Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulle. Informoimme asiasta sitten paikan päällä.Sateetonta säätä näyttäisi lupaavan huomiseksi joten kai sitä täytyy sinne lähtiä. Mitenkäs kun en kerinnyt ennakkoon maksaa niin kellekkäs tuo 50 € maksetaan siellä?
Kolme vuotta sitten ORG!:n ajotapahtumaa kuvatessani minulla oli oma PMR-radio mukana. Radioliikennettä seuraamalla sain tietoa milloin tulee pyörät radalle ja milloin ne sieltä poistuvat. Näin minun oli helppo löytää sopiva väli ajosesioiden välissä siirtyä seuraavaan kuvauspisteeseen. Mikäli tämä järjestely ei nyt sovi, niin jään kokonaan pois?Ööö, ei se meidän järjestäjien radiokanava yleiseen kuunteluun todellakaan ole tarkoitettu. Takavarikoin jokaisen radiopuhelimen mitä siellä nään kuunneltavan. Meidän omien puhelimien lisäksi siis. Videokamera on tervetullut.Tulen videokameran ja PMR-radion kanssa. Kellonajasta en ole varma, siinä aamupäivän puolella. Mikä on radiokanava?
Kolme vuotta sitten oli meininki muutenkin vähän erilaista kuin nyt tällä kaudella. Olemme panostaneet ajajien turvallisuuteen, ja tähän kuulu myös tuo radiopuoli. Hallituksessa olemme kyllä sitä mieltä, että tuo meidän radiokeskustelu on vain ja ainoastaan meidän järjestäjien kuunneltavissa. Emme halua sellaista vahinkoa kontollemme, että esimerkiksi vahingossa jäisi vaikka joku puhelin talk-asentoon (taskussa tms) , ja pitäisi linjaa varattuna. Jos samaan aikaan joku vetää kaidetta päin ja viesti lipoista ei kulje jonkun ulkopuolisen puhelimen takia, on soppa totaalisen valmis. Tämä siis kärjistetty kauhuskenaario.Kolme vuotta sitten ORG!:n ajotapahtumaa kuvatessani minulla oli oma PMR-radio mukana. Radioliikennettä seuraamalla sain tietoa milloin tulee pyörät radalle ja milloin ne sieltä poistuvat. Näin minun oli helppo löytää sopiva väli ajosesioiden välissä siirtyä seuraavaan kuvauspisteeseen. Mikäli tämä järjestely ei nyt sovi, niin jään kokonaan pois?Ööö, ei se meidän järjestäjien radiokanava yleiseen kuunteluun todellakaan ole tarkoitettu. Takavarikoin jokaisen radiopuhelimen mitä siellä nään kuunneltavan. Meidän omien puhelimien lisäksi siis. Videokamera on tervetullut.Tulen videokameran ja PMR-radion kanssa. Kellonajasta en ole varma, siinä aamupäivän puolella. Mikä on radiokanava?
PS. Oletan osaavani liikennöidä radiolla, ovathan radiot toinen harrastukseni. Olen radioamatööri, kutsu OH3NFC.
Edit: Tässä esimerkki kameran käytöstäni tältä keväältä erään toisen mp-harrastuksen parista.
"Anteeks Niemiselle" tiedoksi, että ottamasi kuvat ovat hyviaä. Toki parantamisen varaa on, mutta harjoitus tekee tässäkin lajissa mestarin. Hyvin olit onnistunut kaappaamaan palan tunnelmaa digikamerasi bitteihin. Minulle päivästä jäi mieleen Sumppa, leppäkertut ja MadManin DR, pam pam pam...Joopa - tässäpä olisi minun ottamia "kuvia". Meni ihan harjottelun piikkiin kun ekaa kertaa kuvasin mopoja radalla. Kuvat on nyt sitten vähän mitä on, mutta laitan silti näytille. Enkä alkanut rajaamaan!
kuvia
![]()
hyviä kuviaJoopa - tässäpä olisi minun ottamia "kuvia". Meni ihan harjottelun piikkiin kun ekaa kertaa kuvasin mopoja radalla. Kuvat on nyt sitten vähän mitä on, mutta laitan silti näytille. Enkä alkanut rajaamaan!
kuvia
![]()
sanoi:Joopa - tässäpä olisi minun ottamia "kuvia". Meni ihan harjottelun piikkiin kun ekaa kertaa kuvasin mopoja radalla. Kuvat on nyt sitten vähän mitä on, mutta laitan silti näytille. Enkä alkanut rajaamaan!
kuvia
![]()
Joo, hyviä kuvia ovat. Kerrankin mäki näytän ajavan suht. vauhdikkaastiJoopa - tässäpä olisi minun ottamia "kuvia". Meni ihan harjottelun piikkiin kun ekaa kertaa kuvasin mopoja radalla. Kuvat on nyt sitten vähän mitä on, mutta laitan silti näytille. Enkä alkanut rajaamaan!
kuvia
![]()
Jotenkin tunnen "lukkarin rakkauta" thumpereita kohtaan.Joo, hyviä kuvia ovat. Kerrankin mäki näytän ajavan suht. vauhdikkaasti![]()