Kauhian pehmeex jotkut on tuon jousituksen säätänyt, kun monella melkein polvet viistää maata.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kauhian pehmeex jotkut on tuon jousituksen säätänyt, kun monella melkein polvet viistää maata.
DVD:n maksullisuutta en ole vielä päättänyt.Tuleekos tuosta levystä maksullinen vai laitatko koko jutun johonkin ladattavaksi ilmaiseksi?
sanoi:Muutama kuva tuli otettua itekkin ajosessioiden välissä tosin vain nopeasta ryhmästä.
Kuvat
Kertokaa nyt mullekin miten se pala osuu siihen tonttiin!Ei toimi kuvat ei...
Kivaa oli ja vielä kivempi oli löytää niin paljon lisää vauhtia itsestään. Upgradesin itteni keskiryhmään. Jopa se kauan odottanut polvipalakin löysi asvalttia![]()
Kyllä mä oon koittanu kaikkia noita ohjeita noudattaa, mut ei se vaan raavi ei. Kumma juttuai mitenkö se polvipala raappii rataa ? noh, valitaan omaa vauhtia likimain lasketteleva kuski vetoavuksi... ja todetaan että sehän menee kovempaa kun luulin.... opiskellaan sen ajolinjat ja aletaan roikkua vielä vähän enemmän (toivottavasti hyvän mallin mukaan) ja raaps!
Busassa on näköjään vasen tuppi joteskin varmaan "liukas",kun melkein joka kuvassa räpylä irti.Kyllä mä oon koittanu kaikkia noita ohjeita noudattaa, mut ei se vaan raavi ei. Kumma juttuai mitenkö se polvipala raappii rataa ? noh, valitaan omaa vauhtia likimain lasketteleva kuski vetoavuksi... ja todetaan että sehän menee kovempaa kun luulin.... opiskellaan sen ajolinjat ja aletaan roikkua vielä vähän enemmän (toivottavasti hyvän mallin mukaan) ja raaps!![]()