• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä 25.7.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Sumppa

Kirkkonummella kaikki on toisin...
MotOrg ry:n järjestämä ajoharjoittelupäivä Ahvenistolla ti 25.7.2006.

Ajoaika: klo 9.00-20.00
Ajajakokous: klo 8.30
Lippumieskokous: heti ajajakokouksen jälkeen
Hinta:
-Motorg ryn jäsenet, ennakkomaksu 35 euroa
-Ei ry:n jäsenet, ennakkomaksu 40 euroa
-Paikan päällä maksavat, ei ilmottautuneet 50 euroa

AJAJAKOKOUS ON KAIKILLE AJAMAAN TULEVILLE PAKOLLINEN!
Tarvittaessa ylimääräinen ajajakokous 12.00 ja klo 14.00

Ennakkomaksu on myös näyttävä tilillä viimeistään ma 24.7.2006 klo 14.00. Jos ennakkomaksua ei näy maksettuna, kustannus on tuo 50€ poikkeuksetta.

EAK-Kouluttaja paikalla!
Ilmoittautua voit *TÄÄLLÄ*
Motorg ry:n rata-ajosäännöt luettavissa
*TÄÄLLÄ*

Mä oon maksanut ja ilmoittautunut, mutta edes minun
ilmoittautuminen ei näy tuolla listalla...

Onko "ohjelma" kunnossa vai mulla vaan bugaa...

Lippumiehiä tarvitaan!
"Palkkioksi" saat ajaa veloituksetta ko. päivällä. Ilmoittautuminen minulle.

Yritän päästä liukenemaan duunista viimeistään ip, joten ip/illalla voin vaikka liputella jos tarvista on.

tulossa ajelemaan,jos ei ihan kaatamalla sada.duunista vapaa kuitenkin järkätty
smile_org.gif

Mitenkä ilmottautumisen laita huomiseen tapahtumaan? Onko tilaa (hidas ryhmä, ekaa kertaa radalle)? Myös liputushommin voisin osallistua, jos vielä tarvetta on? (hommaan varmaan pääsee sisälle aika nopeasti?).

Mitenkä ilmottautumisen laita huomiseen tapahtumaan? Onko tilaa (hidas ryhmä, ekaa kertaa radalle)? Myös liputushommin voisin osallistua, jos vielä tarvetta on? (hommaan varmaan pääsee sisälle aika nopeasti?).
Ilmoittautua kerkeää kyllä edelleen, mutta ennakkomaksun mahdollisuus on mennyt ohi jo. Eli ilmoittautuminen paikanpäällä allekirjoittaneelle ja maksu 50€ käteisellä.
Ajajakokoukseen ON OSALLISTUTTAVA KAIKKIEN, joten sellaiseen täytyy keretä. Ajajakokouksia järjestetään klo 08:30, 12:00 ja 14:00.

Tervetuloa! Ja kaikkiin ryhmiin mahtuu kyllä.

Terveisin;
Sumppa (Tummat silmät, ruskea tukka)
tounge.gif

Tulen videokameran ja PMR-radion kanssa. Kellonajasta en ole varma, siinä aamupäivän puolella. Mikä on radiokanava?

Tulen videokameran ja PMR-radion kanssa. Kellonajasta en ole varma, siinä aamupäivän puolella. Mikä on radiokanava?
Ööö, ei se meidän järjestäjien radiokanava yleiseen kuunteluun todellakaan ole tarkoitettu. Takavarikoin jokaisen radiopuhelimen mitä siellä nään kuunneltavan. Meidän omien puhelimien lisäksi siis. Videokamera on tervetullut.

sanoi:
Takavarikoin jokaisen radiopuhelimen mitä siellä nään kuunneltavan.

Mut PMRrän taidan jättää kotio
crazy.gif
Etköhän sä sitä pmr:ää voi matkalla käyttää ukon kanssa jutustellessa, järjestäjäporukka ei varmaan vaan häviläisyyssyistä halua että heidän kanavallaan pompitaan ruolla radalla.

Toisekseen lienee turvatekijäkin että pidetään häiriöt poissa järjestäjien kanavalta, tuolla kuitenkin noita käytetään todella tärkeässäkin yhteydenpidossa (huonojen tarinoiden lisäksi).

sanoi:
Etköhän sä sitä pmr:ää voi matkalla käyttää ukon kanssa jutustellessa,

Matkalla? Olenko mä menossa jonnekkin sen kans? Nyt en kyllä muista
biggrin.gif

Mutta asiaan, olette harvinaisen oikeassa, mä suljen sen PMRrän, okei okei
smile_org.gif

Ilmoittautua kerkeää kyllä edelleen, mutta ennakkomaksun mahdollisuus on mennyt ohi jo. Eli ilmoittautuminen paikanpäällä allekirjoittaneelle ja maksu 50€ käteisellä.
Ajajakokoukseen ON OSALLISTUTTAVA KAIKKIEN, joten sellaiseen täytyy keretä. Ajajakokouksia järjestetään klo 08:30, 12:00 ja 14:00.

Tervetuloa! Ja kaikkiin ryhmiin mahtuu kyllä.

Terveisin;
Sumppa (Tummat silmät, ruskea tukka)
tounge.gif

Mitenkäs liputtajien tilanne, onko tarvetta? (Kesäloma päässyt tekemään aika loven tilille ja palkka napasahtaa vasta kuun viimeisenä päivänä
wink.gif
)

Maksoin ja ilmoittauduin 17.7 eikä vieläkään näy listassa...
Tulostin kuitin maksaessani ja otin Otto-automaatilta tilitapahtumat ja kyllä raha ainakin on lähtenyt tililtä ja ihan oikeaan osoitteeseen on raha mennyt.

Joo ja toinen asia on se että pääsen töistä klo14.00 ja olen siellä n.klo 16.00 joten ikävä kyllä tulen nykimään ( taas ) hihasta jotain pitämään ajajakokousta ;)

Ilmoittaudun nyt vaikka sitten uudelleen jos se auttaisi asiaan -> nimi kyllä näkyy ilmoittautuneissa muttei maksaneissa

EDIT: no eihän se auta mitään se uud.ilm.

Maksoin ja ilmoittauduin 17.7 eikä vieläkään näy listassa...
Tulostin kuitin maksaessani ja otin Otto-automaatilta tilitapahtumat ja kyllä raha ainakin on lähtenyt tililtä ja ihan oikeaan osoitteeseen on raha mennyt.

Joo ja toinen asia on se että pääsen töistä klo14.00 ja olen siellä n.klo 16.00 joten ikävä kyllä tulen nykimään ( taas ) hihasta jotain pitämään ajajakokousta ;)

Ilmoittaudun nyt vaikka sitten uudelleen jos se auttaisi asiaan -> nimi kyllä näkyy ilmoittautuneissa muttei maksaneissa

EDIT: no eihän se auta mitään se uud.ilm.
Auttoi se. Nyt näkyi ilmoittautuminen ja maksusi on kuitattu. Tervetuloa!

Back