• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajeluseuraa lauantaille (2.8.) PKS

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KatjaN
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
joku kartta vois olla jees tolle VB:lle
smile_org.gif

Näillä näkymin minäkin ilmestys sinne Nikkilän
Varubodenille  klo 13.00.
Olen liikenteessä tyttäreni kanssa ja täytyy katsoa sitten huomenna,
jos vaikka jaksetaan (tyttö jaksaa) lähteä mukaan ja matkaan.

Tyttö oli ainakin tosi innoissaan, kun puhuin moottoripyöräretkestä ja
makkaranpaistosta.

Ja jos emme jaksa, voimmehan luovuttaa kesken matkan.

+

Eikun kokoonnutaan Nikkilan VB:llä, (ent Esso?) klo 13 ja katellaan sitten. Ilmeisesti tarkoitus on kurvata tonne Varlaxuddenille, eli tuki (pyörän) jalan alle ja maggaraa mukaan
smile_org.gif

miä tyuun kans mut älkää säikähtäkö kun kuivaan sukkia nuotiolla jalatkin saattaa haista eikä varmaan kynsiä meillä ole leikattu.

Mä voisin tulla kans huomenna.

Ja kepa09, mä ainakin jaksan ajaa vielä illemmallakin. Etku on vetästy ne kyrsät tuolla naamaan niin siitähän sit voi vielä lähtee jonnee. Vai?

Ja kepa09, mä ainakin jaksan ajaa vielä illemmallakin. Etku on vetästy ne kyrsät tuolla naamaan niin siitähän sit voi vielä lähtee jonnee. Vai?
pistetään korvan taakse
smile_org.gif
pistä vaikka yyveetä ohoh
biggrin.gif

juu ei muuten mitään mutta olisi kiva ajella ihan rauhassa. en saa siitä kaahamisesta oikein kiksejä.

pistetään korvan taakse
smile_org.gif
pistä vaikka yyveetä ohoh
biggrin.gif
Tai kun tietäis yhtään sitä takasinpäin tuloaikaa niin voishan siitä lähtee joku muukin vielä ajelee vai?
Palataanko takasin siihen nikkilään niin kaikki osaa kotio?

Mä ajattelin että vois semmosta pienimuotoista ryhmää kasata myös illalle.

Mun mielestä paluu samaan paikkaan olis hyvä.
aikatauluhan riippunee pitkälti siitä meneekö siinä kyrsänpaistossa useampiakin tunteja  
tounge.gif

Illaks pitää ehtiä kuuntelemaan rokkia kuitenki.
Ja mun osallistuminen vieläki hieman epävarmaa. Jos tuun ni otan sit sen peränpitäjän paikan

Mun mielestä paluu samaan paikkaan olis hyvä.
aikatauluhan riippunee pitkälti siitä meneekö siinä kyrsänpaistossa useampiakin tunteja
tounge.gif

Illaks pitää ehtiä kuuntelemaan rokkia kuitenki.
Ja mun osallistuminen vieläki hieman epävarmaa. Jos tuun ni otan sit sen peränpitäjän paikan
eiku se on mulle jo varattu
biggrin.gif
no en tuu oon jo muuta suunnitellu
talktohand.gif

Tyätä ja univelkaa... mut jos saan itteni ajoissa hereille niin messissä.

Jos en herää ajoissa ( lue , jaksa ) niin ajelkaa varovasti ja pitäkee hauskaa.

062802moto_prv.gif
sport05.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

(niih , pitäs jo olla unilla...
tounge.gif
)

Back