• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajofarkut, huuhaata?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panman
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
shyhander sanoi:
Ihmetelly joskus että miks kaikissa pitää olla jotain kevlaria. Eikö ihan rehellinen reijitetty (ilman läpäisy) nahka olis ok ja mahd. halvempi?

Onhan noita
biker-fancy-dress-costume-xl-[3]-158-p.jpg

:D Hitto mä arvasin ja meinasin jo lisätä et en nyt mitään hinaajakapteenin varkkuja meinaa! :crash:

Ytsför sanoi:
Itelläni on Hornee-merkkiset ja hyvät on jalassa. Hinta/ulkonäkö/kevlar-suhde oli paras, minkä löysin :p Hitusen lämpimämmät, kuin normifarkut, mutta hyvin pärjäsin tänäänkin. Ajaessa mukavan vilpoiset.

Noissa näyttäs kyllä olevan hintasekseen hyvin kevlaria. Vois laittaa tilaukseen jossain vaiheessa.

shyhander sanoi:
Ihmetelly joskus että miks kaikissa pitää olla jotain kevlaria. Eikö ihan rehellinen reijitetty (ilman läpäisy) nahka olis ok ja mahd. halvempi?

Meniskö terassille, töihin, jokin muu mesta siisteissä farkuissa vai rei'itetyissä nahkabögissä... Vastannee kysymykseen...

Itseltä löytyy Held farkut ja on todella mukavat jalassa ihan normifarkkuina. Toimii hyvin siis sen pyörällä ajon jälkeen ettei tarvi alkaa kamoja vaihteleen. Sopivan lämpöiset olematta kylmät näillä keleillä maantienopeuksilla (nakupyörällä).

Crassus sanoi:
Meniskö terassille, töihin, jokin muu mesta siisteissä farkuissa vai rei'itetyissä nahkabögissä... Vastannee kysymykseen....

Nahka tietty siellä sisäpuolella. Niinku kulutuspalana.

Ytsför sanoi:
Suojia ei ole, joten käytän näitä:
Know-Flex-Lite-Knee-Guards-1.jpg

Noiden päälle kun laittaa Cordura Demin farkut, niin
siinähän sitä suojausta on.

Kuitenkin täytyy aina muistaa jotta ne suojukset ei
pääse juurikaan liikkumaan.

Vähän edittiä. Jos käyttää tavallisia farkkuja niin ompelee
sisälle lisukkeeksi Trevira CS kangasta. esim Sole cs
hankauskesto 180000 martindale.

Ei kestä nahka asu sitä rasitusta.

Pakko laittaa vielä kuva takista joka tänään sai
suojukset olkapäihin, selkään ja kyynärpäihin.

Ei paljoo huomaa ompelesaumoja.

Tuo rva ompeli teollisuuskoneella.

Liitetiedostot

• IMG_5110.jpg
    IMG_5110.jpg
    46,6 KB · Katselut: 321
Noh, muiden kommenttien innostamana tuli sitten tilattua ebayn kevlar-farkut myöskin. Koossa 32/32 blue/black.
Ois pikkasen inhimillisemmät pitää helteellä, kuin nuo goretex housut....

Tänään tuli eBay farkut. Koko 34/34 passaa hyvin 187/84 kokoiselle. Suojat osuu kohdalleen, mutta en oikein luottaisi että pysyvät pysyvät paikallaan kaatuessa. Irtosuojat remmeillä varmaan olisi paremmat.

Viikossa tuli tännekin. Mustat byysat ainakin on asialliset. 34/34 mullakin, itse kokoa 177/80, normifarkun pituus 32 ja vyötärö 33. Ei ole liian pitkät nuokaan ja mieluummin tuo vyötärön 34 on lähempänä 33 kuin mikään reilu koko. Kaikenkaikkiaan tyytyväinen olen noihin. (Parit Held-merkkiset farkut oli jo ennestään. Nämä ebay-housut kolmanneksen noiden Heldien hinnasta, eivät kyllä häpeä)

Maukka_ sanoi:
Mulla meni totaalisen käteen tuo koon arvioiminen, nyt olisikin sitten byysät myynnissä Tampereella / Ylöjärvellä. Liian suuret tuli.

Väri Light Blue, koko W36L33, hinta vaikka sen viiskymppiä.
http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/271118-Force-merkkiset-ajofarkut-W36-L33

Mulla tuli taas liian pienet W34 L 33. Kattelin vaan tuota teikäläisen ilmoitusta ja itse olen 180 cm / 84 kg ja ei mee nappi kiinni ja reisistä liian tiukat.

Lebasto sanoi:
Mulla tuli taas liian pienet W34 L 33. Kattelin vaan tuota teikäläisen ilmoitusta ja itse olen 180 cm / 84 kg ja ei mee nappi kiinni ja reisistä liian tiukat.

Oho.. Ompas erikoista.. Kiinnostasko noi sitten?

Back