shyhander sanoi:Ihmetelly joskus että miks kaikissa pitää olla jotain kevlaria. Eikö ihan rehellinen reijitetty (ilman läpäisy) nahka olis ok ja mahd. halvempi?
Onhan noita
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
shyhander sanoi:Ihmetelly joskus että miks kaikissa pitää olla jotain kevlaria. Eikö ihan rehellinen reijitetty (ilman läpäisy) nahka olis ok ja mahd. halvempi?
Ytsför sanoi:Itelläni on Hornee-merkkiset ja hyvät on jalassa. Hinta/ulkonäkö/kevlar-suhde oli paras, minkä löysinHitusen lämpimämmät, kuin normifarkut, mutta hyvin pärjäsin tänäänkin. Ajaessa mukavan vilpoiset.
TrueMetal sanoi:Noissa näyttäs kyllä olevan hintasekseen hyvin kevlaria. Vois laittaa tilaukseen jossain vaiheessa.
Crassus sanoi:Meniskö terassille, töihin, jokin muu mesta siisteissä farkuissa vai rei'itetyissä nahkabögissä... Vastannee kysymykseen....
shyhander sanoi:Nahka tietty siellä sisäpuolella. Niinku kulutuspalana.
Ytsför sanoi:Suojia ei ole, joten käytän näitä:
![]()
JiiPee82 sanoi:Onkos noissa ebay farkuissa irrotettavat nuo suojat?
Maukka_ sanoi:Mulla meni totaalisen käteen tuo koon arvioiminen, nyt olisikin sitten byysät myynnissä Tampereella / Ylöjärvellä. Liian suuret tuli.
Väri Light Blue, koko W36L33, hinta vaikka sen viiskymppiä.
http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/271118-Force-merkkiset-ajofarkut-W36-L33
Lebasto sanoi:Mulla tuli taas liian pienet W34 L 33. Kattelin vaan tuota teikäläisen ilmoitusta ja itse olen 180 cm / 84 kg ja ei mee nappi kiinni ja reisistä liian tiukat.