• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Ahvenisto 17.8.2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ja kaikki muistaa sitten tanssia sormet ja varpaat ristissä antisadetanssia koko viikonlopun, ettei Esther pääse yllättämään. Uunituoreet nahkahousut jalassa ikkunan edessä pärinä-ääniä päästellessä näyttää tuo taivas sekä Forecan ennuste maanantaille hitusen turhan synkältä vielä toistaiseksi.

joo mäkin mokasin ton ryhmän jos joku fiksumpi auttais ja siirtäis mut keskinopeeseen ....
bowdown.gif

Kompastuin koiraan Pe iltana ja nyt on oikean käden pikkusormi teipattuna nimettömään.
Osallistuminen epävarmaa, ongelmana on se että olen ilmoittautunut lipulle. Katsotaanko ilmestynkö Ma aamuna paikalle, vai luovunko suosiolla vuorostani ?

edit.
Poistin teipit, sormi tuntuu kelvolliselta.
Ilmestyn paikalle, satoi tai paistoi ja hoidan lippuvuoroni. Ajellaan sen verran kuin sormi antaa myöten.

Nyt sitten tyhmä kysymys, jos sataa maanantaina, niin mites ajamisen kanssa? Jos on epävarma sateella ajamisesta ja ei osallistu, rahat ilmeisesti menevät silti?

Onko PK suunnalta lähdössä pyöriä porukalla, johon sopii mukaan?
Itse lähden Kehä III ja Hämeenlinnanväylän kohdilta.

Kompastuin koiraan Pe iltana ja nyt on oikean käden pikkusormi teipattuna nimettömään.
Osallistuminen epävarmaa, ongelmana on se että olen ilmoittautunut lipulle. Katsotaanko ilmestynkö Ma aamuna paikalle, vai luovunko suosiolla vuorostani ?
Mäyräkoiraanko  
tounge.gif

Anteeksi...
Hyvähän se on pyörättömänä keljuilla
tounge.gif

Kyllä kyse oli noista meidän sprinkuista, Tyyne ja Vieno. Ne vauhkoontuivat ukkosesta, toinen veti, toinen sotkeentui jalkoihini ja olin sitten rähmälläni asfaltilla, pikkusormi sivulle sojottaen. Taisin olla sen verran joustavaa sorttia että selvisin säikähdyksellä.

Lasketaanko tämä nyt sitten "konttaukseksi"
biggrin.gif
Päänavaus tehty.

Noi säätiedotukset yleensä muuttuu ihan viime hetkellä parempaan suuntaan
pftroest.gif
. Ja monesti on käynyt niin, että vaikka Hämeenlinnassa sataa, niin Ahvenistolla on kuivaa. Jotenkin se harju siinä auttaa asiaa
smile_org.gif
.

Tahtooko joku koulutusryhmästä vaihtaa hitaaseen.
Vaikka samahan se on missä ryhmässä sitä katoksen alla sadetta pitelee

Meidän sakki on flunssassa ja kuumeessa joten joudutaan perumaan oman ratapäivän ja lippuvuorot.
sad_orig.gif

Kaksi paikkaa koulutus ryhmässä on vapaa, myös kaksi lippumiespaikkaa on vapaa. Kahden tunnin lippuvuorosta saa ilmaisen ratapäivän sekä ilmaisen ja herkullisen lounaan.

Lippuvuorot tällä hetkellä:

Aika Portti Lippu1 Lippu2
9-11 Kelvoton tr3 riisor
11-13 KariFi Oba IlDuce
13-15 Kelju Vorde reisi
15-17 tumeetti Luna iku1
17-18 Ephedrine Akiva kattinen

Back