• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajohanskat, mistä ostaa/tilata

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuamo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli tuoreelle motoristille vinkkejä mistä sais hyvä hanskoja "edulliseen hintaan". Eli nettikauppoja jne. Mieluiten euroopasta koska jenkeistä tilaaminen ei tullin takia suhteessa kannata? Alpinestar SP2 hanskat olis kiikarissa. Mitä hyviä sivuja olis?

Muistetaan sitten, että FC-Moton kanssa homma toimii tai sitten ei. Jos se ei toimi niin se ei sitten kanssa toimi. Suosittelisin jotain muuta kauppaa. Laita Googlen hakuun etsi alueelta: Britannia ja Italia.

Itse tilasin Motostormista http://www.motostorm.it kamaa äskettäin, ei ole vielä tullut mutta rahat niille kelpasi. Siellä näyttäisi olevan noita hanskoja montaa sorttia.

missä myydään nahkahanskoja, sellasia missä ei ole mitään omituisen näkösiä klunsseja päällä, mistään en oo löytäny
nixweiss.gif

Ja pitkävartisetkin tarvis olla..

Olisko vinkkiä mistä saisi "edukkaasti" alpinestarsin gp techiä? Nykyiset gp plussat alkaa olemaan jo 7 vuoden iässä suht hyvin palvelleen oloiset, ovatten kylläkin parhaat ajohanskat mitä mulla on koskaan ollut.

Eli tuoreelle motoristille vinkkejä mistä sais hyvä hanskoja "edulliseen hintaan". Eli nettikauppoja jne. Mieluiten euroopasta koska jenkeistä tilaaminen ei tullin takia suhteessa kannata? Alpinestar SP2 hanskat olis kiikarissa. Mitä hyviä sivuja olis?
itse ostin alpinestarin hanskat ja kannattaa sit kokeilla ennen tilaamista, mulla normaalisti koko 10 tai l, mutta noi piti ottaa koko xl

Back