töissä sadetutkaa kun pilvet näytti kiertävän Hämeenlinnan etelästäJos haluatte kuivan ajopäivän ennusteista huolimatta, niin pyytäkää vellihousu-harmaahukkaa vaan jäämään kotiin![]()
t.nimim. "Jo toinen kerta tänä kesänä samaan miinaan"
Just samaa tein ihan itseni kiusaksi: joka puolella satelliittiikuvissa ja kelikameroissa litisi, mutta Ahveniston seudut pilvet kiersivät ihan tarkoituksellaJoo kiva oli katella töissä sadetutkaa kun pilvet näytti kiertävän Hämeenlinnan etelästäJos haluatte kuivan ajopäivän ennusteista huolimatta, niin pyytäkää vellihousu-harmaahukkaa vaan jäämään kotiin![]()
t.nimim. "Jo toinen kerta tänä kesänä samaan miinaan"![]()