• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajelu/köröttelujen päättäjäisbileet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moneltako se kyyti lähtee leppävaarasta vai lähteekö se?
Lähtee, kyllä... Katellaan aikaa illemmalla tai huomenissa... tai jotain
buttrock.gif

Minulla alkaa kohta "radiohiljaisuus" netin suhteen!
Pistän sinulle Artic p.numeron meilinä, niin soittele tai viestitä, kun tiedät lähdön!  
062802jumpie_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

markus_a on työ matkalla eli ei pääsekkään tulemaan...eli yks paikka vapaa etkoille annepiille...eli jos tälle illalle ei oo mitää tekemistä ni messii vaa
033102beer_1_prv.gif

oliskohan mahdollista että jengi vähän odottelis meikäläistä, niin pääsis samalla taksi kyydillä.
pääsen ehkä 16.30 lähtemään duunista ja siihen taksille kävelee muutaman minuutin

tehää tää lepuskin taksihomma mahollisimman vaikeeks
wink.gif

pgr ehotti et voi heittää meiät...mut taitaa mennä liian ahtaaks normi autoon...ois meinaa sit kaks "ylimäärästä"
lepuskista lähössä:
*arktinen mies
*kriisi
*piipu
*salomon
*rujokatti
*ano

mä meen pgr kyydillä ni ei tartte tulla autolla lepuskiin..ja opastan annepiille.
ahtauduntaanko samaan autoon vai osa pgr kyytiin ja osa taksilla.ni ei tartte ainakaa tilataksia tilata.

nixweiss.gif

Mä voin edelleen tulla vaikkas niillä julkisilla, etenkin jos saisin seuraa Salmonista ja Rujokattisesta?
Sit loput mahtuis pgr:n kyytiin, eikä kaikkien tarvi odotella jos Salmonilla töissä venähtääkin vähän.

E: edellämainittu kokoonpano tulee julkisilla.

ok.
eli minä,ano ja arktinen mies pgr kyydillä.meiän lähtö vois olla siit lepuskin juna aseman parkikselta.

nähää sit bileissä
033102beer_1_prv.gif

Back