4 tahti 600:nen 7000 kierrosta. Muista en sit tiiä mut sen verran piti ite omalla pyörällä kiertää. Ensimmäinen mittaukseni viime kesänä 99, tänä kesänä 93 ilman mitään muutoksia, riippuu mittaajasta, olosuhteista jne...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Me olemme käyttäneet Moottoriliiton Räärää-sääntöjen mukaista mittaustapaa ja -kierroksia.Itse kävin mittauttamassa maanantaina oman pyörän (CBR600F) Ahvenistolla ja tulos oli 5500rpm 97db, mittaaja sanoi että tervetuloa radalle. Eli mitataanko äänet Ahvenistolla kaikilla tosta 5500?
Perinteisesti ollut keittolounas. Ranskuja ja muutakin rasvapaskaa saa. Hyvät ja edulliset ruoat. Suosittelen keittoja.Mites toi ruokailu puoli Ahvenistolla ? joku kuppila sielä visiin on,saaks sieltä kunnon ruokaa vai meneekö sämpylä linjalla/omat eväät.
max 97db. Mittautin pari viikkoa sitten Ahvenistolla tonnisen Fasun Akran vaimentimella. Mitari näytti 99db, joten killeriä vaatii.Mulla ei toimi toi meluraja linkki ,elikkä paljonko tonninen Fasu saa meluta että pääsen radalle ?ei viittis alkaa vaihtaa tota vakioputkea yheks päiväksi takas.Killeri meinaan löytyy.
Maksettu on 2.6.2008![]()
No ei pitäis olla syytä huoleen, huomisen renkaan vaihdon yhteydessä pitäis saada modifioitu killeri mukaan. Jos ei mene vakio killerillä läpi niin sit kokeillaan toisella.Me olemme käyttäneet Moottoriliiton Räärää-sääntöjen mukaista mittaustapaa ja -kierroksia.Itse kävin mittauttamassa maanantaina oman pyörän (CBR600F) Ahvenistolla ja tulos oli 5500rpm 97db, mittaaja sanoi että tervetuloa radalle. Eli mitataanko äänet Ahvenistolla kaikilla tosta 5500?
600cc ja 4-sylinterisillä tuo mittauskierrosluku pitäisi olla 7000 rpm eikä 5000rpm. Toki radan edustajan päätös kumoaa omamme.
Moro Timppa,Jos sttuisi käymään niin että pääsisin paikalle maanantaina ajajakokoukseen kuitenkin ilmoittautumatta etukäteen... Riippuu miten toipuu leikkauksesta. Mikäs on käytäntö ??
Nykyisenä liputtajana voisin hehkuttaa...Ja perinteiseen tapaan LIPUTTAJIA tarvitaan edelleen. Apparan reissuilla on pitkä ajoaika joten parin tunnin breikki tekee hyvää ihan jokaiselle ja duunia vastaan saa ajaa loppupäivän maksutta sekä vielä keittolounaankin.
Aika hyvä diili mun mielestä![]()
Reippaasti vaan ilmoittautumaan (pistäkää privaviesti mulle tai jensille) ja entiset liputtajatkin voisivat vähän hehkuttaa kuinka nastaa on osallistua järjestelyihin![]()
//Andy
Valitettavasti jää väliin... Tohtori kielsi kaiken missä tulee hiki... ja 2 vkoa pitäisi vaan olla paikallaanMoro Timppa,Jos sttuisi käymään niin että pääsisin paikalle maanantaina ajajakokoukseen kuitenkin ilmoittautumatta etukäteen... Riippuu miten toipuu leikkauksesta. Mikäs on käytäntö ??
tällä hetkellä tuo reissu ei ole vielä loppuunmyyty joten toistaiseksi paikalla ilmoittautuminenkin onnistuu. Jos tässä nyt kuitenkin tulee valtava viime hetken ryysis (jota tietysti toivomme) niin sitten tilanne voi olla toinen.
//Andy
Moi, onnistuu kyllä silloinkin. Tervetuloa.Solifer ei pääse,kun vasta neljän pintaan mukaan,onko silloin vielä mahollista,maksu on maksettu.![]()
Joo... Timperi... sitä kutsutaan myös HENGÄSTYMISEKSI ja hiki voi tulla. Rapula on hirvee tauti.Valitettavasti jää väliin... Tohtori kielsi kaiken missä tulee hiki... ja 2 vkoa pitäisi vaan olla paikallaan![]()