• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Ahvenisto 16.6.2008, klo 9-20

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
MotOrg ry:n järjestämä ajoharjoittelupäivä Ahveniston moottoriradalla Ma 16.6.2008!

Ajoaika: klo 9.00 - 20.00
Ajajakokous: klo 8.30
Lippumieskokous: heti ajajakokouksen jälkeen

Ryhmät/ajoaika: hidas klo xx.00 - keskinopea xx.20 - koulutus xx.40

Hinta:
-Motorg ryn jäsenet, ennakkomaksu 35 euroa (eräpäivä 2.6.08)
-Ei ry:n jäsenet, ennakkomaksu 40 euroa (eräpäivä 2.6.08)
-Paikan päällä maksavat, ei ilmottautuneet 50 euroa (mikäli paikkoja jää/vapautuu)

AJAJAKOKOUS ON KAIKILLE AJAMAAN TULEVILLE PAKOLLINEN!
Tutustu täällä rata-ajon sääntöihin ennakkoon.

MUISTAKAA AHVENISTON MUUTTUNEET MELURAJAT
Ettei tule paikapäällä pettymystä jos omalla pyörällä ei pääsekään radalle.

Melumittaukset suoritetaan ennen ajoharjoittelutapahtuman alkua ja ne saattavat viivästyttää ensimmäisten ajovuorojen alkua!

Koulutusryhmässä annetaan ajotekniikkakoulutusta koko päivän ajan.

varaustilanne / ilmoittautuminen

Liputtamassa:
nwobhm
lippa
yammu1
Pumpman
Berserk
mekanik
Gamma
IlDuce
KariFi
Lateksi

Portilla:
Tapsa_V
demonos
EskimoRR

Ilmoittauduin mutta huomasin että en pääsekään. Eli miut voipi poistaa että halukkaat mahtuu...
Laittakeehan aina privaa Andylle tai mulle jos perutte, haluatte muutta ryhmää tms. Näihin topiceihin voi sitten kirjoitella kysymyksiä ym. joista on muillekin ratailijoille iloa ja hyötyä
smile_org.gif

Onko tämä mimmoinen rata alottelijalle?
Jos saan nuo varusteet hommattua kesäkuun alussa ni tännepitäisi tulla si koittamaan rata-ajoa ekaa kertaa.
Eli mimmonen rata näin alottelijalle?

Jos saan nuo varusteet hommattua kesäkuun alussa ni tännepitäisi tulla si koittamaan rata-ajoa ekaa kertaa.
Mun mielestä parempi aloittelijalle, kuin kokeneelle. Lähellä olevat kaiteet hillitsevät hyvin yliyrittämistä. Ja onhan tuolla tota koulutustakin.

Mun mielestä parempi aloittelijalle, kuin kokeneelle. Lähellä olevat kaiteet hillitsevät hyvin yliyrittämistä. Ja onhan tuolla tota koulutustakin.
Jep, mitä mukavin rata ajoharjoitteluun. Paljon tiukkaa mutkaa, nopeudet pysyvät hyvinkin maltillisina. Radalla myös todella paljon korkeuseroja, ja se on kaikkinensa hieno.

"Isoa kovaa" tuolla tosiaan riski ajaa, koska kaiteet lähellä.

Mitenkäs on, kun tuo ajajakoulutus on pakollinen ja se järjestetään aamulla kun itse pääsisin tulemaan paikalle vasta päivällä? Pääsenkö silti ajamaan jos joku pitää henk. koht. briiffin?

Tuli semmonen kämmi, et ilmoittauduin vahingossa hitaaseen vaikka piti mennä koulutukseen. miten saan korjattua erheen?

Tuli semmonen kämmi, et ilmoittauduin vahingossa hitaaseen vaikka piti mennä koulutukseen. miten saan korjattua erheen?
Luitkos koko topickin
smile_org.gif

Laittakeehan aina privaa Andylle tai mulle jos perutte, haluatte muutta ryhmää tms. Näihin topiceihin voi sitten kirjoitella kysymyksiä ym. joista on muillekin ratailijoille iloa ja hyötyä  
smile_org.gif
Enpä lukenu
confused_orig.gif

Mulla ei toimi toi meluraja linkki ,elikkä paljonko tonninen Fasu saa meluta että pääsen radalle ?ei viittis alkaa vaihtaa tota vakioputkea yheks päiväksi takas.Killeri meinaan löytyy.

Maksettu on 2.6.2008  
062802moto_prv.gif

Mitenkäs on, kun tuo ajajakoulutus on pakollinen ja se järjestetään aamulla kun itse pääsisin tulemaan paikalle vasta päivällä? Pääsenkö silti ajamaan jos joku pitää henk. koht. briiffin?
Kyllähän se on pakollinen ennen radalle pääsyä. Moneltakos olisit tulossa jos pidämme toisen kokouksen päivemmällä.
Miten tuon puol viiden kanssa oli? Jos saa tulla esim. 16:30 saattaisin itsekkin päästä messiin.

Olisin tulossa elämäni ensimmäistä kertaa radalle 16.6. Ahvenistolle... Enpäs vain lukenut tarpeeksi näitä ratatopicceja ja ilmoittauduin sitten hitaaseen vaikka piti mennä koulutusryhmään... Luin kyllä että muutokset privana ratavastaavalle tms, mutta nyt se tyhmä kysymys!!  
withstupid.gif
Miten se priva laitetaan?? onko näillä sivuilla jossain joku nappi "lähetä privaa"?
biggrin.gif

biggrin.gif
Pitäis vaihtaa ryhmää...

Taisin osata...
biggrin.gif
biggrin.gif
Ei kysyvä puusta kauas putoa. Tarpeeksi kun etsii niin löyty konsti.

Imiro, pistin privaa...

Kävin eilen kääntymässä ahvenistolla ja mittautin siinä samalla noi äänet. 95dB@5Krpm, vaikka on Yoshin koko ränni?

Meneekös se nyt noin? Tai siis, millä kierroksilla tuo pitäisi mitata tuo 1400 kone, kun noissa listoissa luki että yli 1000cc mitataan 5.5Krpm?

E: oletan että laitoin privaa... Tai laitoin kyllä mutta kenelle se meni... Toi nyt ei oikein jostain syystä tallenna lähetettyjä viestejä tonne mun kansioon...
nixweiss.gif

Itse kävin mittauttamassa maanantaina oman pyörän (CBR600F) Ahvenistolla ja tulos oli 5500rpm 97db, mittaaja sanoi että tervetuloa radalle. Eli mitataanko äänet Ahvenistolla kaikilla tosta 5500?

Back