• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Ahvenisto 17.8.2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse olen estynyt menemästä töihin huomenna, mutta ajamaankaan ei pysty lähtemään eli jos joku pystyy tarjoamaan kyydin Tampereelta ees-taas ja joku (toinen) järkkäriä käyttöön, niin lähtisin oikein mielläni kuvailemaan + samalla voisin tarvittaessa tehdä yhden lippuvuoron ensi vuotta silmällä pitäen.

Eli pistäkee yv:tä tai viestiä p. 0456567910 jos olisi kyytiä tai järkkäriä tarjolla.

Voin varmaankin lainaa kameraa osaksi aikaa, aikomus itsekkin kuvailla ajon lomassa. Onko Nikonit tuttuja...

Olen sokerista, jos sataa -> kuvaan

^Ok. Tänks. Huomioidaan tarjous ilomielin
smile_org.gif
Toki jos joltain löytyis kameraa, jota voisin päivän aikana 2-3 h putkeen lainata niin olis jees,koska olis kiva lähteä kiertämään suolenkille ottamaan kuvia.

Sää näyttää sen verran kehnolta, että enpä taida jaksaa vaivautua paikalle. Halukkaalle paikka tarjolla hitaaseen.

Voin ottaa lippuvuoron jos on ennen neljää.. Jutelaan aamulla ja sovitaan. Kemoralle tulossa myös, pe edelleen auki mutta ainakin la. Eli jos lippuja jää pahasti auki niin auttava käsi löytyy.

Onko mitäs siinä koulutusryhmässä tehdään? Kannattaako tiputtaa rengaspaineet sieltä normaalista 2,9:stä alas? Jos kannattaa, niin kuinka alas? 2,4-2,2bar? Oliko siinä Ahveniston vieressä joku huoltoasema jonka mittariin voi luottaa?

Aloittelin tässä valmistautumisen huomiseen ja korkkasin oluen...
biggrin.gif

Onkos kellään renkaan vaihto "konetta" matkassa? Tarvii varmaan jumpata sateisia alle....

Eihän kukaan ole Vihdin/Lohjan suunnasta tulossa pakulla/kärryllä..?
blush.gif

Voin varmaankin lainaa kameraa osaksi aikaa, aikomus itsekkin kuvailla ajon lomassa. Onko Nikonit tuttuja...

Hei, sulla oli jossain linkki karttaan kuinka liikuit radalla kuvatessa, laitako joko privalla tai tähän topiciin linkin siihen kun en löydä tähän hätään. Pari kaveria tulossa videokameran kanssa heilumaan tuonne huomenna, ja kaipaisivat ehkä vähän vinkkiä hyvistä kuvauspaikoista. Ratavastaavilta saanee ohjeet turvallisuuden kannalta?

Hei, sulla oli jossain linkki karttaan kuinka liikuit radalla kuvatessa, laitako joko privalla tai tähän topiciin linkin siihen kun en löydä tähän hätään. Pari kaveria tulossa videokameran kanssa heilumaan tuonne huomenna, ja kaipaisivat ehkä vähän vinkkiä hyvistä kuvauspaikoista. Ratavastaavilta saanee ohjeet turvallisuuden kannalta?
Ajajakokouksen jälkeen ilmoittautumaan minulle, annan varuiksi keltaiset liivit ja ohjeistuksen radalla liikkumiseen.
smile_org.gif

Onko mitäs siinä koulutusryhmässä tehdään? Kannattaako tiputtaa rengaspaineet sieltä normaalista 2,9:stä alas? Jos kannattaa, niin kuinka alas? 2,4-2,2bar? Oliko siinä Ahveniston vieressä joku huoltoasema jonka mittariin voi luottaa?

biggrin.gif
Minusta normaalit rengaspaineet koulutusryhmässä. Siellä ei varmaan vauhdit kasva niin paljoa, että paineisiin tarvitsisi koskea. Muutenkin parempi tuntea kuinka se oma pyörä käyttäytyy kadunomaisissa olosuhteissa. Jos paineet pitää katsoa kuntoon, niin mittareita tarvittaessa löytyy monelta kuskilta radalta ja lisää ilmaa saa ratakahvila rakennuksen seinästä. Niin ja huomenna tulossa vielä kylmä ja kostea keli, niin sitäkin vähemmän merkitystä.

biggrin.gif
Minusta normaalit rengaspaineet koulutusryhmässä. Siellä ei varmaan vauhdit kasva niin paljoa, että paineisiin tarvitsisi koskea.
Tätä itsekin olin sanomassa. Pätee mielestäni myös hitaassa ryhmässä.

Back