• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Ahvenisto 16.6.2008, klo 9-20

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mites jos pääsee tulemaan joskus 14-16 aikoihin. Mahtaiskohan vielä löytyä lippumiehelle töitä? Pääsiskös sitä sitten vielä illemmalla ajelemaan?

moi. mä olin kyllä jo maksanut viime kuussa, eri nikillä tosin. mailasinkin asian tiimoilta jensille ja sumpalle, mut eipä oo tullu mitään vastausta.

No tänne nyt sitten kun ei mene jostain syystä privalla läpi:

Minä + avec, molemmat maksettu jo aikaa sitten mun nickillä ja molemmat koulutusryhmään...? Tästäkin oon laittanut useampaan otteeseen privaa useammalle tyypille. Ja tullaan edelleen n.1630-1700 paikalle.

Oliskohan PK-seudulta porukalla ajelijoita Ahvenistolle?
Kyllähän tuonne jotenkin olis tarkoitus ajella
062802moto_prv.gif
. Olisikohan hyvä kokoontumispaikka vaikka Keimolan Neste, esim. 7.25?

Porukkamatkassa mukana, mikäli porukka syntyy. Lähden espoosta päin... esim. Keimola on ihan hyvä kokoontumispaikka.

Moi,
sellainen toive osallistujille että olkaa ajoissa paikalla, ilmoittautuminen alkaa klo 8.00 ja ajajakokous 8.30. Tämän jälkeen dB-mittaus. Tarkoitus on saada kaikki ilmoittautumiset hoidettua ennen 8.30 ja se ei oikein onnistu ilman teitä osallistujia...
wink.gif

Mun mielestä tuo keimola 7.25 on hiukan tiukka aikataulu tuohon nähden.

Päivä ei pääse alkamaan ennenkuin kaikki ilmoittautumiset, ajajakokoukset ja dB-mittaukset on suoritettu. Joten on teistä kiinni halutaanko aloittaa ajoissa vai ei...

//Andy

Keimolan Neste ihan ok. Oisko klo 7.00 tapaaminen siellä liian aikaista, lähtö eteenpäin heti kun porukka on kasassa. Andy on ihan oikeassa mielummin pikkasen liian aikaisin kuin liian myöhään nm. kokemusta on. (ei tahtois kuulla "ripitystä" uudelleen). Itse yritän olla tasalta paikalla. Tunnistaa sellasesta keltasesta moposta.

Keimolan Neste ihan ok. Oisko klo 7.00 tapaaminen siellä liian aikaista, lähtö eteenpäin heti kun porukka on kasassa. Andy on ihan oikeassa mielummin pikkasen liian aikaisin kuin liian myöhään nm. kokemusta on. (ei tahtois kuulla "ripitystä" uudelleen). Itse yritän olla tasalta paikalla. Tunnistaa sellasesta keltasesta moposta.
Mä voisin koittaa myös tulla Keimolan Nesteelle. Ja tuo 7 on varmaan aika sopiva. Jos siinä hetken odottelee porukkaa, ajelee silleen, että korttikin on tallella Hämeenlinnassa, tankkaa Hämeenlinnassa ja hoitaa ilmoittautumisen Ahvenistolla, niin ei hirveesti ole ylimääräistä aikaa ennen ajajakokousta. Voi juoda vaikka aamukahvit odotellessa (jos kahvio on jo auki).

Edit: Pyörä musta Blade

Pidetäänkös tällä kertaa ne melunmittaukset sitten ryhmittäin. Aloittava ryhmä ensin jne.

Back