Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nahkatakin alla pikkutoppi, kylmemmällä laitan vuoren takkiin.
Nahkahousuihin mahtuu juuri ja juuri stringit mun lisäksi.
Ai niin, uudet strigit unohtuNäin -6c kelissä oli sopiva vaatetus lämpökerrasto, collegepusero sekä goretexit.. Sekä uudet, lämpimät hanskat..![]()
Vain siksi kun on epämukavaa pyöriä ajohousut päällä tuntikausia muualla kuin pyörän selässä.Samaa olen tässä ihmetellyt. Mun mielestä nuo farkut on ajohousujen alla vielä helkkarin epämukavatkin.Miks helvatassa sinne pitäs laittaa esim. farkut? Eköhän se alusasu kannata laittaa kelin ja muun ajokamppeen mukaan.
Valista mua...mikkä nuo on? Ton t-paidan taidan tietääLämpimällä verkkohousut ja t-paita
Pikasella Googlettamisella löytys tietty just sellaiset mistä oli puhe.Valista mua...mikkä nuo on? Ton t-paidan taidan tietääLämpimällä verkkohousut ja t-paita![]()
Esim. tämä. -klik-Valista mua...mikkä nuo on? Ton t-paidan taidan tietääLämpimällä verkkohousut ja t-paita![]()
Varmaan kätsyt....mut taitaa jäädä hankkimati..niinku nuo stringitEsim. tämä. -klik-Valista mua...mikkä nuo on? Ton t-paidan taidan tietääLämpimällä verkkohousut ja t-paita![]()
Täällä (Lahti) -15 graadia pakkasta tällä hetkellä.
Vaan alkaa se ajokausi kuiteskin ihan kohta...![]()
-jami
Tuota minäkin aloin ihmettelemään. Tarkoitetaan varmaankin lähinnä nahkoja. Ostohetkellä pitää olla niin tiukat että tuskin henki kulkee. Järkyttävän näköistä jos nahkat roikkuu!Miten on kun aina korostetaan ajopuvun tiukkuutta(sopiva)niin nytten teille mahtuu kuitenkin vaatekaapillinen vaatetta alle!?
Tuotapa tuossa minäkin ihmettelen! Jos ei ole tarvis riisua ajoasua pois reissun missään vaiheessa niin miksi laittaa alle farkut. Ne kun ovat kankeat, hiertävät helposti ja ennenkaikkea, ovat huonot pitämään kylmän ulkona. Pehmyttä ja lämmintä alle jos kylmän vuoksi tarttee alle jotain laittaa. Nuo ns. tekniset alus-/väliasut taitavat olla tällähetkellä parasta tuohon tarkoitukseen.Miks helvatassa sinne pitäs laittaa esim. farkut? Eköhän se alusasu kannata laittaa kelin ja muun ajokamppeen mukaan.
Mietinpä vain kuinka tuo verkkoasu alkaa päivänmittaan tuntumaan...Olempa ollut hölmö kun en ole tuota verkko-asua käyttänyt mopoilessa , vaikka patikoidessa ,meloessa ym ym ne on aina päällä .Ehdottoman hyvät !!! Miten on kun aina korostetaan ajopuvun tiukkuutta(sopiva)niin nytten teille mahtuu kuitenkin vaatekaapillinen vaatetta alle ?Että onko puku kuinka löysä lämpimillä keleillä ja eikös väljä puku ole kylmä niinkuin väljä makuupussikin . Epätietoinen ?!